معرفی افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس

معرفی افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس

معرفی افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس : این احتمال وجود دارد که  ایمیلی از یک وب سایت برای شما ارسال گشته است که حاوی مهم ترین و بروز ترین اخبار و رویداد های یک وب سایت می باشد. که در این پیام از شما دعوت شده است که از وب سایت مورد نظر بازدید نمایید. این شیوه را می توان نوعی بازاریابی دیجیتال دانست. بازاریابی دیجیتال  در این سال ها به خوبی توانسته است پیشرفت کند و جایگاه خوبی بدست آورد.

در حقیقت اکثر کسب و کار های آنلاین تلاش می کنند به وسیله ابزار و تکنیک های این علم سبب فروش هر چه بیشتر محصولات خود در کنار افزایش بازدید محصولات خود شوند که با گسترش تکنولوژی، تکنیک و شیوه های بسیاری به این حیطه اضافه شده است. یکی از بهترین و پر طرفدار ترین این تکنیک ها ایمیل مارکتینگ می باشد. به دلیل جذابیت این مسئله ما در این مطلب از مرکز داده مبین تمایل داریم تا در رابطه با معرفی افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس گفتگو نماییم. جهت آشنایی با هاست مناسب ورد پرس می توانید به لینک مقاله آن مراجعه فرمایید.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ را میتوان تحت عنوان یکی از شیوه های تبلیغاتی به حساب آورد که مقرون به صرفه می باشد. در این شیوه با فرستادن ایمیل با مخاطبان در ارتباط می باشید و پیام خود را برای آنها ارسال می نمایید. محتوای این ایمیل میتواند در بردانده اطلاعاتی در رابطه با کسب و کار، تولید محتوا، آگاه سازی مشتریان از بروز ترین محصولات و خدمات، تخفیفات، رویداد ها باشد. مجموعه ای از این اعمال سبب می گردد که علاوه بر این که یک رابطه طولانی با مخاطبان خود به وجود می آورید. برند شما در یاد افراد باقی بماند در نتیجه موجب افزایش فروش محصولات خود می شوید.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ویژگی افزونه ایمیل مارکتینگ

با بکارگیری افزونه ایمیل مارکتینگ دیگر نگرانی از بابت اسپم شدن ندارید. در ادامه برای شما مهم ترین ویژگی های که بایستی یک افزونه ایمیل مارکتینگ خوب داشته باشد را شرح خواهیم نمود.

  • دارای قابلیت زمانبندی ارسال پیام باشد.
  • افزونه انتخابی بایستی با کسب و کار شما متناسب باشد.
  • دارای قیمت مناسب باشد.
  • نباید به هیچ عنوان ایمیل ها را اسپم کند.
  • و….

بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ

هر یک از افزونه های ایمیل مارکتینگ قابلیت های متفاوتی دارند که به منظور هدف خاصی طراحی شده اند. در زیر برخی از بهترین افزونه ها را برای شما شرح خواهیم داد.

بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ

افزونه MailPoet

از این افزونه میتوان برای مواردی از قبیل ارسال ایمیل خوشامد گویی، و همچنین اطلاع رسانی از آخرین پست و… استفاده نمود. مهم ترین مزیتی که میتوان برای این پلاگین نام برد این است که این شرایط را برای شما فراهم میسازد تا آخرین مطالب وب سایت را بر اساس زمانبندی مورد نظر برای کاربران سایت ارسال کنید. علاوه بر این؛ این امکان را دارید بفهمید که کدام یک از کاربران ایمیل شما را مشاهده کرده است‌. همچنین کدام یک از لینک ها بیشترین میزان کلیک را داشته اند. برای افرادی که دارای یک وب سایت فروشگاهی هستند افزونه MailPoet بهترین گزینه می باشد.

افزونه Mailster

اولین نکته ای که بایستی در رابطه با این پلاگین بدانید این است که ورژن کامل آن رایگان نمی باشد. ولیکن در حالت کلی میتوان آن را در گروه بهترین افزونه ایمیل مارکتینگ جای داد. این پلاگین به منظور ارسال ایمیل و ساخت خبرنامه کاربرد دارد. برای کار با این افزونه میتوانید یک کمپین ایمیلی به وجود آورید. سپس تمپلیت که دوست دارید را انتخاب نمایید و پس از آن ارسال ایمیل را زمانبندی نمایید. پس از آن خواهید توانست یک آمار کامل از میزان پرش، کلیک ها، نرخ کلیک و… را مشاهده کنید.

افزونه newsletter

این افزونه به منظور جمع آوری فهرست ایمیل به وجود آمده است و برای وب سایت های وبلاگی بیشتر مناسب می باشد. افزونه newsletter دارای ویژگی drag and drop برای ایجاد خبرنامه می باشد. بعضی از قابلیت های این پلاگین میتوان به مواردی نظیر وارسی اسپم بودن کاربران، پشتیبانی از SMTP، امکان import فهرست مشترکین ایمیل و…. اشاره نمود.

کلام پایانی

در این مقاله از مرکز داده مبین تلاش خود را نمودیم تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با معرفی افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همانگونه که مشاهده کردید هر کدام از افزونه ها قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. موارد بیان شده تنها برخی از افزونه های ایمیل مارکتینگ بود.

پیشنهاد مطالعه : ایمیل سرور چیست؟

کلام پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *