آموزش کرک سرور مجازی

آموزش کرک سرور مجازی

پس از خرید سرور مجازی انجام کرک بر روی این سرورها امری الزامی و مفید برای کاربران است. کرک کردن یا حملات brute force روی سرور مجازی به معنای آزمایش لیست رمز عبور در سرور مجازی مقصد به منظور بازیابی رمز اصلی است. شما می توانید از برنامه ها و سایت های مختلف برای کرک سرور مجازی خود استفاده کنید. این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه از بهترین راه برای کرک vps استفاده کنید. برای کرک کردن سرور مجازی به دو برنامه kport scan و nlbrute نیاز دارید. در مرحله اول باید IP فعال سرور مجازی را که باید کرک کنیم، پیدا کنیم. با ما همراه باشید.

Vps ها سرورهای مجازی هستند.

در مبحث کرک سرور مجازی باید گفت که vps اصطلاحی است که به معنای سرور مجازی است. بسیاری از کاربران از vps برای اهداف خاصی مانند استفاده شخصی، بارگذاری سایت و غیره استفاده می کنند. مزیت بزرگ vps این است که کاربران می توانند برنامه های مورد نیاز خود را به راحتی نصب کنند. با خرید سرور مجازی از یک طرف شما به منابع اختصاصی دسترسی دارید بنابراین در مقایسه با هاست اشتراکی امنیت و کیفیت بالا و مزیت های دیگری نیز دارد. همچنین سرورهای مجازی قیمت کمتر و مزیت های بیشتری در مقایسه با سرورهای اختصاصی دارند.

اسکن و جستجوی ip های فعال

  • برای یافتن آدرس های IP فعال سایت، ابتدا به ms مراجعه کنید.
  • در مرحله بعد، باید محدوده IPN را اسکن کنید تا سرورهای مجازی فعال کشور مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • گزینه Hosting Companies را انتخاب کنید.
  • به عنوان مثال ما کشور ایالت متحده را انتخاب می کنیم.
  • در این قسمت از کرک سرور مجازی می توانید برای کرک از بین شرکت های واقع در قسمت شرکت هاستینگ انتخاب کنید، روی نام شرکتی که می خواهید محدوده IPN دریافت کنید، کلیک نمایید.
  • در صفحه ای که باز می شود، لیستی از IP ها را کمی در زیر مشاهده می کنید. در قسمت آخر روی گزینه (go ip range) کلیک کنید تا محدوده IP مرکز داده v4 مورد نظر را مشاهده نمایید.

نکته کرک سرور مجازی

در سایت مورد نظر محدوده های IP را که می خواهید اسکن کنید مشاهده می کنید، اما اگر محدوده های IP را از این قسمت وارد نکردید، روی قسمت محدوده IP صاحب سایت کلیک کنید و روی Other Sites on IP can کلیک نمایید، با این کار همه محدوده‌های IP را برای این شرکت انتخاب شده مشاهده خواهید کرد. به قسمت All Owner IP Ranges در بالای سایت خود بروید و روی گزینه View All کلیک کنید تا تمام محدوده IP کپی شود.

برنامه kport scan

وارد برنامه kport scan شده و تمام محدوده های IP خود را در قسمت سمت چپ برنامه وارد کنید.

توجه: اگر متن اضافی در لیست خود دارید نگران نباشید. به طور خودکار حذف خواهد شد.

از طریق منو باز شو، نام کشوری را که IP های شما مطلق به آن هستند را وارد کنید (الزامی نیست) پورت پیش فرض را روی 3389 تنظیم کنید، این پورت پیش فرض سرویس rdp است. بعد روی Start کلیک کنید تا آدرس های IP اسکن شود.

IP های فعال یافت شده در پوشه برنامه ای به نام results ذخیره می شوند. اکنون فایل های IP فعال را برای مرحله بعدی ذخیره نمایید.

کرک سرور مجازی با NL Brute

برای شروع کرک،  فایل نتایج را به پوشه برنامه NL Brute منتقل کرده و برنامه را اجرا کنید.

قسمت WORK FILES را از لیست برنامه ها انتخاب کنید.

لیست IP های فعال دریافتی توسط KPORT Scan را در ستون Servers و نام کاربری هایی که می خواهیم هک کنیم را در لیست Users وارد کنید و در قسمت Passwords رمز عبور لیست خود را وارد نمایید.

توجه: بهترین یوزرها برای هک سرور مجازی و ویندوز admin، administrator هستند و البته این می تواند برای هر کشور متفاوت باشد، به عنوان مثال چین، نام کاربری آن ها به زبان خودشان ساخته شده است.

پشنهاد مطالعه: آشنایی با سرور مجازی و انواع آن

کرک سرور مجازی با NL Brute

سخن پایانی

در نهایت به قسمت Brute رفته و دکمه Start را انتخاب کنید، کرک شروع می شود، اگر از سرور مجازی برای کرک استفاده می کنید، می توانید از قسمت تنظیمات سرعت حمله و سایر تنظیمات لازم را افزایش دهید. در این مطلب سعی شد مطالب مربوط به مبحث آموزش کرک سرور مجازی به صورت مختصر و مفید بیان شود. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *