تفاوت سرور مجازی ایرانی با خارجی چیست؟

سرور مجازی ایرانی و خارجی

سرور مجازی، قطعه ای الکترونیکی با عملکردی مشابه کامپیوتر ها می باشد. که در سیستم شبکه ها، نقشی اساسی ایفا می کند. و به عملکرد مجموعه هدف می بخشد و باعث می شود، نرم افزار ها و سخت افزار ها از برنامه ای مشخص بهره مند شوند. و این سرور مجازی دائما فعال است. این تجهیز به صورت تمام وقت در شبکه های اینترنتی فعالیت می کند و هیچ گاه حتی در مواقع خرابی سرور نیز خاموش نمی شود. سرور مجازی در بازار ها با برند های مختلفی به فروش می رسد. عملکرد و نوع کارکرد سرور مجازی ایرانی و خارجی با همدیگر متفاوت است.

اگر نیازمند یک شبکه پر قدرت هستید؛ بایستی سرور مجازی سیستم خود را از نوع بهترین سخت افزار ها انتخاب کنید. در این مقاله، به صورت مفصل در رابطه با تفاوت های سرور مجازی ایرانی و خارجی توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه شوید.

مزایای سرور مجازی خارجی

ابتدا بگویید سرور مجازی چیست؟

قبل از این که در رابطه با تفاوت سرور مجازی ایرانی و خارجی اطلاعات کسب کنید؛ باید اول مفهوم سرور مجازی را متوجه شوید. به سروری اختصاصی که با استفاده از تکنیک های مجازی سازی سیستم را به چندین سرور تقسیم می کند؛ سرور مجازی می گویند.

سرور مجازی، سیستم شبکه را سازمان دهی می کند و سبب شده، نظمی منسجم در سراسر شبکه ایجاد شود. ترافیک پایین در سیستم شبکه به وسیله هاست بر طرف می شود؛ اما برخی از مشکلات همانند نا منظمی، پراکندگی دیتا ها و ترافیک سنگین را نمی توان به وسیله هاست حل کرد.

برترین روش کارساز، بهره گیری از سرور مجازی است. سرور مجازی دارای قابلیت ها و نرم افزار های جدیدی می باشد. به همین دلیل نصب و اجرای آن در سیستم ها باعث شده سرعت شبکه افزایش یابد و در نتیجه اموری هم چون دانلود، پردازش و ذخیره سازی  اطلاعات با سرعت بیشتری صورت گیرد.

سرورهای مجازی ایرانی

مهم ترین ملاک برای خرید سرور مجازی ایرانی، این است که توسط مهندسان و متخصصان ایرانی تولید شده است. به همین دلیل با خرید این ابزار آلات به اقتصاد کشور خودمان کمک کرده ایم.

سرور مجازی داخلی، برای کاربران و شرکت های ایرانی بهتر است؛ چرا که به خاطر بعد مسافت و پینگ بالا، سرعت عملکرد سرور در آپلود و ذخیره کردن اطلاعات کم نمی شود. بنابراین سرعت مجموعه بسیار بالا است. سرور های ایرانی از نظر امنیت نیز بهترین هستند.

از آن جایی که پشتیبانی و مدیریت سرور مجازی ایرانی بر عهده هموطنان عزیز مان است. می توان از انواع سرور مجازی ایرانی برای ذخیره سازی اطلاعات ملی نیز بهره گرفت؛ لذا مطمئن هستیم، به هیچ وجه به دست خارجی ها نمی افتد و اطلاعات مان محفوظ می ماند.

برترین مزیت سرور ایرانی در دسترس بودنش است. تمامی موتور های جست و جو، سرور های ایرانی را قبول دارند. به همین دلیل، همه ی سایت هایی که بر پایه ی این سرور ها طراحی شده اند؛ حتی در زمان خرابی اینترنت ایران نیز در دسترس هستند.

سرور مجازی ایرانی

سرورهای مجازی خارجی

کشور عزیزمان ایران، به خاطر مشکلات سیاسی و اقتصادی نزدیک به چندین سال است، که با تحریم رو به رو شده است. به همین سبب برخی از کالا های خارجی مخصوصا ابزار آلات الکترونیکی در ایران از کار می افتند.

یکی از ابزار آلات الکترونیکی پر مصرف، سرور مجازی است. سرور های مجازی خارجی از قدرت و عملکردی فوق العاده برخوردار می باشند؛ اما همانند هر سرور دیگری بعد مسافت و پینگ بر عملکرد شان تاثیر می گذارد.

سرور مجازی خارجی در کشور های آسیایی عملکرد خوبی ندارند؛ لذا نمی توانند در مدار درستش قرار بگیرد. بنابراین با کوچک ترین نویز الکتریکی از کار می افتند و باعث پرش اطلاعات یا حذف دائمی دیتا ها می شود.

امنیت این سرور ها عالی است؛ اما توصیه می شود برای راه اندازی سیستم های حساس و دولتی از آن استفاده نشود، چرا که ما نمی دانیم در آینده چه اتفاقی بر سر دوستی دو کشور می افتد.

سرور مجازی خارجی

مزایای سرورهای مجازی ایرانی

  1. ساخت ایران
  2. امنیت تضمین شده
  3. ضد هک
  4. عملکرد بالا
  5. پشتیانی ۲۴ ساعته
  6. سازگاری بالا
  7. مطابق با استاندارد های بین المللی و استاندارد ایران
  8. و…

مزایای سرورهای مجازی خارجی

  • عملکرد بسیار بالا
  • امنیت بالا در ساخت وب سایت و مدیریت فروشگاه های اینترنتی
  • نصب آسان
  • سازگار با اغلب نرم افزار ها و تجهیزات
  • برخورداری از تکنولوژی روز دنیا
  • پهنای باند وسیع
  • دارای نرم افزار های جدید و فوق العاده
  • و…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *