بهترین ارائه دهنده vps

بهترین vps

بهترین ارائه دهنده vps کیست؟ از کجا باید برای خرید vps اقدام کرد؟ vps چیست؟

در صورتی که می خواهید از پاسخ پرسش های فوق مطلع شوید، با ما در مرکز داده مبین همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تمامی کسانی که قصد دارند در اینترنت به خرید و فروش کالای مورد نظر خود بپردازند و وب سایتی را به شکل فروشگاهی راه اندازی کنند، نیاز دارند که از سرور مجازی استفاده نمایند.

نه تنها این دسته از کاربران بلکه کاربران دیگر نیز باید برای فعالیت در وب سایت خود سرور مجازی را در اختیار داشته باشند.

Vps مخفف عبارت virtual private server است که به معنای سرور خصوصی مجازی است.

سرور مجازی بر روی سرور فیزیکی قرار می گیرد و به صورت کاملا مستقل عمل می کند. این سرور ها دارای نرم افزار ها و سیستم عامل های اختصاصی خود هستند و با استفاده از مجازی ساز هایی مانند vmware و سخت افزار های پر قدرت به چند سرور که امکانات متفاوتی دارند، تقسیم می شوند.

Vps ها از تنظیمات اولیه ای برخوردار هستند که سهم خاصی از منابع سرور را به شکل اختصاصی در اختیار دارد.

بهترین ارائه دهنده vps:

برای تهیه vps می توانید از وب سایت مرکز داده مبین کمک دریافت کنید و سرور مجازی خود را از این وب سایت تهیه کنید. در صورتی که برای تهیه سرور مجازی به مرکز داده مبین مراجعه کنید، می توانید در قسمت سرور مجازی، لیستی از بسته های مختلف سرور را مشاهده کنید که هر کدام از بسته ها شرایط خاص خود را دارند.

سپس می توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید و با طی کردن مراحل پرداخت، آن را خریداری کنید.

انواع vps در مرکز داده مبین:

وب سایت مرکز داده مبین که بهترین ارائه دهنده vps در ایران است، انواع سرور مجازی از قبیل: سرور مجازی ویندوزی و سرور مجازی لینوکسی را ارائه می دهد.

سرور مجازی ویندوزی:

سرور مجازی ویندوزی از محیطی بسیار منحصر به فرد برای کاربران برخوردار است که امکان مدیریت و نظارت کامل را برای کاربران فراهم می کند. در این سرور ها منابع مورد نظر به شکل اختصاصی در اختیار کاربران قرار داده میشود.

از جمله مزیت های این سرور مجازی کمک به حفظ امنیت اطلاعات، بک آپ گیری سریع و آسان و اجرای نرم افزار های مایکروسافت است. علاوه بر آن سرور مجازی ویندوزی که در وب سایت مرکز داده مبین ارائه داده می شود دارای قابلیت به روز رسانی آسان نیز می باشد.

سرور مجازی لینوکسی:

سرور مجازی لینوکسی که بر روی سرور فیزیکی ارائه داده می شود برای سیستم عامل لینوکس مورد استفاده قرار می گیرد. میزبانی در این نوع سرور ها به گونه ای است که باید در بیشتر مواقع سرور با دیگر کاربران اشتراک گذاشته شود.

کار کردن با سرور مجازی لینوکس بسیار آسان است و هاست لینوکسی نیز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. برای تهیه این نوع سرور از مرکز داده مبین که بهترین ارائه دهنده vps در ایران است، با پرداخت هزینه بسیار کم می توانید آن را تهیه کنید.

لینوکس همانند یک منبع باز است که از پایداری و سرعت بسیار خوبی برخوردار است و بیشتر زبان های کد نویسی را پشتیبانی می کند.

با خرید سرور مجازی از بهترین ارائه دهنده vps چگونه باید آن را مدیریت کرد؟

کاربرانی که سرور مجازی مورد نظر خود را از مرکز داده مبین خریداری می کنند، یک حساب کاربری دریافت می نمایند که از قابلیت روت برخوردار است. دسترسی به روت این امکان را به وجود می اورد که به راحتی به کنترل و مدیریت سرور مجازی پرداخت.

با این وجود کاربران قادر به نصب و راه اندازی سیستم عامل سرور هستند. از دیگر امکانات برای کاربران امکان نصب و به روز رسانی برنامه ها است اما با این وجود بهتر است که هر گونه اقدام فنی را به مرکز داده مبین واگذار کنید و به این شکل پشتیبانی بهتری داشته باشید.

کلام پایانی:

بهترین ارائه دهنده vps را در این مقاله برای شما شرح دادیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورتی که مایل به خرید سرور مجازی هستید و به راهنمایی نیاز دارید با مرکز داده مبین تماس بگیرید.

در مرکز داده مبین می توانید علاوه بر سرور مجازی برای خرید هاست اشتراکی و سرور اختصاصی نیز اقدام کنید.

با ما همراه باشید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *