نتایج ترکیب دو سرویس کولوکشن و ابر چیست؟

نتایج ترکیب دو سرویس کولوکشن و ابر چیست؟

سرویس کولوکشن و ابر چیست؟با پیشرفت در علم و تکنولوژی، در اکثر کسب و کار ها برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات مهم از سرویس های اطلاعاتی و الکترونیکی بهره می گیرند؛ لذا امنیت این سخت افزار ها بسیار بالا است. به همین خاطر نفوذ بر آن ها سخت و مشکل می باشد.

از برترین سرویس های دیتاسنتر می توان کولوکشن و ابر را نام برد.  ادغام این دو سرویس عالی است؛ چرا که سبب بالا رفتن بازدهی شبکه می شود. به همین دلیل برای مجموعه های تجاری، اداری و صنعتی مقرون به صرفه و مفید می باشد. اگر تمایل دارید، در زمینه ترکیب سرویس کولوکشن و ابری اطلاعات موثقی به دست بیاورید؛ با ما همراه شوید.

سرویس کولوکشن چیست؟

دیتاسنتر یک شبکه الکترونیکی عمومی می باشد؛ که از امکانات و قابلیت های مختلفی برخوردار است. اغلب مردم با بهره گیری از دیتاسنتر اطلاعات خود را در وب سایت هایشان به نمایش می گذارند.

دیتاسنتر توانایی خصوصی بودن را نیز به کاربر می دهد؛ به همین علت شما می توانید بر حسب کارایی تان، نوع عملکرد دیتاسنتر را مشخص کنید. دیتاسنتر مجموعه ای از سرور ها، سرویس دهنده ها، زیر ساخت های ارتباطی و امنیتی می باشد. مهم ترین قطعه در دیتاسنتر، سرویس است.

سرویس هایی که در عرصه فناوری اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند؛ دارای تنوع بسیاری هستند. بروز ترین و در عین حال آسان ترین سرویس شبکه، کولوکشن می باشد. کولوکشن ،نوعی خدمات قابل ارائه در شرکت های میزبانی وب است.

این سرویس فضای دیتاسنتر، تجهیزات، پهنای باند و امنیت مورد نیاز کاربر را تامین می کند. در سرویس های کولوکشن محدودیت جایی ندارد؛ لذا افراد می توانند بر حسب مبلغی که برای خرید کولوکشن پرداخت کرده اند؛ خدمات دریافت کنند.

هزینه ی قبض برق و اینترنت سرویس کولوشن، بر عهده تمام کاربران این سرویس است. به همین دلیل، استفاده از سرویس کولوکشن از این لحاظ مقرون به صرفه می باشد.

سرویس ابر چیست؟

برترین سرویس در دیتاسنتر، سرویس ابری است. این سرویس یکی از ابزار های الکترونیکی محبوب، جهت ذخیره سازی اطلاعت می باشد. سرویس ابری مناسب برای زمان یا مکان خاصی نیست؛ شما می توانید از این تکنولوژی بروز در هر کجا این سرزمین خاکی بهره بگیرید.

سرویس ابری، جزء ابزار آلات الکترونیکی فنا پذیر است؛ لذا هیچ گاه اطلاعاتی که در آن به ثبت رسیده، در اثر نوسانات الکتریکی یا مغناطیسی از بین نمی رود. به همین دلیل شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با بهره گیری از سرویس ابری به اطلاعات تان دسترسی داشته باشید.

سرویس ابری تنها در کشور عزیزمان ایران مورد استفاده قرار نمی گیرد؛ بلکه در کشور های اروپایی و آسیایی نیز دارای ورژن های مختلفی می باشد. از آن جایی که در کشور های خارجی نیز سیستم های پشتیبان سرویس ابری فعال است؛ شما می توانید در خارج از کشور نیز به اطلاعات تان دسترسی داشته باشید.

ذخیره سازی اطلاعات در سرویس های ابری، هیچ گونه فضایی از رایانه یا کامپیوتر شما اشغال نمی کند. بنابراین گنجایش و حجم این سرویس به حجم رایانه شما بستگی ندارد.

ترکیب سرویس کولوکشن و ابری چه پیامد هایی برای مجموعه دارد؟

یکی از برترین ترکیب هایی که در شبکه ها اتفاق می افتد؛ مربوط به ترکیب سرویس ها است. سرویس ها در عملکرد شبکه ها نقش مهمی ایفا می کنند. به همین دلیل، ترکیب آن ها فوق العاده و شگفت انگیز می باشد.

ترکیب سرویس کولوکشن و ابری بسیار رایج است؛ چرا که سیستم عامل این دو سرویس با همدیگر همخوانی دارد. از آن جایی که بر عملکرد یکدیگر تاثیر مخرب نمی گذارند؛ باعث بالا رفتن سرعت و عملکرد شبکه می شوند.

با ترکیب این دو سرویس، مدیریت آن آسان تر می شود و همین طور سرعت ذخیره سازی و پردازش اطلاعات نیز افرایش می یابد. کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف اینترنت، برترین پیامدی است که ترکیب سرویس کولوکشن و ابری برای مجموعه ها به دنبال دارد.

ترکیب سرویس کولوکشن و ابری چه پیامد هایی برای مجموعه دارد؟

 

مزایای ترکیب سرویس کولوکشن و ابری

  • افزایش سرعت در سراسر شبکه
  • عملکردی فوق العاده
  • انعطاف پذیری مناسب
  • قرار دادن برنامه ها در موقعیت مکانی دلخواه
  • کنترل آسان
  • نظارت دقیق
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • پیش بینی نیاز های ظرفیت آینده
  • و…

مزایای ترکیب سرویس کولوکشن و ابری

سخن آخر

در هر مجموعه ای دقت و سرعت بسیار مهم است. از آن جایی که دنیای ما سراسر تکنولوژی و نبوغ شگفت انگیز می باشد؛ بهتر است، در محیط های کاری از ابزار آلات بروز بهره بگیریم. برترین ابزار آلات الکترونیکی که از عملکردی بی نظیر برخوردار می باشند و ترکیب آن دو فوق العاده است؛ سرویس کولوکشن و ابری می باشد.

ترکیب سرویس کولوشن و ابری، یک سخت افزار را به وجود می آورد، که از لحاظ امنیت و عملکرد غیر قابل توصیف می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *