بهترین سایت خرید سرور مجازی

بهترین سایت خرید سرور مجازی

شرکت های زیادی در زمینه  خدمات هاستینگ و ارائه سرور مجازی یا vps فعالیت دارند. اگر به دنبال بهترین سایت خرید سرور مجازی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

سرور مجازی چیست؟

به منظور و راه اندازی کسب و کار آنلاین یا طراحی و میزبانی سایت خود باید حتماً اقدام به خرید هاست و دامنه نمایید.

پس از اینکه دامنه خود را ثبت نمودید باید فضایی را برای میزبانی سایت و ذخیره سازی اطلاعات خود فراهم کنید.

سرور مجازی را می توان از محبوب ترین انواع میزبانی سایت در سال های اخیر دانست.

در بیشتر مواقع نیازی به اجاره یک کامپیوتر قدرتمند سرور و تمام منابع آن نخواهید داشت.

شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ، کامیپوتر سرور را به چندین کامپیوتر خصوصی مجازی تقسیم می کنند.

منابع سرور اصلی یعنی رم، سی پی یو، دیسک و پهنای باند میان سرورهای خصوصی مجازی یا Virtual Private Serve که کاملاً مستقل از هم هستند تقسیم می شوند و در اختیار کاربران قرار می گیرند.

فعالیت ها و سفارشی سازی هر سرور مجازی تأثیر مستقیمی بر سرورهای دیگر در همان پلتفرم نخواهد گذاشت.

هر کاربر می تواند بدون تداخل با سرورهای مجازی دیگر هرکاری را انجام دهد زیرا منابع پردازنده و رم تحت یک سرور مستقل در اختیار کاربر قرار می گیرد. همچنین با دسترسی به روت سرور می توانید می توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال نمایید.

این نوع میزبانی سایت پلی میان سرور اشتراکی و سرور اختصاصی است و عملکرد سرور اختصاصی را با هزینه ای مقرون به صرفه ارائه می کند.

خرید سرور مجازی در چه شرایطی توصیه می شود؟

اگر برای میزبانی داده و اطلاعات سایت خود به فضا و امکانات بیشتر و منابع  اختصاصی نیاز دارید و هاست اشتراکی پاسخگو نیست می توانید از سرور مجازی استفاده نمایید.

این نوع میزبانی وب در مقایسه با هاست اشتراکی انعطاف پذیری بیشتری دارد و گزینه ها و کنترل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی از سرویس های پرسرعت و مناسب برای میزبانی سایت سرور مجازی یا vps است که در دو نوع لینوکسی و ویندوزی موجود است.

سرور مجازی قسمتی از یک سرور اختصاصی فیزیکی است که با فناوری های مجازی سازی به چند بخش تجزیه شده است. هریک از این بخش ها نیز به منظور کار خاصی استفاده می شود.

به دلیل تقسیم شدن منابع سرور اختصاصی در vps، خرید آن در مقایسه با سرور اختصاصی مقرون به صرفه می باشد.

هرچه میزان دسترسی به منابع vps بیشتر باشد سرعت سایت بیشتر خواهد بود و همچنین قیمت آن نیز بیشتر است.

از مزایای استفاده از سرور مجازی این است که اگر ترافیک زیادی را دریافت نمایید منابع این سرور می توانند برای تأمین نیازهای جدید وب سایت شما گسترش یابند.

خرید سرور مجاری می تواند گزینه ای ایده آل برای گسترش وب سایت شما باشد.

با خرید سرور مجازی صاحبان کسب و کار می توانند تجارت آنلاین خود را با دسترسی به منابع بیشتر و سرعت بالاتر رشد و توسعه دهند.

از طرفی نکته ای که وجود دارد این است که باید برای خرید vps به بهترین سایت خرید سرور مجازی مراجعه کنید. زیرا با خرید سرور ضعیف ممکن است تأثیر منفی بر کسب و کار، درآمد و اعتبار خود نزد مشتریان بگذارید.

چگونه بهترین سایت خرید سرور مجازی را بیابیم؟

بهترین سایت خرید سرور مجازی باید بتواند نیازهای کاربران را تأمين نماید. در انتخاب ارائه دهنده سرور مجازی باید عوامل مختلفی را ازجمله ویژگی ها، قیمت، آپتایم و پشتیبانی را مورد بررسی قرار دهید.

با بررسی این عوامل شما می توانید تشخیص دهید که آیا سایت مورد نظر چیزی که شما به دنبال آن هستید را ارائه می دهد یا خیر.

به عنوان مثال اگر محدودیت بودجه دارید و به دنبال خدمات هاستینگ مقرون به صرفه هستید باید ارائه دهندگانی که خدمات خود را با قیمت ارزان و پشتیبانی خوب ارائه می کنند را در اولویت بگذارید.

اما اگر تعداد بالایی از صفحات وب و محتواهایی باکیفیت دارید بهتر است سایت هایی که فضای دخیره سازی بالایی را ارائه می کنند را انتخاب نمایید.

ویژگی های بهترین سایت خرید سرور مجازی

قبل از خرید سرور مجازی بهتر است با ویژگی های بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور مجازی آشنا شوید.

برخی از این ویژگی ها عبارتنداز:

  • معتبر باشد و سابقه موفق چندین ساله در ارائه خدمات هاستینگ و سرور مجازی داشته باشد.
  • آپ تام (uptime) بالایی داشته باشد.
  • پشتیبانی واقعی ارائه دهد و هدف آن رفع مشکل مشتریان باشد.
  • از سخت افزارهای مناسب در سرورها استفاده کند.
  • امنیت کاربران را تأمين نماید یعنی برای حفظ اطلاعات باارزش و محافظت سرورها در برابر هکرها، سخت افزارهای امنیتی بر روی vps داشته باشد.

سایت مرکز داده مبین از بهترین سایت های خرید سرور مجازی است که با ارائه خدمات هاستینگ یا میزبانی، نیاز کاربران و سرعت و کیفیت بالای سرور مجازی را برای آن ها فراهم می کند.

به منظور راه اندازی یا توسعه سایت های شخصی، فروشگاهی و سايت ها و پورتال های دولتی و حتی استفاده در ترید و معاملات بورس و گیمینگ می توانید از خدمات هاستینگ و سرور مجازی مرکز داده مبین استفاده نمایید.

سرورهای مجازی سایت مرکز داده مبین علاوه بر کیفیت عالی و آپ تایم بالا این امکان را به کاربران می دهد تا در صورت نیاز به منابع بیشتر به کمک فناوری ابری، منابع خود را تا 10 هسته CPU و GB 64 رم ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *