خرید هاست اشتراکی ارزان

خرید هاست اشتراکی ارزان

آیا می دانید خرید هاست اشتراکی ارزان چگونه است؟ قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید هاست اشتراکی ارزان کنید باید درباره هاست اطلاعات لازم را به دست بیاورید، تمام رایانه های متصل به شبکه، توانایی سرور بودن دارند اما با توجه به اینکه هزینه های لازم برای تهیه تجهیزات، پهنای باند و … برای صاحبان وب سایت ها گران میباشد ،شرکت هایی راه اندازی شده اند که این مسئولیت را به عهده می ‌گیرند.

آنها لوازم کار را فراهم کرده و منابع سرور مانند فضای دیسک سخت سرور ها را به طور اجاره ای به متقاضیان ارائه می دهند. به شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، هاست گفته می شود. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

هاست اشتراکی چیست؟

هاست اشتراکی یک روش از میزبان سایت Site host محسوب می‌شود، که منابع یک سرور میان چندین سایت اشتراک گذاری میشود. منابع سرور شامل سی پی یو، پهنای باند، هارد، دیسک و رم خواهد شد، هاست اشتراکی برای سایت های کوچک و متوسط که حجم متوسطی از کاربران دارند و به منابع بالایی از سرور احتیاج ندارند، میانگین تعداد بیننده سایت آن ها می باشد، به معنای اینکه ترافیک سایت آنها معمولی است، مناسب می باشد. به طور معمول در هاست های اشتراکی برای سایت ها محدودیت وجود دارد تا به طور لحظه ای بیش از اندازه از منابع سرور به کار نبرند، تا سرویس با کیفیت به صورت مناسب بین تمام سایت ها ارائه شود.

معیارهای خرید هاست اشتراکی ارزان

افرادی که قصد خرید هاست اشتراکی ارزان قیمت را دارند ابتدا باید اطلاعات لازم در مورد هاست مورد نظر خود را به دست بیاورند، و بر اساس معیار های زیادی اقدام به خرید کنند، چند مورد این معیار ها عبارتند از:

  • امنیت سرور
  • زمان آماده کار
  • کمیت و کیفیت
  • پشتیبانی منابع سخت افزاری
  • حافظه
  • قدرت پردازش

معیارهای خرید هاست اشتراکی ارزان

به شما توصیه می‌ کنیم اگر اطلاعات لازم را ندارید با کارشناس حرفه ای ارتباط برقرار کنید، مشتریان می توانند برای خرید هاست اشتراکی ارزان قیمت به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنند و بدون واسطه هاست اشتراکی را خریداری کنند.

تفاوت هاست اشتراکی و سرور مجازی

برای اینکه شما را بیشتر با تفاوت هاست و سرور مجازی آشنا کنیم، یک مثال ساده برای شما بیان خواهیم کرد. به طور مثال فردی یک واحد از آپارتمان را، خریداری کزده و در آنجا مشغول به زندگی می باشد. به طور معمول استفاده از سایر امکانات این آپارتمان برای فرد و سایر واحدها مشترک می باشد، امکاناتی مانند آسانسور، محوطه داخل مجتمع، راه پله، درب ورودی و طبقات پارکینگ بین تمام ساکنین آپارتمان مشترک است.

اما فضای واحد آپارتمانی که در آن زندگی می کند، تنها در اختیار فرد می ‌باشد، او باید از قوانین مجتمع که به تصویب مدیریت رسیده است، تبعیت کند. لازم به ذکر است که به تبعیت از این قوانین توسط تمام اعضای آپارتمان الزامی است، ورود و خروج باید در زمانی که در اصلی آپارتمان باز و بسته می شود، انجام شود، اگر اتفاق خاصی برای ساختمان رخ دهد تمام اعضای آپارتمان تحت تاثیر می باشند،  در اصل این مثال یک تعریف از هاست اشتراکی است.

و اما تعریف سرور

در مقایسه با مثال بالا یک باب مغازه مستقل که در یک طبقه تاسیس شده و در سطح شهر قرار گرفته را در نظر داشته باشید، تمام امکانات ورود و خروج، محوطه ی پارکینگ به طور اختصاصی در اختیار صاحب این مغازه میباشد، فردی که صاحب مغازه است می تواند در هر ساعتی به مغازه خود برود و هیچ محدودیتی در رفت و آمد و در استفاده از امکانات مغازه نخواهد داشت، تمام فضای این مغازه در اختیار او می باشد، صاحب مغازه می تواند، بدون تبعیت یا اجازه گرفتن از فرد دیگر، هر تغییری که بخواهد در مغازه خود به وجود بیاورد، به اصطلاح مغازه برای صاحب مغازه است و جداگانه قدرت تصمیم گیری در مورد آن، خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این دو مثال ساده می توان در مورد ویژگی های هاست اشتراکی و سرور مجازی اطلاعات لازم را به دست آورد، برای دانستن تفاوت سرور و هاست اشتراکی باید گفته شود که در هاست اشتراکی فقط می توان از امکانات و منابع که برای هر سایت توضیح داده شده است، استفاده کرد که باید از قوانین اجتماعی آن تبعیت کرد. مدیریت هاست اشتراکی در اختیار مدیر سرور بوده اما مدیریت سرور به طور کامل در اختیار مالک وب سایت قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *