ویژگی های ارزان ترین هاست های اشتراکی

ویژگی های ارزان ترین هاست های اشتراکی

هاست های اشتراکی و سرور ها در مجموعه های الکترونیکی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند؛ چرا که موظفند، در بالا ترین کیفیت و وضوح دیتا ها را ذخیره و پردازش کنند. یکی از برترین انواع این محصول، هاست اشتراکی می باشد.

امروزه، در بازار ها هاست اشتراکی از تنوع بسیاری برخوردار است؛ لذا عملکرد کسب و کار ها همانند همدیگر نمی باشد. بنابراین برای مدیریت و ذخیره سازی راحت تر سیستم ها باید از هاست های مختلفی بهره گرفت.

در این مقاله، به صورت پیوسته در رابطه با ویژگی های برتر هاست های اشتراکی ارزان قیمت صحبت شده است. اگر از خرید تان مطمئن نیستید، با ما در این مقاله همراه شوید.

هاست اشتراکی چیست؟

دنیای ما پر از تکنولوژی های تازه و جدید است. یکی از این تکنولوژی های برتر، هاست اشتراکی می باشد. هاست اشتراکی قطعه ای مهم در شبکه های اینترنتی می باشد. این قطعه به ظاهر کوچک در سیستم شبکه ها کاری بزرگ و با اهمیت انجام می دهد.

بهتر است بدانید،هاست اشتراکی فضایی از دیتاسنتر است؛ که در محیط آن منابعی همچون رم، سی پی یو، هارد و… وجود دارد. کار اصلی هاست اشتراکی در سیستم شبکه، تامین منابع و ذخیره سازی اطلاعات می باشد. هاست اشتراکی حتی یک نقطه که به نظر ما بی ارزش است، نیز ذخیره می کند.

نوع اطلاعات ذخیره شده در هاست اشتراکی به هیچ وجه تغییر نمی کند‌. هاست ها به همان شکل ثانویه از اطلاعات محافظت و نگهداری می کنند. پشتیبانی این تجهیز، به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند. به همین خاطر در صورت ایجاد ارور یا خطا در وب سایت، خیلی زود مطلع می شوند و سعی می کنند؛ در کمترین بازه زمانی آن را حل کنند، تا به وب سایت هیچ لطمه ای وارد نشود.

یکی از دسته بندی های هاست اشتراکی مربوط به قیمت این قطعه است. رنج قیمت هاست اشتراکی، از ۵۰ هزار تومان شروع می شود؛ تا ۲۰ میلیون تومان. هاست های اشتراکی که قیمت آن ها زیر ۵۰۰ هزار تومان است؛ بسیار پر فروش و پر مصرف هستند؛ چرا که بازدهی و عملکرد آن ها فوق العاده است‌.

هاست اشتراکی چیست؟

انواع هاست اشتراکی ارزان قیمت

این اشتراک های ارزان قیمت در برند های داخلی و خارجی مختلفی به فروش می رسد. هاست اشتراکی ارزان قیمت از لحاظ قیمت و عملکرد بسیار مناسب است؛ لذا با این که قیمت شان مناسب می باشد، اما عملکرد شان بی نظیر است. به همین دلیل، حتی برخی از شرکت های حساس نیز برای بهبود عملکرد سیستم های خود از انواع هاست اشتراکی ارزان قیمت بهره می گیرند.

برترین هاست اشتراکی ارزان قیمت ایرانی:

    • هاست لینوکس ابری
  • هاست ورپرس
  • هاست ویندوز

بهترین هاست اشتراکی ارزان قیمت خارجی در جدول زیر آمده است:

نوع هاست اشتراکی فضای ذخیره کشور
Cheap5 ۱۰۰0۰ مگابایت آلمان
Cheap4 ۵۰۰۰ مگابایت آلمان
Chearp3 ۲۰۰۰ مگابایت آلمان
Cheap2 ۱۰۰۰ مگابایت آلمان

هر کدام از هاست های اشتراکی فوق از نظر سرعت و کیفیت فوق العاده هستند؛ بنابراین برای راه اندازی وب سایت ها بسیار مناسب می باشند. سعی کنید، از هاست اشتراکی ارزان قیمت خارجی بیشتر برای راه اندازی وب سایت های تبلیغاتی بهره بگیرید؛ زیرا امنیت آن ها در حد متوسط می باشد.

 

خصوصیات بارز هاستهای اشتراکی ارزان قیمت

  1. قیمت مناسب:

برترین خصوصیت هاست های اشتراکی ارزان قیمت، قیمت پایین آن ها است. قیمت مهم ترین ملاک در خرید ابزار آلات به حساب می آید. از آن جایی که قیمت این تجهیزات رو به پایین است؛ انواع هاست اشتراکی ارزان قیمت در صنعت ارتباطات کاربرد فراوانی دارند.

  1. سرعت بالا:

هیچ یک از کاربران و مدیران سایت باور شان نمی شود، این هاستهای اشتراکی سرعت شان بالا است. سرعت، در عملکرد مجموعه اثرات زیادی می گذارد. هر چه سرعت مجموعه بالا تر باشد، بارگذاری اطلاعات در زمان کمتری انجام می گیرد.

  1. امنیت مناسب:

امنیت هاست اشتراکی ارزان قیمت، متوسط رو به بالا است. شما می توانید از انواع این هاست برای طراحی و ساخت فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز استفاده کنید؛ لذا سارقان سایبری نمی توانند در زمان محدودی به سیستم نفوذ کنند. بنابراین تا هک کد های امنیتی به سرانجام برسد، گروه پشتیبانی متوجه می شود و از لو رفتن اطلاعات جلوگیری می کنند.

 

هاست های اشتراکی ارزان قیمت

مزایای هاست های اشتراکی ارزان قیمت

  • نصب آسان و راحت
  • امنیت مناسب
  • قیمت پایین
  • سازگاری بالا با اغلب سیستم ها
  • عملکرد مناسب و مفید
  • و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *