آشنایی با سئوی خارجی سایت

سئوی خارجی سایت

سئوی خارجی سایت ، اقداماتی است که با هدف افزایش شمار بازدیدکنندگان در خارج از وب سایت انجام می شود و به بهبود سئوسایت کمک می کند.

روش های زیادی برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارند. یکی از این روش ها ، استفاده از سئوی خارجی می باشد. سئو ، شامل سئوی داخلی و سئوی خارجی می باشد. با کمک off page SEO می توانید به پیشرفت سایت خود کمک کنید. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم. این نکته را متذکر شویم که در اولین اقدام برای راه اندازی یک وب سایت ، باید یک سرویس میزبانی مناسب انتخاب کنیم. خرید سرور مجازی برای بسیاری از سایت ها ، بهترین گزینه برای میزبانی از آنها می باشد.

تفاوت اصلی سئوی داخلی با سئوی خارجی

 

سئوی خارجی سایت

 

سئوی داخلی یا on page SEO ، تمامی اقداماتی است که داخل وب سایت خود انجام می دهیم که سایت خود را بهینه کرده و رتبه سئوی خوبی بدست بیاوریم. لینک سازی های داخلی ، بهینه سازی تصاویر و فیلم ها ، تولید محتوای یونیک و … از اقدامات سئوی داخلی می باشند.

سئوی خارجی یا off page SEO ، تمامی اقداماتی است که در بیرون از وب سایت خود انجام می دهیم که ترافیک خوبی برای وب سایت خود ایجاد کنیم. کامنت گذاشتن و ایجاد لینک در سایر وبلاگ ها و وب سایت ها ، اکانت ساختن در شبکه های اجتماعی و … نمونه هایی از سئوی خارجی می باشند.

تکنیک های سئوی خارجی سایت

مهمترین تکنیک هایی که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند ، موارد زیر است.

 

سئوی خارجی سایت

لینک بیلدینگ یا بک لینک

بک لینک یکی از اصلی ترین و مهم ترین تکنیک هایی است که برای off page SEO ، می تواند به کار رود. بک لینک قوی و با کیفیت سبب استحکام ساختار سایت می شود. گوگل به واسطه شبکه ارتباط لینک ها ، از ارزش وب سایت ها آگاه می گردد. وب سایت هایی که لینک های خوب و متعددی دارند در مقایسه با وب سایت هایی که این امتیاز را ندارند ، از رتبه بهتری در سئو برخوردار می شوند. لینک سازی در سئوی خارجی سایت به سه شیوه شامل لینک های طبیعی ، لینک های دستی و لینک های غیرطبیعی انجام می شود.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی ، یک مقاله تبلیغاتی است که برای شناسایی محصولات یا مشاغل در سایت های خبری پر ترافیک چاپ می شود. مقاله رپورتاژی در افزایش ترافیک وب سایت بسیار اثرگذار می باشد. در هر رپورتاژ آگهی می توان از سه بک لینک استفاده نمود. رپورتاژ آگهی به برندسازی کمک زیادی می کند.

استفاده از RSS یا خوراک خبری

زمانی که مقاله های جدید در وب سایت نشر می دهید ، RSS به طور اتوماتیک آپدیت شده و مقاله جدید به آن افزوده می شود. RSS در ساختار سئوی خارجی اثرگذار است. خوراک ها یا RSS ، از سوی انواع موتورهای جستجو به سرعت ایندکس می گردند و به بهبود استراتژی سئو سایت کمک می کنند. در صورتی که RSS به خوبی ساخته شود ، خزنده های گوگل به آسانی محتواهای وب سایت شما را یافته و آنها را طبقه بندی می نمایند.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای سئوی خارجی سایت

برای بهینه سازی وب سایت ها باید از شبکه های اجتماعی کمک گرفت. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به سرعت به سمت وب سایت شما بکشاند. به خصوص اینکه امروزه کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی می باشند.

کامنت مارکتینگ

کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه ، یکی از روش های اثرگذار برای بهبود سئو سایت می باشد. زمانی که کامنت های خوبی در سایر سایت ها می گذارید ، این کامنت ها می توانند کاربران را به بازدید از سایت شما ترغیب کنند. باید افراد را با روش های گوناگون ، به کامنت گذاشتن در وب سایت خود تشویق کنید.

پست مهمان ( سئوی خارجی سایت )

یکی دیگر از اقداماتی که در راستای سئو خارجی صورت می گیرد ، استفاده از پست های مهمان می باشد. پست مهمان از سوی وبلاگ نویسان و کارشناسان برای بهبود ترافیک وب سایت استفاده می شود. پست مهمان محتوایی می باشد که به جای قرارگیری در سایت خود ، در سایر سایت ها قرار می گیرد. در ازای ارائه محتوا به سایت مورنظر ، از آن بک لینک گرفته می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *