خرید سرور مجازی

سرور مجازی

برای خرید سرور مجازی باید چگونه اقدام کرد؟ از کجا می توان برای خرید سرور مجازی اقدام نمود؟

سرور مجازی که مخفف عبارت virtual private server است به معنای سرور خصوصی است و بخشی از یک سرور اختصاصی کامل می باشد. سرور ها به چند بخش تقسیم می شوند و هدف از به کار بردن آنها متفاوت است.

سرور های مجازی کاربرد های زیادی دارند که بر اساس آنها تقاضا برای خرید سرور مجازی زیاد است و تمامی کسانی که قصد دارند وب سایتی را راه اندازی کنند و توسط آن به کسب و کار و فروش محصول بپردازند، به سرور مجازی نیاز خواهند داشت.

با این وجود با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، عده بسیار زیادی به دنبال پیدا کردن مرکزی مناسب برای خرید سرور مجازی هستند.

خرید سرور مجازی:

همطونان عزیزی که قصد خرید سرور مجازی در انواع مختلف آن را دارند، می توانند برای خرید سرور از وب سایت مرکز داده مبین کمک بگیرند.

مرکز داده مبین سرویس های میزبانی اختصاصی، سرور های مجازی و کولوکیشن های مطابق با استاندارد های جهانی را به شما اختصاص می دهند.

سرویس هایی که توسط این مرکز ارائه داده می شوند به گونه ای هستند که از آخرین تکنولوژی های روز دنیا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برخوردار هستند.

ویژگی های سرور مجازی در مرکز داده مبین:

خرید سرور مجازی به شما عزیزان این امکان را میدهد که از امکانات مناسب تر و بیشتری برای اداره وب سایت خود بهره مند باشید.

سرور های مجازی در مرکز داده مبین به دو شکل ویندوزی و لینوکسی ارائه داده می شوند.

Vps هایی که از سوی مرکز داده مبین ارائه داده می شوند دارای کیفیت بسیار عالی هستند و به شما کمک می کنند که در صورت نیاز منابع بیشتری را ارتقا دهید.

بخش هایی از سرور مجازی که در مرکز داده مبین قابل ارتقا هستند، عبارتند از:

  • ارتقای رم تا 64 گیگ
  • ارتقا سی پی سو تا هسته 10

 

از دیگر ویژگی های خرید سرور از مرکز داده مبین این است که در این مرکز می توانید از ترافیک نامحدود این مرکز نیز بهره مند گردید و با آرامش خاطر از خدمات این مرکز استفاده نمایید.

مزایای خرید سرور مجازی از مرکز داده مبین:

آن دسته از هموطنان عزیزی که سرور مورد نظر خود را از وب سایت مرکز داده مبین خریداری کنند، علاوه بر دریافت سرویس های جدید مناسب می توانند از بروز رسانی خدمات و سرویس های این مرکز نیز استفاده نمایند.

مرکز داده مبین برای مشتریان خود پشتیبانی هم ارائه می دهد و از یک تیم پشتیبانی حرفه ای برخوردار است که در صورت بروز هر گونه مشکلی می تواند به این شکل مشتریان خود را یاری کند.

انواع محصولات ارائه شده توسط مرکز داده مبین:

سرویس های مختلفی که از سوی مرکز داده مبین قابل ارائه هستند، به شرح زیر می باشند:

هاست اشتراکی:

هاست اشتراکی به آن دسته از سرور هایی گفته می شود که به چند بخش مجزا تقسیم می شود و به وب سایت اختصاص داده می شود. از نظر اقتصادی هاست های اشتراکی مقرون به صرفه هستند و به میزان استفاده از منابع در آنها پرداخت هزینه صورت می گیرد.

سرور مجازی:

سرور های مجازی که در بخش های فوق شرح داده شد، به گونه ای هستند که به دو شکل لینوکسی و ویندوزی ارائه داده می شوند و از امکانات بیشتری برخوردار هستند.

سرور اختصاصی:

سرور های اختصاصی سرویس های بسیار مناسبی برای وب سایت ها و سازمان ها به حساب می آیند که از سرعت بالا و پهنای باند زیادی برخوردارند.

کولوکیشن:

کولوکیشن ها تمامی امکانات مورد نیاز برای نگهداری از سرور ها در فضای اختصاصی دیتا سنتر فراهم می کنند و زمانی که نیاز به اجاره سرور اختصاصی نباشد، می توان از این سرویس ها استفاده کرد.

هزینه خرید سرور مجازی:

در رابطه با هزینه مورد نیاز برای خرید سرور مجازی باید بگوییم که هزینه لازم برای انجام این کار به نوع سرویسی که شما عزیزان از مرکز داده مبین خریداری می کنید، بستگی دارد.

در نتیجه اگر میخواهید از هزینه مورد نیاز برای انجام این کار مطلع شوید، باید با همکاران ما تماس بگیرید و با درخواست نوع سرویس مورد نظرتان از هزینه آن مطلع شوید.

بخش پایانی:

خرید سرور مجازی و بهترین وب سایت برای خرید این سرورها را برای شما عزیزان شرح دادیم.

به یاد داشته باشید که برای خرید این سرور ها باید آن را متناسب با نوع نیاز خود خریداری کنید تا بتوانید به خوبی سرور را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *