بهترین افزونه فشرده سازی تصاویر وردپرس

فشرده سازی تصاویر وردپرس

فشرده سازی تصاویر وردپرس با هدف بهبود سرعت بارگذاری سایت ها انجام می شود. برای این کار افزونه های مختلفی وجود دارند.

چرا تصاویر وردپرسی را فشرده سازی کنیم ؟

وجود تصاویری با حجم بالا در سایت ها سبب می شوند که سرعت بارگذاری سایت ها کاهش پیدا کنند. این مسئله سبب کاهش مراجعه بازدیدکنندگان به سایت می شود. بهینه سازی تصاویر سبب افزایش سرعت آپلود سایت ها می شوند که افزایش ترافیک سایت ها را به دنبال خواهند داشت. البته به جزء بهینه سازی تصاویر ، عوامل دیگری مانند انتخاب یک سرویس میزبانی مناسب برای سایت در سرعت بارگذاری سایت اثرگذار می باشد. بدین منظور با توجه به ویژگی های سایت خود ، اقدام به خرید سرور مجازی یا سایر سرویس های میزبانی برای وب سایت خود کنید.

افزونه های بسیاری برای بهینه سازی تصاویر در وردپرس وجود دارند. این افزونه ها در مقایسه با نرم افزارهایی که فشرده سازی تصاویر را انجام می دهند ، یک مزیت مهم و کاربردی دارند. این مزیت این است که امکان بهینه سازی تصاویر به طور کلی در این افزونه ها وجود دارد. اما در نرم افزارهایی مثل فوتوشاپ باید تصاویر به صورت یکی یکی بهینه سازی شوند.

بهترین افزونه های فشرده سازی تصاویر وردپرس

مهمترین افزونه های بهینه سازی تصویر در وردپرس موارد زیر است.

افزونه Optimole

برای استفاده از این افزونه به ایجاد حساب کاربری و تنظیمات کلید API احتیاج می باشد. این افزونه از سوی یک CDN پشتیبانی می شود. این موضوع سبب می شود که امکان بهینه سازی تصاویر سایت برای کاربران در نقاط مختلف جهان فراهم شود. افزونه Optimole همه ی تصاویر بهینه سازی شده را در بخش منوی این افزونه در داشبورد سایت وردپرس نمایش می دهد. این قابلیت برای مدیران سایت امکان تنظیمات مختلفی را ایجاد می کند.

افزونه EWWW Image Optimizer

این افزونه از رایج ترین افرونه های فشرده سازی تصاویر وردپرس می باشد. افزونه EWWW Image Optimizer قادر است شمار بالایی از تصاویر را بهینه سازی کند در حالیکه کیفیت تصاویر را حفظ کند. این افزونه تمامی مراحل بهینه سازی را به طور اتوماتیک انجام می دهد. مزیت مهمی که این افزونه دارد ، مقرون به صرفه بودن آن می باشد. این افزونه بهینه سازی تصاویر را در فرمت های گوناگونی انجام می دهد.

ShortPixel Image Optimizer ، افزونه فشرده سازی تصاویر وردپرس

 

فشرده سازی تصاویر وردپرس

این افزونه فرآیند بهینه سازی را به طور خودکار انجام می دهد. این افزونه بهینه سازی تصاویر را در فرمت های گوناگونی می تواند انجام دهد. امکان تبدیل فرمت های گوناگون به یکدیگر ، در این افزونه وجود دارد. این افزونه با افزونه های چند زبانگی و افزونه های فروشگاه ساز و سایر افزونه های مهم همخوانی دارد.

افزونه reSmush.it

این افزونه از مهمترین افزونه های فشرده سازی تصاویر وردپرس می باشد. قابلیت مهم این افزونه ، بهینه سازی خودکار تصاویر هنگام بارگذاری می باشد. از قابلیت های مهم دیگر این افزونه ، امکان فشرده سازی بی شمار تصاویر قدیمی سایت می باشد. در این افزونه امکان تنظیم کیفیت و سایر تنظیمات مربوط به فشرده سازی وجود دارد. همچنین تعیین سطح بهینه سازی در این افزونه قابل تنظیم می باشد.

افزونه WP Rocket

افزونه WP Rocket برای کاربران آماتور و مبتدی گزینه خوبی می باشد. این افزونه علاوه بر بهبود سرعت آپلود سایت ، سبب فشرده سازی تصویر می شود. در این افزونه امکان بهینه سازی تصاویر به صورت کلی و تنها با یک کلیک وجود دارد. ویژگی مهم دیگر این افزونه ، تبدیل عکس های فشرده سازی به حالت اولیه می باشد.

wp smush ، افزونه فشرده سازی تصاویر وردپرس

این افزونه از دستورالعمل فشرده سازی lossless استفاده می نماید. در واقع سطح کیفی تصاویر تا حد مطلوبی حفظ می شود. نحوه کار با این افزونه ساده و راحت می باشد. بهینه سازی تصاویر به صورت اتوماتیک انجام می گردد.

افزونه jetpack

این افزونه ، امنیت و عملکرد و مارکتینگ را به خوبی ارائه می دهد. فشرده سازی عکس ها در این افزونه به طور اتوماتیک می باشد. نمایش تصاویر را بر اساس فناوری CDN انجام می دهد که موجب کم شدن بار سرور و افزایش سرعت آپلود سایت می گردد. این افزونه ها ، هم مانند سایر افزونه ها در دو ورژن رایگان و پولی می باشند.

افزونه Image Optimizer wd

 

فشرده سازی تصاویر وردپرس

این افزونه کیفیت تصاویر را در حد قابل قبولی حفظ می کند. فشرده سازی تصاویر وردپرس در این افزونه در فرمت های مختلفی انجام می گردد. همچنین این افزونه سه حالت متفاوت برای بهینه سازی تصاویر دارد. در روش lossless کیفیت تصاویر عیناً حفظ می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *