عوامل تاثیر گذار بر قیمت هاست

قیمت هاست

عوامل تاثیر گذار بر قیمت هاست: اگر سری به وب سایت های ارائه دهنده خدمات میزبانی سری زده باشید در صفحه اصلی آنها با انواع متعددی از هاست روبرو شده اید. چنانچه که به تازگی فعالیت خود در این حیطه را آغاز کرده باشید بیشتر سردرگم  شده اید؛ که این مسئله کاملاً عادی  می باشد‌. شرکت ها از انواع متعددی از ترفند و شیوه ها برای تبلیغات نظیر قیمت ارزان با بالاترین کیفیت و… استفاده می کنند.

از اینرو افرادی که حتی تجربه و در واقع کهنه کار این حیطه می باشند ممکن است در دام این افراد بی افتند‌ چه برسد به افرادی که به تازگی پا به این عرضه گذاشته اند‌. هاست لازمه و در حقیقت شاخصه اصلی برای راه اندازی یک وب سایت می باشد. در صورتی که نیاز به خرید هاست در بهترین مرکز ارائه دهنده آن دارید می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

هاست و دامنه در کنار هم معنا یافته و پایه و اساس یک سایت به حساب می آیند. پارامتر های مختلفی بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد از اینرو صرفاً نبایست به خاطر آنکه یک هاست ارزان قیمت است به سراغ آن بروید‌. چرا که اگر قصد دارید به صورت جدی و حرفه ای در سطح وب فعالیت کنید هاست یکی از عواملی است که موفقیت شما را تضمین می نماید. در ادامه در این مطلب از مرکز داده مبین ما بر آن شدیم تا اطلاعات مفیدی را در خصوص عوامل تاثیر گذار بر قیمت هاست در اختیارتان قرار دهیم. در اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید تا انتها با ما همراه باشید.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت هاست

از اصلی ترین مواردی که کاربران در زمان تهیه هاست مد نظر قرار می دهند قیمت هاست می باشد. چرا که با مراجعه به وب سایت های متعدد انواع قیمت را مشاهده کرده اند که در بیشتر موارد با اختلاف قابل توجهی روبرو هستند. از اینرو در تلاش هستند بهترین کیفیت با قیمت مناسب را تهیه نمایند. در زیر مواردی که بر روی قیمت هاست تأثیر خواهد گذاشت را برای شما شرح می دهیم؛ تا به خوبی متوجه شوید که دلیل این اختلاف قیمت چیست؟

  • اولین موردی که می تواند بر روی قیمت هاست تأثیر بگذارد زیر ساخت، تجهیزات و سخت افزاری است که در سرور ها، سیستم عامل بکار می برند.
  • مورد بعدی تعداد وب سایت های است که بر روی یک سرور میزبانی می شود.
  • مورد بعدی که بر روی قیمت هاست تأثیر می گذارد هزینه های مربوط به نیروی انسانی می باشد که بایست تخصص و مهارت کافی داشته باشند. بر این مسئله تأکید داریم چرا که برخورداری از یک نیروی متخصص خدمات بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.
  • هزینه های که بابت تهیه زیر ساخت های نرم افزاری پرداخت می گردد.
  • میزان امنیت.
  • شاید تعجب کنید ولیکن قیمت ارز و شرایط اقتصادی نیز بر روی قیمت هاست تأثیر دارد.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت هاست

 زیر ساخت های نرم افزاری، سیستم عامل و تأثیر آن بر قیمت هاست

از مواردی که می توان قیمت هاست (Hosting cost) را تحت تأثیر قرار دارد سیستم عامل انتخابی می باشد. در حالت کلی دو سیستم عامل در اختیار شما قرار می گیرد به این صورت که شما با توجه به معیار های خود هاست با سیستم عامل لینوکس و یا هاست ویندوز را انتخاب خواهید کرد. برای مثال هاست لینوکس برای افرادی مناسب خواهد بود که پایگاه داده MYSQL و زبان PHP را بکار می برند. همچنین شما برای اجرای سرور به لحاظ نرم افزاری به عواملی از قبیل کنترل پنل، وب سرور و.. نیاز دارید.

نیروی متخصص و تأثیر آن بر قیمت

در صورتی که شما بهترین هاست را در اختیار داشته باشید اما شرکت هاستینگ انتخابی از پرسنل مجرب و متخصص بهره نبرد شک نکید که با مشکلاتی مواجه خواهید شد. ولیکن شرکتی که چنین افراد متخصص را استخدام می نماید بایست دستمزد بالای پرداخت نماید. در نتیجه این مورد مسلماً قیمت هاست را نیز افزایش خواهد داد.

نیروی متخصص و تأثیر آن بر قیمت هاست

تعداد وب سایت های که بر روی یک سرور میزبانی می شود

این مورد نیز بر روی قیمت هاست تأثیر دارد به هر میزان که تعداد وب سایت کمتر باشد شما کیفیت بهتری دریافت خواهید نمود. ولیکن هزینه ها افزایش خواهد یافت به این صورت که شما قیمت بالاتری برای تهیه هاست پرداخت خواهید کرد.

کلام پایانی

در این مطلب از مرکز داده مبین تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با عوامل تأثیر گذار بر قیمت هاست در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *