بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس

افزونه گوگل آنالیتیکس

افزونه گوگل آنالیتیکس مناسب وردپرس را می توان افزونه های Google Analytics  WD ، GA  ، WP Google Analytics Events و … معرفی نمود.

گوگل آنالیتیکس چیست ؟

برای ایجاد یک وب سایت قدرتمند باید اقدامات گوناگونی انجام داد. یکی از این اقدامات ، انتخاب یک هاست مناسب برای وب سایت مانند سرور مجازی و یا … می باشد. یکی دیگر از اقدامات مناسبی که برای بهبود عملکرد وب سایت باید انجام داد ، استفاده از ابزارهای قدرتمند دنیای اینترنتی می باشد. یکی از این ابزارها ، گوگل آنالیتیکس می باشد.

گوگل آنالیتیکس جزء بهترین و کاربردی ترین ابزارهای رایگان گوگل می باشد که اطلاعات خوبی درباره عملکرد وب سایت در اختیار مالک آن قرار می دهد. با کمک این ابزار می توان حجم ترافیک وب سایت و عملکرد آن را بررسی نمود.

برترین افزونه  گوگل آنالیتیکس چیست ؟

به منظور ادغام گوگل آنالیتیکس با وردپرس راه های زیادی وجود دارند. یکی از این راه ها ، بهره گیری از پلاگین های گوگل آنالیتیکس می باشد. در ادامه چندین نمونه از این پلاگین ها را بررسی می کنیم.

افزونه Google Analytics WD

این افزونه رایگان ، دارای قابلیت های کاربردی فراوانی می باشد که یکی از آنها ، مدیریت اهداف در گوگل آنالیتیکس می باشد. در صورتی که یکی از صفحات وب سایت کارایی نداشته و از سوی کاربران مورد استقبال قرار نگرفته باشد ، توسط این افزونه به شما اطلاع رسانی می شود. این افزونه برای اشخاصی که دارای تجارت الکترونیک یا سایت های تبلیغاتی می باشند ، پر کاربرد و مفید است.

افزونه Google Analytics Dashboard for WP

 

افزونه گوگل آنالیتیکس

 

از دیگر افزونه گوگل آنالیتیکس  ، افزونه فوق می باشد که امکان آنالیز تمامی صفحات سایت وردپرسی را فراهم می کند. به کمک این افزونه می توان درباره حضور کاربر در سایت ، اطلاعاتی کسب نمود. این افزونه مشخص می کند که چندین نفر از کاربران سایت به اطلاعات تماس ، لینک های پیوسته و دانلودها دسترسی دارند. افزونه WP دارای ویژگی هایی می باشد که سبب ایجاد حریم خصوصی تری ، برای کاربران وب سایت می گردد.

این افزونه از محبوب ترین پلاگین های ارائه شده در این زمینه می باشد که رضایت تمامی استفاده کنندگان را بدست آورده است. قابلیت های بی شمار این افزونه سبب شده است که شمار بالایی از کاربران آن را نصب کنند.

افزونه GA Google Analytics

 

افزونه گوگل آنالیتیکس

از دیگر افزونه گوگل آنالیتیکس که به صورت رایگان ارائه شده است ، این افزونه می باشد. نصب این افزونه همانند کار گذاشتن یک ردیاب GA در وب سایت است. به کمک این افزونه ، بدون نیاز به اعمال تغییرات در بخش تنظیمات می توانید سایت خود را تحلیل و بررسی کنید. کلیه اطلاعاتی که برای تحلیل وب سایت لازم دارید ، بر روی صفحه آنالیتیکس نمایش داده خواهد شد. امکان اعمال تغییرات دلخواه در بخش تنظیمات این افزونه وجود دارد.

این افزونه توسط یک تیم کارشناسی ، به طور مداوم در حال بررسی است تا بتوان آن را از هر جهت بهبود بخشید.

Enhanced Ecommerce Google Analytics Plugin for WooCommerce

این افزونه گوگل آنالیتیکس  برای اشخاصی که دارای سایت های فروشگاهی ووکامرس می باشند ، مناسب است. با کمک این افزونه مشخص می شود که وضعیت هر محصول چگونه بوده است و کدامیک از فروش بالاتری برخوردار بوده اند.

آگاهی از میزان رضایتمندی مشتریان از یک محصول ، در بهبود فروش اثرگذار می باشد. لذا به کلیه اشخاص دارای وب سایت های وردپرسی که بر اساس ووکامرس ایجاد شده اند ، توصیه می گردد از این افزونه کاربردی استفاده کنند که قطعاً در بهبود کسب و کار آنها مؤثر می باشد.

WP Google Analytics Events ، افزونه گوگل آنالیتیکس

 

افزونه گوگل آنالیتیکس

این پلاگین ، هیچگونه محدودیتی برای کاربران خود بوجود نمی آورد. شما برای تحلیل و بررسی عملکرد سایت خود با استفاده از این افزونه ، می توانید از قابلیت های زیادی استفاده نمایید. برای کار با این پلاگین کاربردی ، به اندک دانشی در زمینه برنامه نویسی نیازمند می باشید. تنظیمات این افزونه به صورتی می باشد که امکان تنظیم رویدادها در آن وجود دارد. با تنظیم کردن رویدادها ، می توانید از ورود بازدیدکنندگان به سایت خبردار شوید.

یکی از ویژگی های مثبت این افزونه ، امکان شخصی سازی آن می باشد. به بیان دیگر می توان مشخص نمود که کدام از اطلاعات برای شما نشان داده شوند و اطلاعات غیرضروری نشان داده نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *