روش های کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد از وردپرس کار دشواری نمی باشد و روش های متعددی برای درآمدزایی از این سرویس وجود دارد که برخی از آنها را مرور می کنیم.

تولید محتوا یا فریلنسر

تولید محتوا یکی از کم هزینه ترین و آسان ترین روش های درآمدزایی می باشد. بیش از چندین میلیون وب سایت به انتشار محتواهای جدید نیازمند می باشند. شما می توانید با توجه به تخصص و گرایش خود در زمینه های مختلف ، محتواهای مربوط به آنها را تولید و به وب سایت های موردنظر ارسال و از آنها هزینه آن را دریافت کنید.

سرویس راه اندازی وب سایت یا وبلاگ

طراحی و راه اندازی وب سایت یا وبلاگ از روش های کسب درآمد از وردپرس می باشد. چنانچه با اصول طراحی وب سایت یا وبلاگ آشنایی دارید ، با طراحی وب سایت برای مشتریان درآمدزایی کنید. شما باید به نصب وردپرس ، بارگذاری قالب مناسب برای آن و اضافه نمودن افزونه های لازم اقدام نمایید. بدین منظور اقدام به طراحی یک وب سایت فول آپشن برای خود کنید تا توسط تبلیغ آن ، دیگران را به طراحی وب سایت ترغیب نمایید.

سئو و خدمات بازاریابی

با یادگیری اصول سئو با وب سایت هایی که به این خدمات نیاز دارند ، همکاری نمایید. قطعاً از این روش درآمد خوبی را تجربه خواهید نمود. بهینه سازی محتوا ، افزایش سرعت سایت ، ایجاد بک لینک و … از خدماتی می باشند که علاوه بر کمک به مدیران سایت ، برای شما نیز درآمدزایی می کنند.

ایجاد فروشگاه اینترنتی برای کسب درآمد از وردپرس

با توجه به افزایش روزافزون خریدهای اینترنتی ، تأسیس فروشگاه های اینترنتی بسیار درآمدزا می باشد. با کمک وردپرس و نصب افزونه های فروشگاه ساز همانند ووکامرس ، یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید و محصولات موردنظر خود را به منظور فروش در آن قرار دهید. روند ایجاد فروشگاه اینترنتی شامل خرید هاست و دامنه ، نصب وردپرس ، تعیین قالب وردپرس ، نصب افزونه های موردنیاز و اضافه نمودن صفحات و … می باشد.

 

کسب درآمد از وردپرس

فروش دوره های آموزشی

چنانچه مسلط به مهارت یا تخصص خاصی می باشید ، می توانید آموزش آنها را به صورت فیلم ، جزوه و … در بیاورید و آنها را به فروش برسانید. برای فروش دوره های آموزشی ، به طراحی و ایجاد یک سایت وردپرسی اقدام کنید. البته می توانید دوره های آموزشی خود را در سایت های دیگر بارگذاری نمایید و در ازای هر فروش به آنها پورسانت دهید.

کسب درآمد از وردپرس با تعمیر و نگهداری وب سایت

عیب یابی و نگهداری وب سایت ها خدماتی مانند بررسی امنیت وب سایت ها ، آپدیت وردپرس ، به روزرسانی افزونه ها و قالب وردپرس ، بهبود سرعت سایت ، نظارت بر سئو و موارد دیگری می باشند. در قبال انجام این خدمات به صورت ماهیانه پول نسبتاً خوبی دریافت خواهید نمود.

 

کسب درآمد از وردپرس

طراحی افزونه وردپرس

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از وردپرس ، طراحی افزونه های وردپرسی می باشد. برای داشتن یک وب سایت وردپرسی کامل و با کیفیت به افزونه ها نیاز دارید. افزونه ها به منظور اضافه کردن قابلیت های لازم برای وب سایت ها استفاده می شوند. افزونه های بسیار زیادی در سیستم وردپرس وجود دارند که تعدادی از آنها رایگان می باشد. شما می توانید افزونه های کاربردی زیادی طراحی کنید و در وبلاگ های خود یا سایر وبلاگ ها به فروش برسانید.

دریافت تبلیغات در وبلاگ های وردپرسی

درآمدزایی به شیوه تبلیغات بسیار رایج می باشد. به کمک وردپرس یک وبلاگ با محتواهایی جذاب در زمینه های گوناگون ایجاد کنید. با گذشت مدت زمانی که وبلاگ به ترافیک بالایی دست پیدا نمود ، به تبلیغات بپردازید. با تبلیغات برندهای گوناگون ، از آنها در ازای تبلیغات انجام شده دستمزد دریافت نمایید.

طراحی قالب وردپرس

طراحی و توسعه قالب های وردپرس را می توان یکی از روش های کسب درآمد از وردپرس دانست. برای طراحی قالب وردپرسی به تخصص بالایی در این زمینه نیازی ندارید. اما درک درست اصول و دستورالعمل های اولیه ، بسیار مهم می باشد. با اختصاص دادن یک سرمایه اندک می توانید با طراحی قالب های گوناگون وردپرسی و فروش آنها ، درآمد فوق العاده ای را تجربه کنید.

ارائه مشاوره و راهکارهای امنیتی برای کسب درآمد از وردپرس

افرادی که از دانش برنامه نویسی و تخصص امنیتی برخوردار می باشند ، می توانند به عنوان مشاور برای وب سایت ها فعالیت نمایند. امنیت از مؤلفه های بسیار مهم برای هر وب سایتی می باشد و ارائه راهکارهای امنیتی به آنها ، کسب درآمدی را به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *