کلمات کلیدی طولانی چیست ؟

کلمات کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی ، شامل چهار کلمه یا بیشتر می باشند. این کلمات اهمیت زیادی دارند و می توانند عامل موفقیت وب سایت ها شوند.

یکی از عوامل موفقیت وب سایت های گوناگون ، انتخاب یک سرویس میزبانی مناسب مانند سرور مجازی می باشد.

کلمات کلیدی طولانی ( Long Tail Keywords ) یعنی چه ؟

این کلمات از عباراتی می باشند که به عنوان کلمات کلیدی به کار می روند. تعداد واژه های آنها از سه کلمه بیشتر می باشد. این عبارات در محتوای شما محوریت دارند و موضوع محتوای شما را انعکاس می دهند. از دیدگاه سئو ، کلمات کلیدی همان کلمات و عباراتی می باشند که از سوی کاربران برای جستجو در موتورهای جستجوگر استفاده می شوند.

اهمیت استفاده از Long Tail Keywords

 

کلمات کلیدی طولانی

استفاده از این کلمات در محتواهای گوناگون ، توصیه می شود. دلایل توصیه به استفاده از این کلمات موارد زیر می باشند.

کلمات کلیدی طولانی نرخ تبدیل بهتری را دارا می باشند

Long Tail Keywords ، منظور کاربر را به طور واضح تری بیان می کند. تجربه نشان داده است که کاربرانی که Long Tail Keywords را سرچ می کنند ، بیشتر قصد خرید کالا یا دریافت خدمات را دارند. شاید تعداد این افراد کمتر باشند ، اما این کاربران هدفمندتر هستند. در واقع ، این کاربران به احتمال زیادی تبدیل به مشتری خواهند شد.

Long Tail Keywords به کسب رتبه کلمات کلیدی تنها ، کمک می کنند

هنگامی که در زمینه کسب و کار شما رقابت شدیدی موجود می باشد و Long Tail Keywords سبب افزایش اعتبار وب سایت شما می گردند. این مسئله می تواند به رتبه گرفتن کلمات کلیدی تنها کمک زیادی کند و شانس کسب رتبه بهتر آنها را افزایش دهد.

نحوه بررسی بررسی ترافیک سایت را در صفحه بررسی ترافیک سایت مطالعه نمایید.

Long Tail Keywords دارای رقابت کمتری می باشند

Long Tail Keywords ، از رقابت کمتری در مقایسه با کلمات کلیدی کوتاه برخوردار می باشند. برای مثال اگر بر سر کلمه کلیدی قیمت باتری ماشین رقابت زیادی وجود دارد ، بر سر کلمه کلیدی طویل تری مثل قیمت باتری ماشین صبا باتری رقابت کمتری می باشد. لذا رقابت بر سر Long Tail Keywords آسان تر می باشد.

Long Tail Keywords در گوگل ادز ، هزینه تبلیغاتی پایین تری دارند

در صورتی که برای کسب و کار خود ، تبلیغات گوگل ادز را مورد استفاده قرار می دهید ، پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی مناسب از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در تبلیغات گوگل ، نرخ هر واژه با توجه به رقابت موجود بر روی آن فرق دارد. بنابراین با انتخاب Long Tail Keywords می توان نرخ کلیک کمتری را به گوگل پرداخت نمود و ری اکشن بیشتری دریافت کرد.

روش های پیدا کردن Long Tail Keywords

برای یافتن Long Tail Keywords ، چندین روش وجود دارد.

جستجوهای مشابه در موتور جستجوی گوگل

هنگامی که عبارتی را در موتور جستجو تایپ می کنید ، در انتهای قسمت نتایج ، بخشی با نام جستجوهای مرتبط یا مشابه را مشاهده می کنید. می توانید از این عبارات ایده بگیرید و آنها را به عنوان کلمات کلیدی طولانی خود به کار ببرید.

قسمت تکمیل اتومات گوگل ( Autocomplete )

 

کلمات کلیدی طولانی

هنگامی که عبارتی را در موتور جستجوی گوگل تایپ می کنید ، یک سری پیشنهادات و یا پیش بینی ها ارائه می شوند. با کمک این پیشنهادها می توانید عبارت خود را تکمیل نمایید. این پیشنهادات توسط الگوریتم های گوگل و یا عبارت های وارد شده از سوی سایر کاربران ، تهیه شده اند. لذا بخش تکمیل خودکار گوگل ، می تواند به یافتن کلمات کلیدی طولانی مناسب کمک کند.

ابزار گوگل کیورد پلنر  Keyword planner

این ابزار برای یافتن Long Tail Keywords و تبلیغات در گوگل ادز مورد استفاده قرار می گیرد. با تایپ کردن کلمه کلیدی خود در بخش مربوطه در این ابزار ، کلمات کلیدی مرتبط را دریافت می نمایید. از میان آنها هر کدام که مناسب هستند را انتخاب کنید.

گوگل ترندز

این ابزار می تواند اطلاعاتی درباره فرآیند جستجوی کلمات کلیدی یا میزان جستجوی آنها در زمینه های گوناگون را در بازه های زمانی مختلف ، در اختیار شما قرار دهد. این یکی از کاربردهای این ابزار است. کاربرد دیگر آن ، ارائه Long Tail Keywords می باشد.

انجمن های تخصصی برای یافتن کلمات کلیدی طولانی

با جستجو در این انجمن ها ، می توانید محتواها و عناوین خوبی برای وب سایت خود بیابید. همچنین شما می توانید از آنها برای پیدا کردن Long Tail Keywords ایده بگیرید و عبارت های کلیدی طویل موردنظر خود را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *