هاست ووکامرس چیست ؟

هاست ووکامرس

هاست ووکامرس بهترین انتخاب برای سایت های فروشگاهی می باشد. زیرا تمامی امکانات و قابلیت های موردنیاز سایت های فروشگاهی را ارائه می دهد.

آشنایی با هاست ووکامرس

این هاست یک میزبانی مناسب و ایده آل برای پشتیبانی از فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده توسط افزونه ووکامرس می باشد. سرعت و ضریب اطمینانی که برای فروشگاه اینترنتی نیاز دارید ، توسط این هاست تأمین می گردد. همچنین این هاست از پهنای باند و امنیت مناسبی برخوردار است. پشتیبانی از این سرویس به صورت شبانه روزی و توسط یک تیم حرفه ای صورت می گیرد.

خرید هاست ووکامرس امتیازهایی مانند راه اندازی آسان ، امنیت بالا ، شبکه تحویل محتوا CDN ، گواهینامه SSL و … را برای کاربران به همراه دارد. هاست اشتراکی برای سایت های تازه تأسیس شده با ترفیک پایین مناسب است و برای فروشگاه های اینترنتی مناسب نمی باشد.

دلیل انتخاب سرویس ووکامرس برای سایت های فروشگاهی

یک فروشگاه اینترنتی برای دستیابی به اهداف خود به هاست مدیریت شده نیاز دارد. هاست ووکامرس فونداسیون لازم برای ایجاد سایت فروشگاهی را پیاده سازی می کند. این سرویس شاید به هزینه بالاتری نیاز داشته باشد اما پشتیبانی مناسب وقابلیت های زیادی دارد.

ووکامرس یک افزونه ی پرطرفدار برای ایجاد سایت های فروشگاهی می باشد که قابلیت ها و امکانات زیادی دارد. البته یک سایت فروشگاهی علاوه بر افزونه مناسب ، به یک هاست مناسب نیاز دارد.

ویژگی های یک هاست فروشگاهی

یک هاست مناسب برای سایت های فروشگاهی باید دارای ویژگی هایی مانند فضای دیسک حداقل 32 مگابایتی ، PHP ورژن 7.2 یا بالاتر ، MySQL ورژن 5.6 یا بالاتر ، پشتیبانی HTTPS ، قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس و آپاچی و انجین اکس و …باشد.

 

هاست ووکامرس

ویژگی های ووکامرس

هاست ووکامرس دارای قابلیت هایی نظیر امکان طبقه بندی محصولات ، زبان فارسی ، دارای گالری عکس ها و تصاویر محصولات ، مدیریت آسان فروشگاه اینترنتی ، توانایی ثبت محصولات مجازی ، پشتیبانی از تمامی قالب های وردپرس ، امکان استفاده از درگاه های پرداخت بانکی گوناگون ، امکانات سیستم های مدیریت محتوا برای ثبت اخبار و رویدادهای گوناگون و … می باشند.

امکانات این سرویس محبوب ، تنها موارد ذکر شده نمی باشد. امکانات دیگری شامل امکان مدیریت آسان ، امکان ثبت کامنت های کاربران ، امکان درج کد تخفیف و برپایی جشنواره های فروش ، امکان نمایش آخرین محصولات ، امکان نمایش تمامی جزییات خرید ، امکان ارسال ایمیل به مشتریان و مدیران برای سرویس ووکامرس وجود دارند.

این سرویس دارای انواع فرم های اطلاعات و سیستم های سازگار با موتورهای جستجو می باشد.

مزایای هاست ووکامرس

این سرویس برای فروشگاه های اینترنتی طراحی شده و قابلیت ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان را دارا می باشد.

با خرید هاست ووکامرس می توانید فروشگاه اینترنتی خود را به آسانی و سریعاً راه اندازی کنید. خریداران سرویس ووکامرس از انتخاب یک سرویس میزبانی مناسب برای سایت فروشگاهی خود اطمینان داشته باشند.

امنیت با توجه به شرایط حاکم بر شبکه های اینترنتی و افزایش میزان حملات به سایت ها و هک شدن سایت ها ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. ووکامرس قادر است امنیت لازم  برای سایت های فروشگاهی را در سطح بالایی تأمین کند.

سرعت ، مسئله بسیار مهمی در ارتباطات آنلاین و تجارت الکترونیک می باشد. مشتریان سایت فروشگاهی بر سرعت بارگذاری صفحات سایت حساس می باشند. در صورتی که صفحات به سرعت بارگذاری نشوند ، از خرید منصرف می شوند. هاست ووکامرس سرعت بالای سایت های فروشگاهی را تأمین می کند.

ووکامرس دارای پشتیبانی 24 ساعته از سایت های فروشگاهی توسط یک تیم حرفه ای و متخصص می باشد. در صورت بروز کوچکترین مشکلی برای سایت ، شرکت پشتیبانی سریعاً آن را شناسایی و رفع می کند.

معایب هاست ووکامرس

این سرویس در مقایسه با هاست اشتراکی که قیمت پایینی دارد ، از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

مدیریت این هاست برای کاربرانی که آماتور هستند و اطلاعاتی در این زمینه ندارند ، سخت می باشد.

هاست ووکامرس

تفاوت ووکامرس با وردپرس

ووکامرس به صورت حرفه ای برای میزبانی سایت های فروشگاهی طراحی شده است. چنانچه می خواهید یک سایت فروشگاهی را راه اندازی کنید ، بهترین انتخاب هاست ووکامرس می باشد. با انتخاب این هاست هیچ مشکلی در زمینه سرعت بارگذاری سایت ها نخواهید داشت. تفاوت اصلی وردپرس با ووکامرس سرعت می باشد. ووکامرس سرعت بسیار بالایی دارد. دلیل این موضوع تعداد سایت های کمتری می باشد که روی ووکامرس قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *