معایب و مزایای هاست نامحدود

مزایای هاست نامحدود موجب شده است که برخی از مشاغل این هاست را خریداری کنند. در حالیکه باید اطلاعات کامل تری درباره آن داشته باشند.

هاست نامحدود

انتخاب هاست مناسب برای یک سایت بسیار مهم می باشد. زیرا هاست روی سرعت بارگذاری سایت و بسیاری از عوامل دیگر تأثیرگذار می باشد. انواع هاست شامل هاست اشتراکی ، هاست اختصاصی ، سرور مجازی ، هاست وردپرس و … می باشد. اگر قصد خرید هاست را دارید و به دنبال کسب اطلاعاتی در این زمینه می باشید ، احتمالاً با نام هاست نامحدود مواجه شده اید.

هاست نامحدود به معنای استفاده از سرویس میزبانی با حجم دیسک و پهنای باند بالا و نامحدود می باشد. اینکه هاست نامحدود برای انتخاب برای وب سایت شما مناسب است یا خیر ، با شناخت کامل از این هاست مشخص می شود. بنابراین با ویژگی هاست نامحدود و معایب و مزایای هاست نامحدود آشنا می شویم.

هاست نامحدود قابلیت هایی شامل سازگاری با محیط وردپرس ، ایمیل نامحدود ، پشتیبانی به صورت شبانه روزی ، دیتابیس نامحدود ، انتقال رایگان برای کاربران ، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و … را دارا می باشد.

 

مزایای هاست نامحدود

آیا هاست نامحدود وجود دارد ؟

برخی از کارشناسان بر این باورند که ادعای ارائه هاست نامحدود یک ادعای واهی می باشد. این کارشناسان هاست نامحدود را یک شعار تبلیغاتی می دانند. امکان میزبانی از تعداد بی شماری سایت بدون محدودیت در یک سرویس وجود ندارد. کارشناسان می گویند که واقعیت سرور با فضای هارد نامحدود و پهنای باند نامحدود ، وجود ندارد. اما همچنان برخی از شرکت های هاستینگ ، ادعای ارائه هاست نامحدود به مشتریان را دارند. لذا بهتر است بیشتر با اطلاعاتی در مورد این نوع هاست و معایب و مزایای هاست نامحدود آشنا شویم.

هاست نامحدود چگونه ارائه می شود ؟

شرکت های هاستینگ ، هاست را به صورت محدود و نامحدود عرضه می کنند. تفاوت هاست محدود با هاست نامحدود ارائه شده توسط این شرکت ها ، این است که در هاست محدود با رسیدن به سقف مجاز استفاده از پهنای باند ، سایت شما از دسترس خارج خواهد شد. در برخی موارد هم با تمام شدن فضای دیسک ، امکان ذخیره و افزودن اطلاعات جدید وجود ندارد. در هاست نامحدود با مصرف پهنای باند بیشتر سایت از دسترس خارج نخواهد شد. اما سرعت آن کاهش پیدا خواهد نمود. کاهش سرعت ممکن است خود سبب از دسترس خارج شدن سایت شود.

مزایای هاست نامحدود

هاست نامحدود دارای مزایای زیادی برای بسیاری از وب سایت ها می باشد و برای آنها بسیار کاربردی می باشد. وب سایت هایی که حجم بالایی از داده ها و اطلاعات دارند و به حجم بالای دیسک و پهنای باند زیادی نیازمند می باشند. برای مثال ، مشاغلی که ارائه دهنده فیلم ها و موزیک ها می باشند به هاست های با حجم بالا نیازمند می باشند. برخی از مشاغل دیگر به گونه ای می باشند که از حجم دقیق داده ها و اطلاعات در آینده کاری خود اطلاعی ندارند ، بنابراین استفاده از این هاست مزایای زیادی برای آنها به همراه دارد.

 

مزایای هاست نامحدود

معایب

با توجه به مزایای هاست نامحدود ، علت عدم تمایل بسیاری از مشاغل در استفاده از این هاست ها را می توان معایب هاست نامحدود دانست. معایبی که از نظر بسیاری از کارشناسان بر مزایای آن غالب می باشد.

زمانی که تعداد زیادی وب سایت بر روی یک هاست بارگذاری می شوند ، در دراز مدت سرعت هاست کاهش زیادی پیدا می کند.

از معایب دیگر هاست نامحدود ، پشتیبانی نامناسب از هاست و پایین بودن اعتبار شرکت های ارائه دهنده این نوع هاست ها می باشد.

نکات مهم

با توجه به معایب و مزایای هاست نامحدود ، اگر تصمیم به خرید هاست نامحدود دارید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

شما باید در مورد هاست خریداری شده کاملاً تحقیق نمایید و فریب تبلیغات هر شرکت ارائه دهنده هاست نامحدود را نخورید. ممکن است برخی از هاست های نامحدود پس از گذشت چندین ماه با افت شدید سرعت مواجه شوند. این در حالی می باشد که شما پول زیادی برای آن پرداخت نموده اید.

برخی از شرکت های ارائه دهنده هاست نامحدود با شیوه ای کاملاً فریب کارانه ، با کاهش دادن تعداد ارتباطات همزمان با سایت شما موجب جلوگیری از مصرف بیش از حد پهنای باند می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *