تقویت مقالات جدید با لینک سازی داخلی

تقویت مقالات جدید

تقویت مقالات جدید را می توان با کمک پیوند دادن آنها با مقالاتی که قبلاً در سایت وجود داشته اند و از نظر سئو جایگاه خوبی داشته اند ، انجام داد.

اهمیت لینک سازی داخلی در محتوا

لینک سازی داخلی ، یعنی برقراری ارتباط میان صفحاتی که دامنه منبع و دامنه هدف آنها یکی است. لینک سازی داخلی شامل پیوندهایی هستند که میان بخش های گوناگون یک وب سایت ایجاد می شوند. تمامی لینک های داخلی کاربر را به صفحاتی دیگری از همان وب سایت ارجاع می دهند. اما لینک سازی خارجی کاربر را به وب سایت دیگر ارجاع می دهد.

لینک های داخلی و لینک های خارجی برای بهبود رتبه سئو وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند. اقدامات گوناگونی برای بهبود رتبه سئو صورت می گیرد. اقداماتی مانند خرید هاست مناسب برای سایت ، استفاده از لینک های داخلی با کیفیت ، مدیریت لینک های داخلی ، استفاده از بهترین لینک های خارجی ، بهینه سازی عنوان ها و توضیحات متا و … برای بهبود رتبه سئو انجام می شود.

بنابراین لینک های داخلی یکی از مهمترین اقدامات برای افزایش سئو می باشند. با توجه به اهمیت لینک سازی داخلی می توان محتواهای جدید وب سایت را با صفحاتی از همان وب سایت که دارای جایگاه خوبی در گوگل می باشند به منظور تقویت مقالات جدید ، پیوند داد.

مقالات جدید چه لینک هایی دریافت می کنند ؟

زمانی که یک محتوای جدید در وب سایت منتشر می شود به صورت خودکار بخش هایی از روند لینک سازی داخلی صورت می گیرد. اصلی ترین بخش هایی که مقالات جدید در آنها نشان داده می شوند و لینک سازی داخلی صورت می گیرد ، شامل موارد زیر است.

صفحه اصلی سایت : در بخشی از صفحه اصلی ، آخرین مقالات سایت نمایش داده می شوند. هر مقاله جدیدی پس از انتشار ، از این بخش لینک داخلی می گیرد.

صفحات دسته بندی یا برچسب : همه ی مقالات جدید در یک یا تعدادی دسته و برچسب جای می گیرند. مقالاتی که در نخستین صفحات آن برچسب یا دسته می باشند ، بالاترین ارزش را به لحاظ لینک سازی داخلی دارند.

نمایش مقالات مرتبط در صفحه سایر مقالات : در سایت های زیادی ، فضایی برای نشان دادن مقالات مرتبط وجود دارد.

آیا تقویت مقالات جدید با لینک سازی داخلی امکان پذیر است ؟

یکی از روش های تقویت محتواهای تازه سایت ها ، پیوند دادن آنها با محتواهای قبلی و مرتبط می باشد. اما یافتن مقالات قبلی که مرتبط با موضوع مقالات جدید باشند ، کار سخت و وقت گیری می باشد. زیرا ممکن است مقالات مرتبط قبلی ، در مدت ها پیش منتشر شده باشند و به آسانی قابل یافتن نباشند. از طرفی دیگر ، محتوانویس های گوناگونی برای سایت ها کار می کنند و از محتواهای یکدیگر اطلاع ندارند. همچنین بررسی تمام مقالات سایت بسیار وقت گیر است.

بنابراین برای تقویت مقالات جدید با کمک لینک سازی داخلی باید روش دیگری را درنظر بگیریم. بهترین روش برای یافتن مقالات مرتبط قبلی ، جستجو در گوگل می باشد.

چگونه مقالات مرتبط با عملکرد سایت را پیدا کنیم ؟

ربات های گوگل ، ایندکس کردن صفحات و مقالات را انجام می دهند. الگوریتم های آنها ، موضوعات صفحات وب سایت را شناسایی و رتبه آنها را در SERP تعیین می کنند. مقالات جدید دارای کلمات کلیدی جدید و متمایز می باشند. لذا امکان جستجو صفحات متناسب با این کلمات کلیدی در موتورهای جستجوگر وجود ندارد. بنابراین برای یافتن صفحات به صورت زیر عمل می کنیم.

در نوار جستجوی گوگل ، آدرس سایت site : و کلیدواژه ی جدید را بدین شکل وارد می کنیم.

(کلید واژه جدید) (اسم سایت)  : site

بدین ترتیب گوگل لیست صفحاتی از سایت خودتان که با محتوای جدید مربوط می باشند را برای شما نشان می دهد. حال می توانید محتوای موردنظر خود را یافته و با کمک لینک سازی میان محتوای جدید و مقالات قبلی ارتباط برقرار نمایید.

برای تقویت مقالات درنظر داشته باشید که لینک سازی نباید در همه ی صفحات انجام شود. برای هر محتوای جدید ، لینک سازی در 3 تا 5 مقالات قبلی کفایت می کند.

 

تقویت مقالات جدید

مزیت تقویت مقالات جدید با لینک سازی داخلی

این تکنیک سبب می شود که مقالات قبلی به روزرسانی شوند. همچنین کاربران و مخاطبان مقالات تازه ی سایت را مشاهده ومطالعه می نمایند.

مقالات جدید شانس بیشتری برای بازدید توسط کاربران پیدا می کنند.

مقالات جدید با کمک اعتبار و جایگاه مقالات قبلی ، رتبه سئو خود را بهبود می بخشند.

تقویت مقالات جدید با کمک پیوند با مقالات قبلی ، سبب افزایش شانس حضور صفحات آن مقالات در صفحات اول گوگل می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *