مناسب ترین هاست مخصوص php

مناسب ترین هاست مخصوص php-وب سایت مبین

هاست مخصوص php به شما در کارایی بهتر سایت کمک خواهد کرد. چگونه بهترین ارائه دهنده میزبانی وب PHP را برای سایت خود انتخاب کنید؟ اسکریپت های PHP را فقط می توان بر روی سروری که PHP نصب شده است تفسیر کرد. در صورت نیاز به خرید هاست می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

هاست مخصوص php - وب سایت مبین

Php چیست ؟

هاست مخصوص php میزبانی وب است که قادر به خواندن و اجرای زبان برنامه نویسی PHP است. PHP یک زبان برنامه نویسی محبوب سمت سرور است که در آن سرور کد منبع را پردازش می کند. این بدان معناست که برخلاف سایت‌های سخت HTML، کاربران فرانت‌اند به کد منبع دسترسی نخواهند داشت.

زبان PHP همچنین یک مفسر متن باز است، به این معنی که در زمان واقعی تفسیر می کند. PHP برای ساخت وب‌سایت‌های پویا با صفحاتی استفاده می‌شود که سپس در زمان واقعی ایجاد می‌شوند – این برای ایجاد صفحه‌های ورود به سیستم و سبد خرید تجارت الکترونیک عالی است.

PHP همچنین یک زبان برنامه نویسی جهانی است، به این معنی که وب سایت های ایجاد شده با PHP تقریباً با هر دستگاه جدید، از جمله آیفون ها و دستگاه های اندرویدی سازگار خواهند بود. لازم است قبل از معرفی مناسب ترین هاست مخصوص phpارائه دهنده عای میزبانی را مورد بررسی قرار دهیم.

پیشنهاد مطالعه : آشنایی با سرور مجازی

10 ارائه دهنده برتر میزبانی PHP

از جمله ارائه دهنده های برتر هاست مخصوص php که می توانیم به آنها اشاره کنیم عبارتند از:

Bluehost: بهترین ارائه دهنده میزبانی PHP به طور کلی.

HostGator: بهترین برای کار.

InMotion: بهترین برای میزبانی امن PHP.

میزبانی A2: بهترین برای پشتیبانی از میزبانی PHP.

SiteGround: بهترین برای ویژگی های PHP.

HostGator: بهترین قیمت برای مقرون به صرفه بودن.

iPage: بهترین برای به روز رسانی PHP.

DreamHost: بهترین برای فضای ذخیره سازی.

WP Engine: بهترین برای مقیاس پذیری.

HostPapa: بهترین برای راهنمایی آنلاین.

مناسب ترین هاست مخصوص php کدام است؟

مناسب ترین هاست بر اساس نام بیان شد، در زیر به شرح هر یک می پردازیم.

طرح و قیمت گذاری bluehost

میزبانی PHP در برنامه های مشترک Bluehost از 2.95 دلار در ماه شروع می شود و چهار برنامه مختلف برای انتخاب وجود دارد. ارزان‌ترین طرح پایه است که شامل پهنای باند نامحدود و 50 گیگابایت حافظه SSD است. طرح Pro گران‌ترین است و شامل پهنای باند نامحدود، فضای ذخیره‌سازی نامحدود SSD و آدرس IP اختصاصی است. بنابراین این مورد مناسب ترین هاست مخصوص phpاست.

امنیت Bluehost

Bluehost همچنین شامل اقدامات امنیتی گسترده ای با برنامه های خود است، مانند SSL رایگان، دسترسی Secure Shell و حفاظت از Spam Assassin. البته، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای نیز وجود دارد که می‌توانید برای آنها هزینه اضافی بپردازید – اما در این راهنما، ما فقط ویژگی‌های امنیتی را که در برنامه‌های هر ارائه‌دهنده گنجانده شده است، پوشش می‌دهیم.

بهترین برای کار

HostGator هاست مخصوص php را در برنامه های مشترک خود ارائه می دهد و سرورهای آن از قبل با تنظیمات استاندارد PHP پیکربندی شده اند که مدیران HostGator بهینه ترین آنها را تعیین کرده اند. با این حال، همیشه می توانید با ایجاد فایل PHP.ini خود، این تنظیمات پیش فرض را لغو کنید.

طرح ها و قیمت گذاری

برنامه های مشترک HostGator برای میزبانی PHP بهینه شده است و قیمت آن از 2.75 دلار در ماه شروع می شود.

طرح Hatchling شامل یک دامنه واحد، پهنای باند بدون اندازه گیری و یک دامنه رایگان است. طرح کسب و کار شامل دامنه های نامحدود، پهنای باند نامحدود، آدرس IP اختصاصی رایگان، ابزارهای SEO رایگان و دامنه رایگان است.

پشتیبانی از HostGator

HostGator یک پایگاه دانش قابل جستجو گسترده ارائه می دهد که مانند Bluehost، حاوی اطلاعات زیادی در مورد میزبانی PHP است. علاوه بر این، HostGator پشتیبانی 24/7 زنده و پشتیبانی تلفنی را ارائه می دهد. نحوه پشتیبانی یکی از عواملی ست که در تعیین مناسب ترین هاست مخصوص phpنقش دارد.

امنیت HostGator

بنابراین، در مورد اقدامات امنیتی HostGator چطور؟ هر طرح یک گواهی SSL رایگان ارائه می دهد و بهتر از آن، مراکز داده HostGator محافظت در برابر سیل را برای جلوگیری از حملات DDoS فعال می کنند.

طرح ها و قیمت گذاری بهترین برای میزبانی امن PHP

برنامه های مشترک InMotion از 2.29 دلار در ماه شروع می شود. علاوه بر پشتیبانی از هاست مخصوص php، هر پلن شامل انتقال رایگان سایت، پشتیبان گیری از داده های برنامه ریزی شده و درایوهای حالت جامد (SSD) رایگان است. این طرح هسته 2.29 دلاری در ماه یک پیشنهاد تبلیغاتی برای خوانندگان متخصص وب‌سایت ساز است – فقط روی دکمه زیر کلیک کنید تا به InMotion بروید و تخفیف را به طور خودکار اعمال کنید.

پشتیبانی از InMotion

InMotion پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و چت زنده و همچنین پایگاه دانش مرکز پشتیبانی قابل جستجو با بیش از 5000 مقاله را ارائه می دهد.

مناسب ترین هاست مخصوص php - وب سایت مبین

امنیت InMotion

از نظر امنیت، InMotion شامل SSL رایگان، دسترسی پوسته ایمن و محافظت در برابر حملات DDoS است. این ارائه دهنده همچنین دارای محافظت HotLink برای جلوگیری از سرقت پهنای باند است.

با توجه به بررسی ارائه دهندگان در مطلب هاست مخصوص php، از مرکز داده مبین می توان به راحتی مناسب ترین هاست مخصوص php را تشخیص داد‌.

بیشتر بدانید : دلایل استفاده از هاست SSD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *