سرور مجازی گیم

سرور مجازی گیم

سرور مجازی گیم از سرعت و پهنای باند مطلوبی برخوردار می باشد. در این سرور امکان ارتقاء منابع با خرید فضای بیشتر وجود دارد.

گیم سرور

گیم سرور امکان اجرای بازی های آنلاین را بدون هیچگونه محدودیتی ایجاد می کند. در گیم سرور شرایط انجام بازی های گروهی برای کاربران در موقعیت های گوناگون فراهم می گردد.

در گیم سرور داده ها از سیستم کاربران به سرور انتقال پیدا می کنند و پس از پردازش های لازم داده ها به کاربر ارجاع داده می شوند. نمایش داده ها توسط سرور ، بر اساس موقعیت و پیشروی کاربران در بازی ، صورت می گیرد.

سرور مجازی گیم چیست ؟

سرور مجازی قسمتی از منابع سرور اختصاصی می باشد که توسط فرآیندهای مجازی سازی تفکیک شده است. در واقع سرور مجازی بخشی از سرور اختصاصی می باشد. سرورهای مجازی دارای سیستم عامل هایی مجزا از سرورهای مجازی دیگر می باشند. یکی از کاربردهای سرور مجازی ، نصب نرم افزارهای آنلاین می باشد. برای بازی های آنلاین از سرور مجازی تحت عنوان سرور مجازی گیم استفاده می کنند.

 

سرور مجازی گیم

 

سرورهای مجازی از IP معین و مشخصی برخوردار می باشند که از پیش نیازهای یک سرور بازی چندین نفره می باشد. هزینه این نوع سرور به نسبت گیم سرورهای اختصاصی پایین تر است. در این نوع سرورها نصب بازی ها بر روی سرور توسط کاربر صورت می گیرد. بنابراین امکان نصب بازی های جدید و حذف بازی های دلخواه توسط کاربر وجود دارد. با خرید سرور مجازی گیم به آسانی می توان به انواع بازی های آنلاین دسترسی پیدا نمود.

بازی های آنلاین

از هیجان انگیزترین بخش های یک بازی ، بخش آنلاین بازی می باشد. امروزه تمامی طراحان بازی ها به طراحی بازی های آنلاین توجه بسیار زیادی دارند. ویژگی های سرویس اینترنتی مورد استفاده کاربر در کیفیت اجرای این بازی ها تأثیرگذار می باشد. یک سرویس ناپایدار با سرعت پایین برای انجام بازی های زنده مناسب نمی باشد. سرعت و پهنای باند مناسب از فاکتورهای مهم برای اجرای یک بازی آنلاین می باشد.

 

سرور مجازی گیم

پیش نیازهای نصب سرور مجازی گیم

بسیاری از اقدامات فنی و تخصصی توسط  شرکت های پشتیبانی انجام می شود. اما بررسی مشخصات فنی سیستم و تناسب آن با سرور گیم مورد نظر ، از مواردی است که باید توسط کاربر در نظر گرفته شود. زیرا در صورتی که سرور انتخاب شونده مشخصات لازم را نداشته باشد ، انجام بازی ها با کیفیت مناسب صورت نمی گیرد.

نصب پلتفرم های مناسب مانند cPanel  و Plesk قبل از نصب سرور بازی توصیه می گردد. زیرا شرایط تنظیم حساب کاربری موجود در سرور مجازی و مدیریت تنظیمات دسترسی کاربران دیگر را فراهم می نماید.

خدمات سرور مجازی گیم

با توجه به شرکت ارائه دهنده این سرور ، نوع خدمات آن متفاوت می باشد. اما به طور کلی خدمات این نوع سرور شامل موارد زیر می باشد.

تحویل و ارائه سرور گیم در فضای اینترنت هم قابل انجام می باشد.

از تمامی بازی ها به صورت شبانه روزی و بدون وقفه پشتیبانی می شود.

سرور از ترافیک نامحدود برخوردار می باشد.

فایروال سخت افزاری و نرم افزاری لازم بر روی سرور نصب شده است.

آپتایم بالایی برای سرور مجازی گیم در نظر گرفته شده است.

منابع سرور به صورت اختصاصی می باشد و امکان ارتقاء آنها وجود دارد.

امکان عرضه هارد از نوع SSD  وجود دارد.

در صورت سفارش کاربران سرویس های DDos Protection  ارائه می گردد.

پورت های قوی و قابل ارتقاء ارائه می شود.

ارائه سرویس در سریع ترین زمان انجام می شود.

مزایای سرور مجازی گیم

این سرور مانند سایر سرورهای معتبر گیم از ویژگی Anti- DDOS برخوردار می باشد. این ویژگی موجب پیشگیری از دان تایم شدن ( downtime ) در هنگام سرویس دهی به کاربران می شود.

از دیگر مزایای این سرور امنیت قابل قبول می باشد.

این سرور از پروتکل های IPv6  و IPv4  کاملاً پشتیبانی می کند.

در برابر حملات مختلف  محافظت خوبی دارد.

سرور مجازی گیم دارای ترافیک UPD است که برای ترافیک ورودی و خروجی مناسب می باشد.

انتخاب سرور بازی

سرور گیم باید دارای قدرت بالایی باشد تا امکان بازی کاربران در نقاط مختلف فراهم شود.

در انتخاب سروربازی ، نزدیکترین سرور به موقعیت خود را خریداری کنید.

به مشخصات CPU سرور توجه داشته باشید تا ظرفیت پردازش بالایی داشته باشد.

سرور انتخاب شده مجهز به حفاظت DDOS باشد.

امکان به روزرسانی و آپدیت خودکار قابلیت های مربوطه را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *