معرفی بهترین هاست ووکامرس در سال 2022

بهترین هاست ووکامس

بهترین هاست ووکامرس: یکی از بهترین‌ هاست‌ها می‌باشد که قابلیت‌های زیادی دارد. در واقع ووکامرس یک افزونه وردپرس به منظور ایجاد فروشگاه اینترنتی برای انواع فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران می‌توانند محصولات خود را به صورت آنلاین و بی دردسر به نمایش بگذارند.

این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس برای نمایش محصولات است. شما با استفاده از افزونه فروش خودکار محصولات می‌توانید محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در زمان‌های معین به نمایش بگذارید.

در حال حاضر بیشتر وبسایت‌ها ، فروشگاه‌های آنلاین را با این افزونه مدیریت می‌کنند. به کمک این افزونه ، امکانات فراوانی در اختیار شما قرار داده می‌شود و امکان اتصال به درگاه‌های پرداخت در وبسایت‌ها را خواهید داشت.

بهترین هاست ووکامس 1

افرونه ووکامرس چه مزایایی دارد؟

افزونه ووکامرس به شما امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی بدون کد نویسی می‌دهد . همچنین به کمک این افزونه می‌توانید وبسایت فروشگاهی خود را با افزونه‌های مختلف طراحی کنید. همچنین این افزونه به شما این امکان را می دهد تا محصولات دانلودی خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی به فروش برسانید.

با کمک این افزونه می‌توانید وبسایت فروشگاهی خود را برای تمامی انواع دستگاه‌ها و مرورگرها سازگار نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه امکان اتصال ووکامرس به درگاه‌های پرداخت مختلف می‌باشد. همچنین قابلیت پرداخت در هر نقطه از جهان را فراهم کرده است.

در واقع می‌توان گفت وردپرس محبوب‌ترین پلتفرم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین می‌باشد. اما شاید سوال برایتان پیش بیاید که اگر به عنوان یک تازه کار می‌خواهید از این پلتفرم استفاده کنید باید چه نکاتی را رعایت کنید؟  لازم است تا بهترین هاست ووکامرس را بشناسید و با قابلیت‌های آن آشنا شده باشید. وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس.

قابلیت های افرونه ووکامرس:

در این نوشته سعی شده است که با معرفی ویژگی‌های اصلی این پلتفرم به شما کمک کنیم که تصمیم بگیرید برای کسب و کار خودتان چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیرید و چرا باید از وردپرس استفاده کنید ؟ همانطور که می‌دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) است که با آن می‌توان هر نوع سایتی را راه اندازی کرد.

اگر در حال استفاده از ووکامرس (WooCommerce) هستید و با افزونه های زیادی هم آشنا نیستید ، باید بدانید که استفاده از برخی افزونه ها می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد. این افزونه یکی از افزونه‌هایی است که توسط ووکامرس توسعه یافته است. این افزونه ، یک افزونه رایگان بوده و می‌توانید آن را بر روی تمام قالب‌ها نصب کنید. ووکامرس یک سیستم مدیریت محتوای عالی محسوب می‌شود.

با ووکامرس می‌توانید صفحات وردپرس خود را مدیریت کنید و هر محصولی را که مد نظر دارید ، در سایت خود قرار دهید.

بهترین هاست ووکامرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

از جمله ویژگی هایی که یک هاست ووکامرس باید داشته باشد عبارتند از:

قابلیت مدیریت محتوا در 

به وسیله این افزونه می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید هاست ، سایت وردپرسی خود را طراحی کنید. البته باید گفت این سیستم قابلیت‌های زیادی دارد و با کمی تلاش می‌توانید از این سیستم به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید از ووکامرس استفاده کنید ، باید یک حساب کاربری داشته باشید. شما با کمک افزونه‌هایی که در این زمینه طراحی شده اند، می‌توانید این کار را انجام دهید. این افزونه‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند و به کمک آن‌ها می‌توانید نیازهای خود را رفع کنید.

پس از نصب این افزونه‌ها به شما قابلیت‌هایی داده می شود که بتوانید در آن‌ها به کمک پلاگین های وردپرسی اقدام به طراحی و پیاده سازی وبسایت خود کنید.

قابلیت مدیریت محصولات بر اساس برند در بهترین هاست ووکامرس

یکی از مزیت‌های اصلی این سیستم مدیریت محتوا ( در واقع یک افزونه ، قالب و یا یک پکیج ) داشتن ویژگی شخصی سازی بسیار بالا و قدرتمند است. شما با استفاده از این نکات می‌توانید محصولات خود را در قسمت‌های مختلف سایت خود قرار دهید و به کاربران خود نمایش دهید.

از جمله امکاناتی که این سیستم مدیریت محتوا در اختیار شما قرار می دهد می‌توان به امکان نمایش محصولات در تمامی صفحات ، قابلیت نمایش محصولات مرتبط و غیر مرتبط ، قابلیت اضافه کردن تصویر محصول ، افزودن دسته بندی ها و توضیحات محصولات ، امکان مدیریت محصولات بر اساس برند ، امکان نمایش در یک برگه و یا نوشته ، که باید این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را داشته باشد. حتما به این موارد توجه زیادی داشته باشید  و بهترین هاست را انتخاب کرده و از قابلیت ها و ویژگی های آن برخوردار شوید.

ما در این مقاله سعی کریم تا به معرفی بهترین هاست ووکامرس بپردازیم. در حقیقت شما می توانید با بهره گیری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های سایت‌ها، آن را بشناسید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *