وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس

وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس

وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس : اگر شما تمایل به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دارید در این صورت پیشنهاد می نماییم از افزونه ووکامرس در وردپرس استفاده نمایید. بکارگیری افزونه ووکامرس در وردپرس این شرایط را برای شما فراهم می سازد؛ تا بتوانید محصولات خود را و وب سایت وردپرسی خود را در اختیار مشتریان خود قرار دهید؛ به عبارتی بفروشید.

در حقیقت چنانچه که به تازگی پا به دنیای طراحی وب سایت پا گذاشته اید. در این صورت سؤالاتی از قبیل وردپرس چیست؟ تفاوت های وردپرس و ووکامرس چیست؟ و… در ذهنتان شکل گرفته است. ما در این مطلب از مرکز داده مبین تمایل داریم تا در رابطه با وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس گفتگو نماییم.

 

وردپرس چیست؟

اگر به دنبال یک CMS قدرتمند و در عین حال ساده هستید در این صورت یکی از بهترین گزینه های که پیش روی شما قرار دارد وردپرس می باشد. از مهم ترین عواملی که موجب محبوبیت این سیستم شده است بدون شک منبع باز بودن و همچنین رایگان بودن آن می باشد. شما این شرایط را دارید از طریق این سیستم مدیریت محتوا هر گونه وب سایت اعم از وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، وبلاگ و…. را راه اندازی نمایید. همچنین شما به کمک پلاگین و قالب های متعددی که در وردپرس قرار دارد میتوانید هر مدل وب سایتی که می خواهید را پیاده نمایید.

وردپرس چیست؟

افزونه ووکامرس چیست؟

در مبحث وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس باید بگوییم که ووکامرس یک افزونه می باشد که بر روی وردپرس نصب می گردد که میتواند قابلیت های فراوانی را برای شما مهیا سازد. این پلاگین برای اولین بار در سال 2011 به بازار معرفی گردید. پس از آن مهم ترین مواردی که موجب گردید این سیستم طرفداران بسیاری پیدا نماید نصب آسان و امکان سفارشی سازی این افزونه می باشد.

تفاوت وردپرس و ووکامرس

به احتمال بسیار تا به اینجای مقاله متوجه شده اید که وردپرس یکی از بهترین سایت ساز ها است که در اغلب موارد به منظور وبلاگ نویسی بکار گرفته می شود. ولیکن در صورتی که تمایل دارید قابلیت ها و ویژگی های بسیاری را برای وب سایتان داشته باشید بایستی از پلاگین ها استفاده نمایید. ووکامرس را میتوان یکی از این افزونه ها به شمار آورد. به گونه ای که این افزونه فروشگاه ساز این شرایط را برای شما فراهم میسازد تا وب سایتی همانند آمازون داشته باشید. در واقع میتوان چنین مطرح نمود که وردپرس یک سایت ساز می باشد که ووکامرس فروشگاه ساز آن سایت ساز می باشد.

تفاوت وردپرس و ووکامرس

مهم ترین دلایل محبوبیت وردپرس

همه ی ما می دانیم همچنان وردپرس با قدرت از بسیاری از رقبای خود در بالاترین جایگاه قرار دارد. برخی از مهم ترین قابلیت های این سیستم عبارت است از:

  • برخورداری از یک محیط کاربری ساده و آسان.
  • انعطاف پذیری بالا به منظور بسط و توسعه آن.
  • برخورداری از ویژگی تعامل با کاربر.
  • قابلیت پشتیبانی چند زبان.
  • امکان منتشر نمودن سریع مطالب در وب سایت و امکان مدیریت فسمت های متعدد.
  • برخورداری از راهبرد های به منظور ممانعت از نفوذ سایت.

مهم ترین دلایل محبوبیت وردپرس

نکته

در کسب و کار های اینترنتی شما برای موفقیت بایستی مسیر های بسیاری را طی نمایید و  برای مثال انتخاب محتوای برای تبلیغات، انتخاب یک هاست مناسب برخی از گزینه های است که بایستی بدان توجه کنید. با کلیک بر روی لینک خرید هاست می توانید اطلاعات زیادی کسب نمایید.

چطور با وردپرس وب سایت فارسی به وجود آوریم؟

وردپرس به صورت چپ چین طراحی شده است از اینرو همین مسئله میتواند منجر گردد که شما در زمان تولید محتوا به زبان فارسی با مشکلاتی روبرو شوید. برای حل نمودن این مشکل شما میتوانید از شیوه های متعددی استفاده نمایید. برای مثال افزونه های که وجود دارد را بکار گیرید. ولیکن بهترین راهکار؛ شیوه بکارگیری نسخه فارسی وردپرس می باشد. شما با کمی دقت به سهولت خواهید توانست نحوه استفاده از وردپرس را یاد بگیرید. همچنین شما میتوانید با تهیه یک دوره آموزشی نیز  این کار را انجام دهید. در صورتی که ووکامرس را در وردپرس نصب نمایید در این صورت شما داری یک فروشگاه اینترنتی خواهید بود.

کلام پایانی

در این مطلب از مرکز داده مبین تلاش خود را نمودیم تا مطالب مفید و مختصری را در رابطه با وارسی تفاوت وردپرس و ووکامرس در اختیارتان قرار  دهیم. در صورتی که قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی ایجاد نمایید در این صورت بهترین گزینه ای که میتوانید انتخاب نمایید ووکامرس خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه : آشنایی با هاست ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *