بهترین سایت سازهای ایرانی سال 1400

بهترین سایت سازهای ایرانی

بهترین سایت سازهای ایرانی شامل وبزی ، پرتابل ، سی فایو ، سایت ساز بومی وب پویا ، سایت ساز ایرانی سازیتو ، هیرو ، کاموا و … می باشند.

سایت ساز چیست ؟

سایت ساز ، یک سیستم از قبل تهیه شده است که از قابلیت های زیادی برخوردار می باشد. این سایت سازها امکان راه اندازی هر گونه وب سایتی مانند سایت های فروشگاهی ، سایت های شرکتی و … را برای کاربران ایجاد می کنند. شرکت سایت ساز با توجه به نام دامنه و نوع سرویس میزبانی درخواستی شما ، سایت ساز موردنظرتان را به شما ارائه می کند.

برترین سایت سازها چه ویژگی هایی دارند ؟

یک سایت ساز خوب باید ویژگی های زیر را دارا باشد.

بیشتر سایت سازها ، ثبت نام دامنه سایت و خرید هاست برای سایت ها را خود انجام می دهند. یک سایت ساز خوب باید هاستی با امنیت و سرعت بالا را برای میزبانی سایت ، انتخاب کند.

بهترین سایت سازهای ایرانی دارای امکانات و قابلیت های خوبی برای سایت ها می باشند.

دارای قالب های متنوع و مناسب باشند.

یک شرکت سایت ساز خوب باید امکانات و قابلیت های خود را همواره آپدیت و به روزرسانی کند.

از خدمات پشتیبانی خوبی برخوردار باشد.

دارای رابط کاربری ساده و سئوی خوبی باشد.

دارای درگاه پرداخت آنلاین اختصاصی باشد.

قیمت سایت ساز متناسب با بودجه شما باشد. عوامل متعددی بر قیمت سایت ساز اثرگذار هستند. به طور مثال اگر سرویس میزبانی سایت ساز از نوع هاست اشتراکی باشد ، قیمت مناسبی دارد.

آشنایی با بهترین سایت سازهای ایرانی

در ادامه با برخی از سایت سازهای خوب ایرانی ، آشنا می شویم.

 

بهترین سایت سازهای ایرانی

سایت ساز ایرانی پرتابل

این سایت ساز قابلیت های متنوعی مانند ایجاد صورتحساب برای مشتریان ، ارسال تیکت توسط مشتریان ، نمایش شمار بازدیدکنندگان صفحات ، اختصاص کد تخفیف برای مشتریان ، ارائه قالب های متفاوت و … را برای سایت ها ایجاد می کنند. البته این سایت ساز یک ایراد اساسی دارد و آن هم نداشتن یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی است. زیرا سرویسی برای شما اختصاص می یابد که در صورت پرداخت نکردن هزینه اشتراک آن ، قطع می گردد.

سایت ساز وبزی

یکی دیگر از بهترین سایت سازهای ایرانی ، وبزی می باشد. در این سایت ساز امکان تغییر و ویرایش ظاهری سایت با ابزار drag and drop وجود دارد. برای کار با سایت به دانش و مهارت کدنویسی نیازی نمی باشد. ویژگی های مثبت دیگر این سایت شامل سادگی کار با پنل مدیریت ، بهینه بودن صفحات جستجو ، ارائه شیوه های گوناگون پرداخت و … می باشند.

سایت سازی بومی وب پویا

این سایت ساز ، فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های ارائه شده را به طور دائمی در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع با پرداخت هزینه ، سایت ساز برای همیشه در اختیار شما قرار می گیرد. فقط باید امتیاز هاست و دامنه را تمدید نمود. از دیگر ویژگی های این سایت ساز ، رابط کاربری آسان و پشتیبانی یک ساله رایگان و مدیریت ساده و … است.

سی فایو از بهترین سایت سازهای ایرانی

این سایت ساز بر اساس وردپرس ساخته شده است. این موضوع سبب شده است که سئوی خوبی داشته باشد. امکانات این سایت ساز شامل بهره گیری از فونت های گوناگون ، امکان اتصال به بات تلگرام ، ایجاد فضای میزبانی رایگان ، امکان اتصال سایت به اینستاگرام ، آزمایش سایت به مدت یک هفته ، ایجاد منو و فرم های مختلف و … می باشند.

سایت ساز ایرانی هیرو

 

بهترین سایت سازهای ایرانی

 

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین سایت سازهای ایرانی ، هیرو می باشد. هیرو بر اساس وردپرس طراحی شده است. ویژگی های خوب این سایت ساز شامل امکان طراحی سریع سایت ، قابلیت های متفاوت از پیش تعیین شده ، سئوی خوب ، نمایش اطلاعات سایت پس از راه اندازی و … است. سایت های فروشگاهی ایجاد شده با این سایت ساز ، اپن سورس نیستند و وابسته به شرکت هیرو می باشند.

کاموا از بهترین سایت سازهای ایرانی

به عقیده بسیاری از کارشناسان ، این سایت ساز یکی از برترین سایت سازهای بومی می باشد. برخی از ویژگی های این سایت ساز شامل رابط کاربری آسان ، قالب های متنوع سئو شده ، پهنای باند بالا ، امکان ایجاد قالب اختصاصی ، برخورداری از خدمات پشتیبانی مناسب ، برخورداری از قالب های متنوع و … می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *