چه زمانی می توان از هاست اشتراکی استفاده کرد

چه زمانی می توان از هاست اشتراکی استفاده کرد

آیا می دانید هاست اشتراکی چیست و چه زمانی می توان از آن استفاده کرد؟ هاست اشتراکی، همیشه اولین و بهترین انتخاب مدیران وب سایت ها بوده است. صاحبان کسب و کار های مختلفی که امروزه اقدام به طراحی وب سایت می کنند با مقوله ای به نام هاست روبرو می شوند که نخست به دلیل هزینه مناسب و سپس به دلیل مزایای بسیار آن مورد توجه قرار میگیرد. روش های بسیاری برای راه اندازی یک وب سایت وجود دارد اما خرید هاست اشتراکی برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارد. نکات بسیاری وجود دارد که پیش از خرید هاست اشتراکی باید از آن ها اطلاع داشته باشید. برای نمونه این که این نوع سرور برای چه نوع وب سایتی مناسب است؟ اصولا برای سایت های با ترافیک بالا می توان از هاست اشتراکی استفاده نمود؟ در هنگام خرید سرور مجازی یا هاست اشتراکی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در ادامه این مقاله به پاسخ این سوالات خواهیم پرداخت. در صورتی که این سوال برای شما هم پیش آمده است که چه زمانی می توان از هاست اشتراکی استفاده کرد؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هاست اشتراکی چیست؟

بسیاری از افراد معتقدند هزینه سرور اختصاصی برای آن ها به صرفه نیست. اما اصولا سرور اختصاصی یا سرور مجازی چیست؟ سرور ها میزبان وب سایت هستند این سرور فیزیکی در صورتی که از نوع اختصاصی باشد تنها میزبان یک وب سایت خواهد بود. هاست اشتراکی به صورت همزمان میزبانی چندین وب سایت را بر عهده دارد. وب سایت های مطرح و پر ترافیک که بازدید بالایی دارند و فعالیت های گسترده ای از سوی مخاطب و میزبان در آن انجام می شود؛ اصولا سرور اختصاصی استفاده می کنند. اما کدام وب سایت ها باید از هاست اشتراکی استفاده کنند؟ و اصولا سوال اینجاست که چه زمانی می توان از هاست اشتراکی استفاده کرد. در پاسخ به این سوال باید بگوئیم زمانی که وب سایت شما ترافیک بالایی ندارد. در ادامه به این نکته خواهیم پرداخت.

هاست اشتراکی چیست؟

 

 

خرید هاست اشتراکی برای کدام وب سایت ها مناسب است؟

در صورتی که حجم ترافیک وب سایت شما زیاد نیست بهترین انتخاب هاست اشتراکی خواهد بود. وب سایت های بلاگ و مقاله نویسی از جمله نمونه هایی هستند که می توان برای میزبانی آن ها از هاست اشتراکی استفاده نمود. این نوع وب سایت های کم ترافیک نیازی به حافظه بسیار بالا ندارند. بنابراین دلیل برای خرید سرور مجازی یا اختصاصی هم وجود ندارد. اما نکته اینجاست که در صورت رشد یک وب سایت و افزایش حجم ترافیک آیا هاست اشتراکی پاسخگوی نیاز ها خواهد بود؟ در این صورت امکان تغییر پلن به سطوح بالاتر وجود دارد. بنابراین وب سایت های نو پا که نیاز دارند مدتی فعالیت کنند تا مخاطبان خود را جذب نموده و سپس سطح خود را ارتقاء بخشند، از هاست اشتراکی استفاده می کنند. هاست اشتراکی با امکانات محدود و هزینه بسیار مناسب، این امکان را فراهم می کند تا شما در دنیای آنلاین حضور یابید و به سرعت رشد کنید.

مهم ترین ویژگی های هاست اشتراکی:

مهم ترین ویژگی های هاست اشتراکی:

  • سهولت در فرآیند مدیریت وب سایت از طریق کنترل پنل و رابط کاربری ایده آل.
  • امکان اجرای وب سایت های پویا بر روی هاست اشتراکی.
  • وظایف اصلی مدیریت و نگهداری بر عهده مجموعه هاستینگ خواهد بود.
  • مناسب برای وب سایت های سرگرمی، محتوایی، کسب و کار و…
  • امکان برنامه نویسی به زبان php.
  • فضای متغیر از چندین مگابایت تا چندین گیگابایت.
  • امنیت مناسب و ضد ویروس.
  • مناسب برای راه اندازی اولیه وب سایت.
  • هزینه ی بسیار مناسب.

نکته بسیار مهم در هنگام خرید هاست اشتراکی، استفاده از منابع معتبر است. در صورتی که تمایل به راه اندازی وب سایت و خرید هاست اشتراکی را دارید، سعی کنید از شرکت های معتبر خرید کنید.

مهم ترین ویژگی های هاست اشتراکی:

 

به این نکات توجه کنید:

اکنون سوال این نیست که چه زمانی می توان از هاست اشتراکی استفاده کرد؟ بلکه باید بدانیم که مهم ترین نکات برای انتخاب یک شرکت هاستینگ چیست؟ بنابراین در هنگام خرید هاست اشتراکی باید دقت کافی داشته باشید. برای نمونه پشتیبانی هاست اشتراکی نکته ای حائز اهمیت است. بسیاری تصور می کنند به دلیل هزینه ی پائین از خدمات پشتیبانی محروم خواهند شد. اما وب سایت های مطرح پشتیبانی 24 ساعته را برای این نوع هاست ارائه می دهند. علاوه بر این، شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که خدمات نصب آسان را ارائه دهد. این نوع سرویس ها امکان یکپارچه سازی سیستم هایی چون WordPress CMS را ارائه می دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *