چگونه هاست اشتراکی مناسب را انتخاب کنیم

هاست اشتراکی مناسب

هاست اشتراکی از نظر نوع عملکرد به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. هاست های اشتراکی از نظر قیمت، رم، سی پی یو، ساختار، کیفیت و سرعت با همدیگر متفاوت هستند. بنابراین باید در هنگام خرید هاست اشتراکی مناسبت ان به این معیار ها توجه کنید‌.

هاست اشتراکی، سیستم شبکه را از لحاظ امنیت دیتا ها بهینه می کند. به همین خاطر، نصب و اجراسازی آن بر سیستم ها الزامی است؛ چرا که از مهم ترین داده های یک شبکه اینترنتی محافظت می کند.

اگر، به خاطر تنوع بسیار هاست اشتراکی گیج شده اید و نمی دانید کدام یک از این ابزار آلات، برای مجموعه تان مناسب است؛ مقاله ما را از دست ندهید، چرا که به صورت مفصل درباره عملکرد، مزایا و معایب هاست اشتراکی توضیح داده است.

هاست اشتراکی چیست؟

محور اصلی کسب و کار های اینترنتی، اطلاعات موجود در دیتاسنتر ها می باشد. برای این که اطلاعات تان به درستی در دیتاسنتر به ثبت برسد؛ بایستی از ابزار آلات الکترونیکی مختلفی کمک بگیرید. یکی از ابزار آلات الکترونیکی محبوب و مفید که بر تمام سیستم های شبکه نصب می شود، هاست اشتراکی می باشد.

باید گفت هاست اشتراکی، یکی از ابزار آلاتی است؛ که از نظر رم و حافظه محدود می باشد. محدودیت حافظه هاست اشتراکی را مدیران سایت تعیین می کنند. بنابراین سعی کنید قبل از خرید یا اجاره این تجهیز، از کافی بودن حافظه هاست مطمئن شوید؛ تا مجبور نباشید، اطلاعات تان را در چندین هاست به ثبت برسانید.

به فضایی هاست اشتراکی گفته می شود، که اطلاعات سیستم شبکه در آن ذخیره و بارگذاری می شود. ماندگاری اطلاعات در انواع هاست اشتراکی، بالا است؛ چرا که هاست اشتراکی در برابر عوامل مخرب بسیار مقاوم و پایدار می باشد. به همین دلیل، اطلاعات تان به هیچ وجه نابود نمی شود.

نوع هاست اشتراکی بر اساس سیستم شبکه تعیین می شود‌. بنابراین اگر سیستم شبکه شما ساز و کارش، طراحی وب سایت است؛ حتما باید هاستی متناسب با این عملکرد خریداری کنید، تا روند مجموعه با مشکل رو به رو نشود.

هاست اشتراکی چیست؟

در انتخاب هاست اشتراکی به چه معیار هایی توجه کنیم؟

از جمله معیارهایی که برای انتخاب هاست اشتراکی قابل توجه است عبارتند از:

  • قدرت:

مهم ترین ملاک در انتخاب ابزار آلات الکترونیکی، قدرت آن ها است. هاست اشتراکی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. هر چه، قدرت هاست اشتراکی در بارگذاری وب سایت و محتوا ها بیشتر باشد؛ مجموعه زود تر به هدف نهایی اش دست پیدا می کند.

  • نوع مکانیسم:

نوع مکانیسم هاست اشتراکی باید از نظر ظاهر راحت و آسان باشد. سادگی در مکانیسم هاست اشتراکی، باعث شده مدیریت و طراحی وب سایت ها راحت و سرگرم کننده باشد. بنابراین مدیران سایت می توانند در بازه زمانی کوتاه تری، سایت دلخواه خود را طراحی کنند.

  • امنیت:

در اینجا امنیت بسیار بالا و غیر قابل نفوذ می باشد. این موضوع سبب شده شرکت های دولتی و مهم نیز برای بهبود عملکرد سیستم خود از این هاست بهره بگیرند. اگر امنیت حاکم بر سیستم نا به سامان باشد؛ مسلما برای سارقان سایبری نیز نفوذ بر سیستم راحت است. در نتیجه بایستی هاست اشتراکی از نظر امنیت خارق العاده باشد.

در انتخاب هاست اشتراکی به چه معیار هایی توجه کنیم؟

برای هر سیستم چه هاست اشتراکی ای مناسب است؟

سیستم هایی ‌که در شبکه های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد؛ بسیار متنوع و پیچیده است؛ بنابراین شما باید نسبت به نوع سیستم و نرم افزار های محیط، هاست اشتراکی مورد نیاز شبکه خود را انتخاب کنید.

یکی از برترین سیستم ها، لینوکس است. سیستم لینوکس از قابلیت های شگفت انگیزی برخوردار می باشد. این سیستم در طراحی و ساخت شبکه های مختلفی مورد استفاده می شود. بنابراین برای عملکرد بهتر این سیستم ها شما باید هاست اشتراکی از نوع لینوکس را استفاده کنید.

نوع دیگر سیستم ها، ویندوز است. ویندوز، پر کاربرد ترین سیستم شبکه می باشد. از آن جایی که سیستم ویندوز، پر مصرف است.  مهندسان شبکه، هاست اشتراکی مختلفی بر پایه ویندوز طراحی کرده اند؛ تا کاربران بتوانند نسبت به ویندوز شبکه شان، هاست شبکه خود را انتخاب کنند.

سخن آخر

هاست اشتراکی، از برترین ابزار آلات شبکه می باشد. هاست شبکه از تکنولوژی بروزی ساخته شده است. به همین خاطر با فناوری های مختلفی سازگار می باشد و به راحتی در اثر نوسانات الکتریکی آسیب نمی بیند.

انواع هاست اشتراکی، از نظر قدرت و عملکرد فوق العاده هستند. از این تجهیزات برای کنترل ترافیک های سبک و طراحی وب سایت ها استفاده می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *