وب سایت با کیفیت چه ویژگی هایی دارد ؟

وب سایت با کیفیت

وب سایت با کیفیت باید ویژگی های متعددی را دارا باشد تا موفق بوده و بازدیدهای زیادی داشته باشد. افزایش بازدیدها سبب ارتقای رتبه وب سایت می گردد.

یک وب سایت موفق هاست مناسبی دارد

یک سرویس میزبانی خوب ، سبب افزایش سرعت بارگذاری وب سایت و کاهش زمان قطعی سایت ( دان تایم ) می گردد. این موضوع در موفقیت وب سایت و افزایش بازدیدها از سایت نقش اساسی دارد. باید از میان سرویس های میزبانی شامل هاست اشتراکی ، سرور اختصاصی ، سرور مجازی ، هاست ابری و … یک سرویس میزبانی مناسب برای وب سایت خود انتخاب نمایید.

 

وب سایت با کیفیت

وب سایت با کیفیت ، بهینه سازی شده است

باید با رعایت نکات سئو ، وب سایت را برای خزنده های گوگل ایده آل کنیم. به هر میزان که اطلاعاتی که در اختیار موتورهای جستجو قرار می گیرد دقیق تر و بهتر باشد ، احتمال ارتقاء رتبه سایت بیشتر می باشد. وب سایت بهینه سازی شده ، ساختار بهتری دارد و راحت تر در دسترس کاربران قرار می گیرد.

وب سایت خوب برای موبایل بهینه شده است

امروزه کاربران اینترنتی ، بیشتر از موبایل برای کارهای اینترنتی خود استفاده می کنند. بنابراین بهینه سازی سایت ها برای موبایل ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گوگل سازگاری وب سایت ها با موبایل را ، یکی از عوامل رتبه بندی وب سایت ها عنوان می کند. شما بایستی به نحوه ارتباط کاربران با وب سایت خود به واسطه موبایل ، توجه خاصی کنید. همچنین مطمئن شوید که کاربران می توانند به محتوای موردنظر خود با استفاده از موبایل ، به راحتی دسترسی پیدا کنند.

وب سایت با کیفیت ، مورد اعتماد کاربران است

به دست آورن اعتماد کاربران در موفقیت سایت ها نقش اساسی دارد. اینکه شما اطلاعات زیادی را به صورت رایگان به کاربران ارائه می کنید ، در جلب اعتماد آنها اثرگذار است. بهره گیری از پروتکل های امنیتی موجب می شود کاربران اینترنتی با اطمینان بیشتری ، وب سایت شما را بازدید کنند و استرس سرقت اطلاعات شخصی خود را نداشته باشند.

برخی از وب سایت ها ، ویروس ها و بدافزارهایی را به سیستم کاربران ارسال می کنند. باید کاربران از عدم ارسال چنین بدافزاهایی به سیستم های خود از سوی وب سایت ها ، مطمئن شوند. جلب اعتماد کاربران سبب افزایش بازدیدها و فروش بیشتر محصولات وب سایت می گردد.

 

وب سایت با کیفیت

وب سایت خوب E-A-T مناسبی دارد

از دیگر ویژگی های وب سایت با کیفیت ، دارا بودن سه مؤلفه تخصص ، قابل اعتماد بودن و اعتبار است. گوگل اعلام کرده است که وب سایت های خوب ، امتیاز بالایی در E-A-T داشته و رتبه بالاتری را به دست می آورند.

از منظر گوگل ، وب سایتی خوب است که محتوای مفید و با ارزشی ارائه دهد. اطلاعات ، آپدیت و درست باشند و از سوی کاربران مورد اعتماد باشند. شما نمی توانید فقط با شعار به خوب بودن تظاهر کنید ، باید در عمل این موضوع را ثابت کنید. یعنی باید محتوای معتبر و با ارزش انتشار دهید.

سایت خوب ، بک لینک های خوبی دارد

وب سایت های خوب دارای بک لینک از سایر وب سایت ها می باشند. برخی ازوب سایت ها برای کسب رتبه بهتر ، از بک لینک های غیر طبیعی استفاده می کنند. این کاربران قصد دارند گوگل را گول بزنند. در صورتی که گوگل این موضوع را متوجه شود ، وب سایت را جریمه می کند. بک لینک های با کیفیت می توانند موجب ارتقاء رتبه وب سایت ها شوند.

وب سایت خوب ، سرعت مناسبی دارد

در بخش انتخاب هاست مناسب برای وب سایت ، به این موضوع اشاره شد که وب سایت با کیفیت باید سرعت مناسبی داشته باشد. سرعت بارگذاری وب سایت ، اهمیت بسیار زیادی دارد. سرعت بارگذاری پایین ، سبب انصراف کاربران از ورود به سایت می شود. وب سایت های کند ، رتبه پایینی را به دست می آورند. برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت توجه زیادی به برنامه نویسی ، بهینه سازی تصاویر ، انتخاب هاست مناسب و … داشته باشید.

  • برای ایجاد سایتی با ویژگی های گفته شده به زمان کافی و انجام اقدامات مناسبی نیاز دارید. وب سایت های زیادی بر سر یک کلمه کلیدی مشخص در گوگل با یکدیگر به رقابت می پردازند. وب سایتی موفق خواهد بود که ویژگی های گفته شده را برای خود ایجاد کند و تبدیل به یک وب سایت با کیفیت شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *