نکات مثبت در خرید هاست ماهانه و سالانه

نکات مثبت در خرید هاست ماهانه و سالانه

تصور کنید که شما قصد دارید یک وب سایت تأسیس کنید پس از وارسی و تحقیق در رابطه با سیستم مدیریت محتوا؛ اکنون زمان آن رسیده است که هاست مناسب انتخاب نمایید. بدون شک امروزه برخورداری از یک سایت کاربر پسند بسیار اهمیت دارد و میتواند سکوی پرتاپ شما به حساب آید. به احتمال بسیار اگر تازه وارد در این حوزه باشید سرویس های اشتراکی را انتخاب کرده اید. چرا که اگر کمی در اینترنت جستحو کرده باشید این سرویس برای کسب و کار های کوچک و یا کسب و کار های با بازدید روزانه کمتر توصیه می گردد.

در حالت کلی خرید هاست اشتراکی و یا تمدید آن بیشتر سالیانه می باشد. دلیل این موضوع را میتوان مقرون به صرفه بودن هزینه های مربوط به مراقبت از سرور و نرم افزار ها به صورت سالیانه به وسیله شرکت های میزبانی دانست. در رابطه با هاست اختصاصی خرید هاست به صورت سالیانه برای کاربران سخت می باشد چرا که منابع بسیاری در اختیار کاربران قرار می دهد. در نتیجه این امر واضح است که هزینه بالاتری خواهد داشت. از اینرو ارائه آن به صورت ماهیانه برای کاربران بسیار مناسب خواهد بود. در ادامه در این مقاله از مرکز داده مبین همراه ما باشید تا به صورت کامل در رابطه با نکات مثبت در خرید هاست ماهانه و سالانه گفتگو نماییم.

هاست ماهانه مطمئن چه هاستی می باشد؟

بدون شک می دانید  امنیت و پایداری دو عامل مهم در وب سایت می باشد که به پارامتر های مشترک بسیاری وابسته می باشد. برخورداری از زیر ساخت و دیتاسنتر قوی برای سروری که هاست بر روی آن قرار دارد. سبب کاهش هر گونه مشکلات فنی خواهد شد و پایداری بالای را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این دیتاسنتر قوی امنیت سرور را فراهم خواهد ساخت و وجود مشکلات تهدید کننده فیزیکی را کاهش خواهد داد. علاوه بر این موارد محلی که در آن سرور های ارائه کننده میزبانی نگهداری می شود. بایستی از نظر محیطی برای مثال تأمین برق به صورت شبانه روز بدون کوچک ترین قطعی، خنک نگه داشتن سرور و…. بایستی در وضعیت مطلوب و مناسبی قرار داشته باشد. بکارگیری نرم افزار های که دارای لایسنس می باشد سبب می گردد سرویس میزبانی شما پایداری و آپ تایم بالای داشته باشد. علاوه بر این امنیت بالای نیز برای سرور به همراه خواهد داشت. در کنار این موارد بکارگیری فایروال ها و آنتی ویروس ها نیز بر روی دو پارامتر امنیت و پایداری تأثیر خواهد گذاشت و موجب بهبود و ارتقاء آنها خواهد شد.

 

هاست ماهانه مطمئن چه هاستی می باشد؟

مهم ترین نکات در خرید هاست ماهانه و سالانه

دست شما در انتخاب شرکت های هاستینگ باز می باشد و شما این امکان را دارید از میان گزینه های بسیاری که وجود دارد شرکت هاستینگ مناسب را خریداری نمایید. ما به شما توصیه می نماییم شرکتی را انتخاب نمایید که علاوه بر برخورداری از سابقه طولانی، خوشنام بوده و رضایت بسیاری را از سوی مشتریان داشته باشد. همچنین زمانی را برای تست سرویس به منظور وارسی و سنجش کارایی میزبانی را در اختیار شما قرار دهد.

چرا بکاپ روزانه دارای اهمیت می باشد؟

تفاوتی نمی کند که شما هاست ماهانه و یا سالانه تهیه کرده باشید داشتن بکاپ روزانه در هر دو هاست بسیار اهمیت دارد. چرا که اگر مشکل و اختلالی در هارد سرور رخ دهد، در صورت تهیه بکاپ اطلاعات سرویس وب شما وجود داشته و امکان بازیابی آن نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این هاستینگ انتخابی بایستی به صورت منظم آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری امنیتی را تعقیب نماید. همچنین مانتورینگ خودکار بر روی تمامی خدمات خود ارائه دهد.

چرا بکاپ روزانه دارای اهمیت می باشد؟

در چه زمانی بایستی از میزانی ابری استفاده نمود؟

در صورتی که شما دارای کاربران بین المللی هستید و تمایل دارید تجربه خوبی را برای مخاطبان خارجی خود فراهم سازید. بهترین گزینه برای شما میزبانی ابری خواهد بود. در حقیقت شما فایل های وب سایت خود را در شبکه ای از سرور ها در تمام جهان پخش می نمایید. در این صورت زمانی که یک شخص قصد دارد به وب سایت شما وارد شود به نزدیک ترین سرور متصل شده در نتیجه وب سایت برای او سریع تر بالا خواهد آمد. ولیکن بهتر است در رابطه با فضای ابری این نکته را بدانید که به منظور نگهداری و مراقبت از داده های مهم همچون اطلاعات مشتریان گزینه مناسبی نمی باشد.

کلام پایانی

ما در این مطلب تلاش خود را نمودیم نکات مثبت در خرید هاست ماهانه و سالانه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شما در زمان تهیه هاست بایستی عوامل بسیاری را مد نظر قرار دهید تا انتخاب شما بر پایه اصول باشد.

کلام پایانی

 

بیشتر بدانید : مقایسه محبوب ترین کنترل پنل های هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *