مزایای هاست ویندوز چیست؟

هاست ویندوز چیست؟ چه مزایایی دارد؟

هاست ویندوز، میزبان وب سایت هایی هستند، که از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برند. هاست ویندوز نسبت به هاست های دیگر مثل لینوکس از طرفداران کمتری برخوردار است. اما این هاست برای زیرمجموعه خاصی از صاحبان وب سایت بسیار پرکاربرد بوده و بهترین انتخاب است. برای اینکه بدانید این میزبان وب برای شما مناسب است، نیاز است تا با مزایای هاست ویندوز آشنا شوید.

در ادامه این مطلب قصد داریم، به برخی از ویژگی هایی که این هاست را نسبت به هاست های دیگر متمایز می‌کند، بپردازیم. همچنین اگر قصد تهیه هاست ویندوز را دارید، لازم است با این مزایا آشنا شده باشید تا در تصمیم گیری آگاهانه عمل کنید.

پیشنهاد مطالعه : برای مشاهده پلن ها و خرید هاست کلیک کنید.

مزایای هاست ویندوز چیست؟

هاست ویندوز برای همه افراد مناسب نیست. این میزبان وب دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی است که با دانستن آنها می‌توانید مطمئن شوید برای شما کاربردی و یا غیرکاربردی است.

نکته: اگر دنبال هاست‌هایی هستید که اساسا کار را انجام می‌دهند و همچنین فضای انعطاف پذیری دارند، به دنبال هاست ویندوزی نباشید!

مزایای هاست ویندوز

1.  اجرا برروی سیستم عامل ویندوز

ویندوز از محبوب‌ترین سیستم عامل ها در جهان به شمار میرود. به عبارتی نسخه فعلی ویندوز حدود 400 میلیون کاربر دارد و برخی تخمین ها این تعداد را تا 1 میلیارد نفر نیز نشان می‌دهند. از این رو، استفاده از این سیستم عامل نیز برای میلیون ها نفر ساده است.

وقتی از هاست‌ها صحبت می‌کنیم، اکثر صاحبان وب سایت مستقیما به سرور سیستم عامل سایتشان دسترسی ندارند. این موضوع باعث می‌شود، تا حد زیادی امکانات و کنترل‌ها از صاحبان وب سایت سلب شود. اما برای کسانی که قصد دارند، مستقیما با رابط کاربری سرور استفاده کنند، هاست ویندوز تجربه کاربری بسیار دیدنی‌تری نسبت به سایر هاست ها دارد.

2.  سازگاری با ابزار های ویندوز

برای بسیاری از مشاغل، این دلیل اصلی انتخاب هاست ویندوز است. اگر کسب و کار شما به تعداد زیادی از ابزار های ویندوز وابسته است، انتخاب یک هاست که با محصولات نرم افزاری و راه حل های دیگری که ارائه می‌دهد، فعالیت شما را آسان‌تر خواهد کرد.

به زبان ساده، کسب و کار شما هرچقدر بیشتر به برنامه های ویندوزی وابسته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که به هاست ویندوز نیاز پیدا کنید! همیشه می‌توانید اطمینان داشته باشید که پلتفرم هاست شما با سایر برنامه های قدیمی سازگار باشد. همچنین می‌توانید مطمئن باشید که هر زمان سیستم عامل شما و برنامه های مرتبط به روزرسانی شوند، لازم نیست نگران از دست رفتن عملکرد سایر برنامه های وابسته به آنها باشید، زیرا همه چیز از همان شرکت می‌آید.

3.  استفاده آسان

استفاده از هاست ها معمولا کار بسیار دشواری است، به خصوص اگر افراد سابقه فنی نداشته باشند. البته هاست ویندوز این بار را از روی دوش شما برمیدارد. از آنجایی که اکثر مردم تجربه استفاده از سیستم عامل ویندوز را دارند، درک این نوع هاست کار ساده تری به نسبت هاست های دیگر مثل لینوکس است. در هاست های دیگر برای بررسی کیفیت خدمات ارائه شده نیاز دارید تا زبان آن هاست را یاد بگیرید.

4.  مقرون به صرفه

از آنجایی که در این نوع هاست، سرور را در اختیار توسعه دهندگان مختلف به اشتراک می‌گذارد، بسیار مقرون به صرفه است و تنها مقدار کمی هزینه اشتراک، توسط هر صاحب وب سایت پرداخت می‌شود. از این جهت، هاست ویندوز را در مقایسه با دیگر ارائه دهنگان خدمات هاستینگ بسیار مقرون به صرفه می‌کند.

5.  پشتیبانی

مایکروسافت یک راه رسمی برای تماس با متخصصان پشتیبانی خود در هاست ویندوز ارائه می‌دهد. بنابراین، می‌توانید به پاسخ هایی که دریافت می‌کنید اطمینان داشته باشید و آنها را سریع‌تر از سایر هاست ها دریافت کنید. همچنین به دلیل اینکه یک کسب و کار وظیفه توسعه ویندوز را بر عهده دارد، دسترسی به منابع مفید مانند آموزش ها و ویدیوهای حل مشکل آسان تر است.

بیشتر بدانید : برای دانستن معایب هاست ویندوز کلیک کنید.

حرف آخر

درحالی که ویندوز برای کاربر معمولی دارای نقص هایی است، اما در زمینه های خاصی برتری دارد. سرور های ویندوز در دنیای تجارت بسیار رایج تر هستند. جایی که ممکن است ده ها و یا حتی صدها کاربر به یک واحد متصل باشند و نیاز به خدمات و ابزار های مشابه داشته باشند. همچنین برای اینکه کاربران به سیستم عامل ویندوز عادت بیشتری دارند، انتقال به سیستم جدید زمان بر و نیاز به انرژی بسیار زیادی دارد.

ما در این مقاله به مزایای هاست ویندوز پرداختیم امیدواریم که از این مطلب نکات جدیدی یادگرفته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *