هاست ایمیل سازمانی چیست؟

اتصال به سرور مجازی ویندوز

هاست ایمیل Email host سازمانی چیست؟ ما اغلب در مورد میزبانی وب به عنوان راهی برای آنلاین کردن کسب و کار شما و ورود به دامنه عمومی اینترنت می شنویم. درست است که این یک مرحله ضروری است، اما یک سوال مهم را بی پاسخ می گذارد: چگونه ارتباطات تجاری خود را مدیریت خواهید کرد؟

گزینه های رایگان زیادی وجود دارد، و برای استفاده خصوصی عالی هستند، اما وقتی صحبت از ایمیل تجاری می شود، واقعاً تنها یک راه حل وجود دارد و آن میزبانی ایمیل است. در صورت نیاز به خرید هاست از بهترین مرکز ارائه دهنده آن می توانید به لینک آن مراجعه فرموده و پلن ها و قیمت های مختلف را مشاهده فرمایید.

راه اندازی میزبانی ایمیل آسان است. معمولاً این یک سرویس اختیاری است که همراه با وب سایت شما ارائه می شود و می توانید هنگام ایجاد سایت خود یا بعداً آن را فعال کنید. از طرف دیگر، می توانید از ارائه دهندگان جداگانه برای میزبانی وب و میزبانی ایمیل استفاده کنید.

در این مقاله، نگاهی به نحوه عملکرد میزبانی ایمیل می اندازیم و بررسی می کنیم که چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد.

 

توضیح مختصری در مورد خدمات هاستینگ

ما می دانیم که تلاش برای درک تفاوت بین هر یک از خدمات آنلاینی که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک باید با آنها سروکار داشته باشید دشوار است. این بخش به بررسی سه سرویس پرکاربرد می پردازد و تعریف مختصری از هر یک ارائه می دهد. به منظور بیان هاست ایمیل سازمانی لازم است میزبانی های دیگر را مورد بررسی قرار دهیم.

هاست ایمیل سازمانی چیست؟-وب سایت مبین

میزبانی وب

میزبانی وب را به عنوان چیزی در نظر بگیرید که وب سایت شما را قادر می سازد در اینترنت وجود داشته باشد و قابل کشف باشد. این سرویس در واقع وب سایت شما را در خود جای داده و وظیفه حفظ اتصال آن به اینترنت را بر عهده دارد. سرویس میزبانی وب شما ممکن است گزینه ای برای فعال کردن میزبانی ایمیل نیز داشته باشد، اما شما باید به ارائه دهنده خود بگویید که می خواهید این کار را انجام دهید.

میزبانی دامنه

این یکی از گیج کننده ترین خدماتی است که در راه اندازی وب سایت تجاری شما نقش دارد. دامنه یک نام منحصر به فرد است، مانند amazon.com که وب سایت شما را شناسایی می کند. آنلاین شدن سایت شما تنها در صورتی امکان پذیر است که یک نام دامنه برای آن ثبت شده باشد.

هاست ایمیل سازمانی چیست؟

در حالی که معمولاً با یک بسته میزبانی وب همراه است، میزبانی ایمیل یک سرویس جداگانه است که به شما امکان می دهد یک آدرس ایمیل سفارشی تنظیم کنید و از آن برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده کنید. نام دامنه ایمیلی که استفاده می کنید با وب سایت شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال، اگر سایت شما mywebsite.com است، آدرس ایمیل شما چیزی شبیه [email protected] خواهد بود. داشتن یک آدرس ایمیل منطبق بر وب سایت شما باعث می شود کسب و کار شما حرفه ای تر به نظر برسد. میزبانی ایمیل ایمیل شما را ایمن و ایمن نگه می دارد و آن را از هر جایی که به اینترنت متصل هستید در دسترس قرار می دهد.

اگرچه مردم معمولا خدمات میزبانی ایمیل و میزبانی وب را از یک ارائه دهنده دریافت می کنند، شما مجبور نیستید. شما می توانید میزبانی ایمیل را به تنهایی و بدون وب سایت داشته باشید، به این معنی که می توانید هر یک از خدمات خود را از ارائه دهنده ای که ترجیح می دهید دریافت کنید.

مزایای هاست ایمیل سازمانی چیست؟

چرا می خواهید یک راه حل میزبانی برای ایمیل خود انتخاب کنید در حالی که ارائه دهندگان ایمیل رایگان زیادی در آنجا وجود دارد؟ چندین پاسخ برای این سوال وجود دارد. اولین و مهمترین مزیت میزبانی ایمیل، قراردادهای نامگذاری دامنه ایمیل است که می توانید از آنها استفاده کنید. می‌توانید آدرس‌های ایمیل متناسب با نام کسب‌وکارتان داشته باشید. به عنوان مثال، اگر یک تجارت آنلاین ارسال گل دارید، ایمیلی مانند [email protected] بسیار حرفه ای تر از [email protected] به نظر می رسد.

یکی دیگر از مزایای ایمیل سازمانی امنیت است. میزبانی ایمیل می تواند امن تر از خدمات ایمیل رایگان باشد. ارائه دهندگان بزرگی مانند گوگل و یاهو، در حالی که خدمات نسبتاً ایمن ارائه می دهند، هدف جذاب تری را برای هکرها صرفاً به دلیل اندازه خود ارائه می دهند.

هاست ایمیل سازمانی چیست؟-وب سایت مبین

استفاده از یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل همچنین کنترل بیشتری بر سرویسی که دریافت می کنید به شما می دهد. به عنوان یک مشتری پرداخت کننده، به کارکنان پشتیبانی شرکت میزبانی ایمیل خود دسترسی مستقیم خواهید داشت، بنابراین در صورت داشتن هرگونه مشکل فنی یا امنیتی می توانید با آنها تماس بگیرید.

میزبانی ایمیل متناسب با کسب و کار شما را پیدا کنید

نیازی نیست که هاست ایمیل سازمانی گیج کننده باشد. در واقع، هنگامی که تفاوت بین انواع سرویس های میزبانی آنلاین موجود را بدانید و گزینه های رایج میزبانی ایمیل را درک کنید، بسیار ساده است.

می‌توانید بازار را کاوش کنید تا در مورد همه سرویس‌های میزبانی ایمیلی که در دسترس هستند بیاموزید و یکی را انتخاب کنید که مناسب است و نیازهای کسب و کار شما را برآورده می‌کند.

چه بخواهید همه خدمات آنلاین خود را از یک ارائه دهنده واحد دریافت کنید یا یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل دلخواه داشته باشید که از میزبان وب شما جدا باشد، یک راه حل ایمیل تجاری برای شما وجود دارد. ثبت نام در میزبانی ایمیل معمولاً بسیار آسان است و هرگز نباید به سرویسی بسنده کنید که گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری لازم را ارائه نمی‌دهد. هاست ایمیل سازمانی چیست در این مطلب از مرکز داده مورد بررسی قرار دادیم.

پیشنهاد مطالعه : خرید سرور مجازی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *