سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید

یکی از بهترین روش ها برای برطرف نمودن مشکلاتی که هنگام انجام معاملات در بازارهای بورس خارجی مانند بایننس ممکن است رخ دهد استفاده از سرور مجازی ترید است.

مشکلات ترید در بازارهای بورس

ترید یا تجارت کردن واژه ای است که امروزه به کرات می شنوید. به انجام معاملات در بازار بورس چه بورس داخل کشور که زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است و چه بازارهای جهانی مانند بایننس، فارکس و کراکن ترید گفته می شود.

بسیاری از افراد در کشورهای مختلف علاقه مند هستند تا با روشی ایمن در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنند.

کاربران با ثبت نام نمودن در بازارهای آنلاین که بیشتر با نام صرافی شناخته می شوند می توانند هر سهمی را که در بازار معامله می شود را خرید و فروش نمایند.

اما متاسفانه در برخی از کشورها ازجمله ایران تحریم ها و مشکلاتی برای سرمایه گذاری در بازارهایی مانند بایننس و فارکس وجود دارد.

آی پی ایران به دلیل اینکه در لیست کشورهای تحریم شده قرار دارد در صرافی های آنلاین غیر مجاز است.

در بایننس و بازارهای مالی دیگر کاربران از طریق آی پی، لوکیشن (در صورت دادن دسترسی) و از طریق سیم کارت قابل شناسایی هستند. بنابراین با وجود تحریم ها به راحتی می توانند کاربران را شناسایی و مسدود کنند.

همچنین معامله کردن در بازارهای بین المللی به اینترنت پر سرعت و آی پی ثابت اختصاصی نیار دارد تا بتوانید در زمان مناسب معاملات خود را انجام دهید.

با استفاده از سرور مجازی ترید می توانید معاملات خود را با سرعت بالایی انجام دهید و دچار مشکلات گفته شده نشوید.

آشنایی با سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید یک محیط مجازی از ویندوز است که روی یک سرور خارج از کشور ایران قرار گرفته است. کاربران می توانند با نام کاربری و رمز عبور خود وارد آن شوند و بدون وجود نگرانی با آی پی آن کشور در صرافی بایننس به فعالیت بپردازند.

خرید سرور مجازی ترید به زبان ساده مانند این است که شما یک کامپیوتر با آی پی ثابت را در کشور دیگری که شامل محدودیت نیستند خریداری نمایید ولی از داخل ایران به آن دسترسی داشته باشید.

در چنین حالتی صرافی قادر به تشخیص کاربران ایرانی نخواهد بود. علاوه بر این با  نوع VPS می توانید معاملات را با آپ تایم بالا انجام دهید.

فقط کافی است یک سرور مجازی ترید خریداری کنید و با دسترسی به نام کاربری و رمز عبور و به کمک برنامه هایی مانند Remote Desktop Connection به سرور متصل شوید.

کاربردهای VPS ترید

همان طور که گفتیم تریدرهای ایرانی در بازارهای بورس خارجی با مشکلاتی از جمله تحریم ها و مشکلات اینترنت مواجه هستند. از کاربردهای VPS برطرف کردن چنین مشکلاتی است.

دور زدن تحریم ها

در صرافی آنلاین بایننس حتماً باید از آی پی غیر از کشور ایران و کشورهایی که در لیست تحریم ها قرار دارند استفاده کنید. زیرا برنامه نویسی سایت و اپلیکیشن آن طوری برنامه ریزی شده است که می تواند به روش های مختلف کاربران را شناسایی کند و مشخص کند که هر یک از کدام کشور مشغول تریدینگ هستند.

با خرید سرور مجازی ترید می توانید از مشکلات ناشی از مسدود شدن اکانت خود جلوگیری نمایید.

برخی از افراد استفاده از VPN های رایگان یا پولی را برای بایننس و فارکس توصیه می کنند. اما این روش به دلیل تغییر مداوم آی پی چندان مناسب نیست و همچنان می تواند منجر به مسدود شدن اکانت شما شود.

استفاده از VPN منجر به افزایش پینگ و افت سرعت اتصال به بازار معاملات خواهد شد درنتیجه از خرید به موقع با قیمت مناسب جا می مانید.

انجام سریع معاملات

سرعت و کیفیت اینترنت در برخی از کشورهای دیگر بسیار بالاتر از ایران است. در اثر پیشبینی اشتباه درخصوص نوسانات ارز دیجیتال اگر بخواهید سفارش خرید یا فروش خود را لغو کنید با وجود کیفیت پایین اینترنت دچار مشکل خواهید شد.

استفاده از سرور مجازی ترید با آی پی ثابت انتخاب مناسبی است و مشکلات کاربران ایرانی را هم از لحاظ مشکلات اینترنت و هم تحریم ها برطرف می کند.

تفاوت سرور مجازی با سرور مجازی ترید در چیست؟

VPS ترید در واقع همان VPS است با این تفاوت که موقعیت های سرور در آن کشورهایی است که احتمال مسدود شدن اکانت در آنجا وجود ندارد.  با استفاده از خرید سرور مجازی کشورهای دیگر می توانید بدون مشکل به بایننس و بازارهای مالی دیگر دسترسی داشته باشید.

هنگام انتخاب بهترین کشور برای سرور مجازی باید توجه کنید که کشور سرور در لیست تحریم های صرافی آنلاین قرار نداشته باشد. همچنین هرچه کشور سرور به موقعیت مکانی کاربر نزدیک تر باشد سرعت و کیفیت ارسال داده ها بیشتر خواهد بود.

با استفاده از VPS برای ترید می توانید در هر مکانی با کوتاه ترین زمان ممکن معاملات خود را در بستر صرافی های مختلف انجام دهید.

آیا چندین کاربر می توانند از یک سرور مجازی برای معاملات خود استفاده کنند؟

همان طور که گفته شد فرآیند شناسایی کردن کاربران در بازارهای مالی به راحتی انجام می شود. بنابراین بهتر است هر کاربر از یک سرور مجازی و یک اکانت استفاده کند.

اگر از یک آی پی ثابت برای استفاده از چندین حساب کاربری استفاده کنید این احتمال وجود دارد که حساب های کاربری با آی پی مشترک چک و مسدود شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *