کیفیت هاست چه تاثیری در راه اندازی سایت دارد؟

کیفیت هاست چه تاثیری در راه اندازی سایت دارد

از نکات بسیار ارزشمند در هنگام راه اندازی وب سایت برای صاحبان مشاغل و مدیران صفحه وب، اهمیت هاست است. آیا کیفیت هاست هیچگونه تاثیری در هنگام راه اندازی و طراحی سایت دارد؟ اگر قصد خرید سرور مجازی و یا هاست را دارید، پیشنهاد می کنیم  اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید. جهت آشنایی با خرید هاست از بهترین مرکز ارائه دهنده آن روی لینک آن کلیک نمایید.

هاست یا میزبان، هویت یک وب سایت را مشخص می کند. به عبارتی ساده، محیطی که وب سایت در آن قرار دارد را هاست می نامیم. تصور کنید که سعی دارید تا یک فروشگاه را تاسیس کنید. محیطی که فروشگاه شماست در دنیای وب همان هاست نام دارد. سوال اینجاست که چگونه یک هاست مناسب را انتخاب و خریداری کنیم. به عبارت بهتر، کیفیت هاست چه تاثیری در راه اندازی سایت دارد؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

آیا هاست تاثیری بر سئو سایت دارد؟

بهبود سئو و جایگاه وب سایت بر اساس الگوریتم های گوگل، روش های بسیاری دارد. در هنگام خرید هاست، دقت کنید که خدمات شرکت هاستینگ را به خوبی بررسی کنید. چرا که کیفیت هاست تاثیر بسیاری بر روی سئو سایت دارد. پیشنهاد می کنیم حتما از شرکت های برند و مطرح هاست بخرید. یک هاست با کیفیت به معنای امکانات بسیار به جهت حضور گسترده در دنیای آنلاین است. اگر کسب و کار شما بستگی به وب سایت دارد و درآمد اصلی از این راه تامین می شود، خرید هاست مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. اما آیا می دانید چه هنگامی باید هاست بی کیفیت بخریم؟ هاست ارزان و ضعیف را تنها برای طراحی وب سایت های اسپم و ارائه اطلاعات نادرست تهیه می کنند. اگر سعی دارید در جهان مجازی رشد کنید، باید بدانید که کیفیت هاست چه تاثیری در راه اندازی سایت دارد.

 

آیا هاست تاثیری بر سئو سایت دارد؟

انواع هاست را بشناسید:

  1. انواع هاست بر اساس موقعیت مکانی؛ هاست ایران، هاست ایتالیا…
  2. انواع هاست بر اساس سیستم عامل؛ هاست ویندوز، هاست لینوکس
  3. انواع هاست بر اساس کنترل پنل؛ هاست سی پنل، پلسک، دایرکت ادمین
  4. انواع هاست بر اساس ساختار؛ ارزان، ابری، حرفه ای
  5. انواع هاست بر اساس مدیریت محتوا؛ پرستا شاپ، جوملا، ووردپرس
  6. انواع هاست بر اساس نوع سیستم؛ هاست اشتراکی، در محل شرکت

 

کیفیت هاست و تاثیر غیر مستقیم بر سئو!

اصولا نوع هاست را با توجه به نوع وب سایت و میزان فعالیت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که گرچه کیفیت هاست تاثیر مستقیم بر روی سئو ندارد اما تاثیرات غیر مستقیم بسیار زیادی خواهد داشت. انتخاب فضای میزبان نیاز به دقت بسیاری دارد چرا که بر روی رتبه بندی وب سایت توسط گوگل اثر گذار خواهد بود. در ادامه به معرفی عواملی که کیفیت هاست در پی خواهد داشت می پردازیم.

  • سرعت بارگذاری صفحه وب
  • آپ تایم و دان تایم
  • محل سرور
  • امنیت سایت

کیفیت هاست و تاثیر غیر مستقیم بر سئو!

انتخاب هاست و امنیت سایت!

بسیاری می گویند کیفیت هاست چه تاثیری در راه اندازی سایت دارد؟ باید بگوئیم که امنیت وب سایت شما در گرو انتخاب یک سرویس میزبان قدرتمند است. چرا که هاست با کیفیت به راحتی در برابر حملات سایبری از جمله بد افزار ها، حملات DDOS و هرزنامه ها مقاوم و ایمن خواهد بود. امنیت وب سایت شما سبب بهبود سئو و افزایش ترافیک خواهد شد. چرا که الگوریتم های گوگل با بررسی امنیت وب سایت، جایگاه شما در جسجتو های مربوط را بهبود می بخشد.

مهم ترین ویژگی های یک هاست ایده آل:

  • پشتیبانی تیم هاستینگ در تمام روز های هفته به صورت 24 ساعته
  • امنیت بالا
  • میزان فضای مناسب
  • فاصله در میان اتصال
  • آپ تایم بیش از 99 درصد
  • پهنای باند مناسب
  • عدم اسپم
  • موقعیت مکانی نزدیک به کاربران

در صورتی که این سوال برای شما پیش آمده است که کیفیت هاست چه تاثیری در راه اندازی سایت دارد؟ بایدبدانید که دان تایم و آپ تایم یکی از مهم ترین نکات مورد توجه موتور های گوگل است. در صورتی که دان تایم بیش از حد اتفاق بیافتد و پرش از سایت افزایش یابد، موقعیت وب سایت شما دچار سقوط خواهد شد. انتخاب یک هاست مناسب می تواند تمامی این موارد را به همراه داشته باشد.

 

مهم ترین ویژگی های یک هاست ایده آل:

نکته آخر؛

توجه کنید که اگر در پی رشد کسب و کار خود توسط وب سایت و امکانات آنلاین هستید، خرید هاست و سرور مجازی نخستین گام شما در جهت ایجاد یک سیستم قدرتمند و ایده آل است. در صورتی که قصد خرید هاست را دارید، حتما با متخصصان و کارشناسان این زمینه صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *