معرفی درگاه هایی برای فروشگاه های اینستاگرامی

معرفی درگاه های برای فروشگاه های اینستاگرامی

معرفی درگاه هایی برای فروشگاه های اینستاگرامی : شاید برای شما نیز به وجود آمده است که در زمانی که از یک پیچ اینستاگرام خرید می کنید. انتظار این را دارید که برای شما شماره کارت ارسال کنند ولیکن با لینک پرداخت مواجه می شوید. همین مسئله می تواند سبب تعجب و حتی نگرانی شما شود. چرا که تا بحال با چنین موضوعی مواجه نشده بودید. از اینرو سوالاتی از خود خواهید پرسید برای مثال چرا دیگر پیچ ها از این شیوه استفاده نمی کنند. با شیوع ویروس کرونا  به خصوص در سال اول شیوع این ویروس بیشتر خرید ها به صورت آنلاین صورت میگرفت.

همین مسئله تا به امروز به یک شیوه خرید در بین مردم تبدیل شده است. در نتیجه بیشتر کسب و کار ها علاوه بر خرید حضوی اقدام به فعالیت در شبکه های اجتماعی نیز نموده اند و فروشگاه های آنلاین به وجود آورده اند. از اینرو ما در این مطلب از مرکز داده مبین تصمیم گرفتیم تا در رابطه با معرفی درگاه هایی برای فروشگاه های اینستاگرامی گفتگو نماییم.

درگاه پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت اینترنتی به شیوه ای اطلاق می شود که پروسه منتقل نمودن پول از حساب مشتری به حساب فروشنده را راحت می نماید. بیان این موضوع حائز اهمیت است که شما شاید فکر کنید که برای به وجود آوردن درگاه به راه اندازی وب سایت نیاز دارید. ولیکن اینگونه نمی باشد. همه ای فروشگاه های آنلاینی که در اینستاگرام فعالیت می نمایند این امکان را دارند درگاه پرداختی خود را به وجود آورند.

درگاه پرداخت چیست؟

چرا به درگاه پرداختی اینترنتی نیاز داریم

در ادامه مطلب برخی از مزیت های درگاه پرداخت اینترنتی را برای شما شرح خواهیم داد.

  • شما با ارسال لینک پرداخت به سهولت فرآیند انتقال پول را انجام خواهید داد.
  • این شرایط برای شما فراهم خواهد شد که گزارش آنلاینی از فهرست واریزی خود تهیه نمایید.
  • پروسه پیگیری پرداخت به سهولت امکان پذیر خواهد بود.
  • در اغلب موارد شرکتی که خدمات مربوط به درگاه پرداخت را از آنها دریافت می کنید دارای خدمات پشتیبانی می باشند.
  • به وسیله درگاه پرداخت شرایط پرداخت ایمن را برای مشتری خود مهیا می سازید.
  • به دلیل آنکه مشخصات فروشگاه شما در صفحه درگاه پرداخت درج شده است از اینرو افراد با خیال راحت هزینه را پرداخت خواهند کرد. برخی از شرکت های که در این زمینه فعالیت می کنند. این شرایط را برای شما فر اهم میسازند تا برای هر محصول لینک مجزای را انتخاب نمایید و قیمت مورد نظر را در نظر بگیرید.

شیوه دریافت درگاه پرداخت

به منظور ساخت درگاه پرداخت دو روش در پیش روی شما قرار دارد. نکته که بایست به آن دقت کنید این است که چنانچه که شما یک وب سایت فروشگاهی دارید میتوانید از هر دو شیوه درگاه پرداخت را دریافت کنید. ولیکن اگر دارای پیچ فروشگاهی در اینستاگرام هستید استفاده از شیوه دوم مناسب شما می باشد.

شیوه دریافت درگاه پرداخت

مستقیم_ از بانک

این شیوه برای اشخاصی مناسب می باشد که داری وب سایت با نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. شما برای دریافت نماد الکترونیکی بایستی وب سایت خود را به ثبت رسمی برسانید و به دلیل آنکه شما میتوانید درگاه پرداخت را بدون واسطه از هر بانکی دریافت کنید به آن روش مستقیم گفته می شود.

غیر مستقیم_ از شرکت های خصوصی

این شیوه دریافت را به پیچ های اینستاگرامی توصیه می نماییم. در صورتی که دارای فروشگاه اینستاگرامی هستید ولیکن برند خود را به ثبت نرسانده اید. بایست از شرکت های خصوصی اقدام به دریافت درگاه پرداخت نمایید. برای انجام اینکار فقط کافی است یک شرکت معتبر را انتخاب نموده و سپس با مراجعه به وب سایت آنها تقاضای درگاه پرداخت نمایید. توجه نمایید که این شرکت ها از هر تراکنش درصد کارمزد کم می نمایند از اینرو قوانین آنها را قبل از تهیه درگاه پرداخت مطالعه کنید.

کدام درگاه پرداخت را انتخاب نماییم

در ادامه پس از آنکه درگاه های پرداختی متعددی را بررسی کردیم سه مورد از بهترین شرکت های که در زمینه درگاه های پرداختی فعالیت می کنند را برای شما معرفی خواهیم نمود.

  • آیدی پی.
  • دیجی پی.
  • زرین پال.
  • پی پینگ.

کدام درگاه پرداخت را انتخاب نماییم

کلام پایانی

آنچه در این مطلب در رابطه با این گفتگو نماییم در رابطه با معرفی درگاه هایی برای فروشگاه های اینستاگرامی بود. شما در صورت تهیه درگاه پرداخت به سهولت خواهید توانست فرآیند پرداخت را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : آشنایی با بازاریابی کلامی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *