پرکاربردترین ابزارهای سئو کدام هستند ؟

ابزارهای سئو

ابزارهای سئو ، این قابلیت را دارند که وب سایت شما را به منظور بهبود رتبه سئو کمک کنند و از کاهش رتبه وب سایت جلوگیری کنند.

ابزارهای سئو ، به بررسی قسمت های گوناگون سایت می پردازند و مشکلات موجود را شناسایی می کنند. بنابراین می توانید همواره مشکلات سایت خود را برطرف کنید. این مسئله برای افزایش رتبه سئو وب سایت شما مؤثر و مفید می باشد. اقدامات زیادی برای افزایش رتبه سئوی وب سایت صورت می گیرد.

یکی از مهمترین این اقدامات ، انتخاب یک هاست مناسب برای میزبانی از وب سایت شما است. باید با توجه به ویژگی های سایت خود ، اقدام به انتخاب یک هاست مناسب کنید. به طور مثال برای سایت هایی که تازه راه اندازی شده اند و بازدیدکنندگان کمی دارند ، هاست اشتراکی یک سرویس میزبانی مناسب می باشد. در ادامه به معرفی بهترین ابزارهای سئو می پردازیم.

گوگل سرچ کنسول Google Search Console

 

 ابزارهای سئو

 

این ابزار امکان مشاهده تمامی اطلاعات سایت را به طور مرتب و دقیق ، فراهم می کند. در صورتی که خطایی در سایت رخ داده باشد ، آن خطا را شناسایی و روش رفع آن را ارائه می دهد. در این ابزار امکان مشاهده شمار بازدیدها از وب سایت و مشاهده لینک های وب سایت ، وجود دارد.

گوگل آنالیتیکس  Google Analytics ، از ابزارهای سئو

این ابزار ، داده های سایت را در چندین طبقه مورد آنالیز قرار می دهد. ترافیک روزانه توسط این ابزار به آسانی مشخص می شود. این ابزار از طریق بررسی لحظه به لحظه اطلاعات ، کاربران ، رفتار کاربران ، نرخ تبدیل و … برای ارائه اطلاعات عمل می کند و ترافیک روزانه را به طور دقیق مشخص می کند.

ابزار کیورد پلنر Keyword Planner

یکی از ابزارهای سئو که برای جستجوی کلمات کلیدی به کار می رود ، ابزار کیورد پلنر می باشد. این ابزار رایگان ، امکان جستجوی کلمات کلیدی را به آسانی فراهم می کند و اطلاعات زیادی در این زمینه ارائه می دهد. انتخاب درست کلمات کلیدی به بهبود رتبه سئوی وب سایت کمک زیادی می کند.

ابزار گوگل ترندز  Google Trends

 

 ابزارهای سئو

 

این ابزار ، اطلاعاتی را در زمینه حجم جستجو و ترافیک کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما می توانید با کمک این ابزار به مقایسه کلمات کلیدی گوناگون بپردازید و بهترین و مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. در این ابزار امکان مشاهده کلمات ترند شده در سال و ماه جاری وجود دارد.

Ahrefs ، از ابزارهای سئو

این ابزار کاربردی ، امکان بررسی و آنالیز بک لینک های سایت را ایجاد می کند. این ابزار به شکل تجاری عرضه شده و فقط قسمتی از آن به شکل رایگان می باشد. در این ابزار اطلاعاتی درباره شمار دامنه های بک لینک ، شمار صفحات بک لینک ، حجم فالو بودن آنها و حجم نوفالو بودن آنها و … ارائه می شود. یکی از قابلیت های این ابزار ، امکان مشاهده وب سایت طبق آخرین الگوریتم های گوگل است.

SEMRush

با کمک این ابزار می توانید سودمندترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید. این ابزار را باید خریداری کنید و برای استفاده از قابلیت های منحصر به فرد آن هزینه کنید. ابزار فوق ، اطلاعاتی را در قالب نمودار درباره موقعیت کلمات کلیدی در صفحات نتایج جستجو ارائه می دهد و یکی از بهترین ابزارهای سئو می باشد.

ابزار Accuranker

این ابزار به بهبود رتبه سئوی سایت کمک شایانی می کند. دقت و سرعت این ابزار برای ردیابی و آنالیز کلمات کلیدی ، عالی می باشد. در صورتی که زمان برای شما حائز اهمیت است ، با کمک این ابزار زمان کمتری را برای یافتن کلمه کلیدی موردنظر خود صرف کنید. این ابزار پولی ، می تواند رقبای صفحه یک شما را با کمک یک پروکسی داخلی به طور دقیق تحلیل و بررسی کند.

 Moz Tools ، از ابزارهای سئو

این ابزار امکاناتی نظیر تعیین قدرت دامنه و صفحات ، تعیین تعداد لینک های خارجی ، امکان آنالیز بک لینک های سایت ، امکان آنالیز کلمات کلیدی ، امکان بررسی وضعیت رتبه بندی سایت ها و … را فراهم می کند. همچنین این ابزار قادر است خطاهای سایت را شناسایی و راهکاری برای رفع آن ارائه دهد.

ابزار KWFinder

این ابزار بهترین کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تولید محتوای مناسبی انجام دهید. امکان انتخاب کلمات کلیدی طولانی ، توسط این ابزار برای کاربران فراهم می شود. این ابزار ، رقابت میان کلمات کلیدی گوناگون را نشان می دهد و یکی از برترین ابزارها در این زمینه به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *