هاست اشتراکی سایت وردپرسی

هاست اشتراکی سایت وردپرسی

هاست اشتراکی سایت وردپرسی: از هاست اشتراکی در سایت‌های متفاوت استفاده می‌شود در بین آن‌ها ، سرویس‌های هاستینگ اشتراکی به طور گسترده وجود دارد که به راحتی و بدون داشتن هیچ دانش فنی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

شرکت‌های هاستینگ اشتراکی در اصل هاستینگ‌های آنلاینی هستند که برای وب سایت‌های مختلف ارایه می‌شود. به طور مثال اگر بخواهید از سایتی به سایت دیگر بروید ، می‌توانید در فضای ابری از سایت شرکت‌های هاستینگ ، سایت خود را میزبانی کنید.

بهتر است که به این روش‌ها مسلط باشید. در این صورت بهتر می‌توانید از هاست‌ها استفاده کنید. بهتر است قبل از استفاده از این هاست‌ها، بدانید که چگونه و در چه سایت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این روش ، تمام منابع سرور مجازی بین چند سایت مشترک است. این شرکت‌ها برای هر کدام از سایت‌ها یک فضای اختصاصی دارند و در آن فضا به صورت اشتراکی اطلاعات سایت‌ها را ذخیره می‌کنند. امکانات هاست اشتراکی چه می باشد؟

قابلیت استفاده در سایت های وردپرسی:

در صورتی که از شرکت میزبانی وردپرس استفاده می‌کنید ، با خرید هاست وردپرس ، سایت وردپرسی شما در فضای ابری میزبانی می‌شود. به عبارتی این هاست‌ها قابلیت استفاده در سایت‌های وردپرسی را دارند.

در وردپرس از وب سایت‌های ایستا و داینامیک استفاده می‌شود . این سایت‌ها از نظر طراحی ظاهری شباهت زیادی به هم دارند اما از لحاظ فنی تفاوت‌های زیادی با هم دارند. البته این موضوع باعث نمی شود که انتخاب مناسبی نداشته باشید . زیرا هر سایتی که ساخته می‌شود باید از طریق هاست خریداری شود. به این موارد توجه زیادی داشته باشید.

هاست اشتراکی سایت وردپرسی1

هاست اشتراکی مناسب چه وب سایت‌هایی است ؟

اگر می‌خواهید یک وب سایت وردپرسی راه اندازی کنید ، بهتر است به سراغ هاست اشتراکی بروید. این هاست برای سایت‌های وردپرسی یک مزیت بسیار مهم است. زیرا منابع آن به مراتب بیشتر از هاست‌های دیگر است.

یک شرکت هاستینگ هاست اشتراکی را با قیمت بسیار مناسبی ارایه می‌کند. برای استفاده از این هاست ، کافی است به صورت زیر عمل کنید : در قسمت Name نام هاست خود را وارد کنید. در قسمت MySQL نام کاربری یا کلمه عبور هاست را وارد کنید.

در قسمت Email آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در قسمت Password رمز عبور را فراموش نکنید . در قسمت Email verification رمز عبور خود را وارد کنید. در قسمت Email Address محل سایت را مشخص کنید. در قسمت Password یک پسورد قوی انتخاب کنید.

هر وبسایت میزبان تعدادی هاست می‌شود. هاست اشتراکی نوعی میزبانی است که به صورت اشتراکی بین چند سرویس دهنده قرار می‌گیرد. در این نوع میزبانی، سرور به صورت اختصاصی برای یک سایت ، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت میزبانی سایت:

سرویس‌های میزبانی اشتراکی سایت شما را در دو حالت میزبانی می‌کنند. یا میزبان شما هاست شما را به شکل اشتراکی ( Shared Hosting ) از شما دریافت می‌کند و یا هاست شما میزبانی اشتراکی ( Shared Hosting ) از شرکت‌های ارایه دهنده سرویس میزبانی وب ارایه می‌شود.

شما می‌توانید وب سایت خود را انتخاب کرده و اقدام به سفارش این سرویس‌ها کنید . همچنین شرکت‌های هاستینگ داخلی و خارجی بسیاری وجود دارند که می‌توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید کنید.

در این مطلب با ، به بررسی و معرفی بهترین گزینه ها خواهیم پرداخت . قبل از خرید هاست ، لازم است بدانید که برای راه اندازی هر وب سایت نیاز به یک دیتابیس وجود دارد . از این رو باید در هاست خود به صورت پیش فرض از دیتابیس MySQL استفاده شود.

نحوه مدیریت وب سایت هایی که هاست اشتراکی دارند چگونه است؟

همچنین این وب سایت‌ها نیاز به پایگاه داده MySQL دارند . برای همین نیاز به یک پنل مدیریتی برای مدیریت وب سایت خود دارند. البته باید بدانید که اکثر این نوع وب سایت‌ها توسط وردپرس مدیریت می‌شوند.

به این نکته توجه کنید که هاست اشتراکی قابلیت استفاده در سایت‌های متفاوتی را دارد و می تواند به روش‌های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد. هر کدام از این هاست‌ها می‌توانند در وب سایت‌های اینترنتی و فروشگاهی مورد استفاده قرار بگیرند.

روش استفاده از هر کدام از آن‌ها بسیار ساده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا روش استفاده از هر یک را یاد بگیرید. در این صورت می‌توانید به بهترین روش به اهداف خود دست پیدا کنید. بهتر است که درباره این موارد اطلاع کافی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: بررسی امنیت هاست ها

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *