هاست اشتراکی php

هاست اشتراکی php

شاید شما یک برنامه نویس باشید که نیاز به یک هاست اشتراکی دارید یاشاید  هم مانند خیلی از افراد دیگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید و یا علاقه داشته باشید که در کسب و کار خود از هاست اشتراکی استفاده کنید و برای شما استفاده کردن از آن جالب باشد و دوست داشته باشید تا با آن به طور کامل آشنا شوید و بدانید که به چه منظوری از هاست اشتراکی استفاده میشود. ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با هاست اشتراکی php  آشنا کنیم و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

هاست اشتراکی php چیست؟

فرض کنید که میخواهید یک وب سایت جهت تشکیل دادن کسب و کار اینترنتی و دیجیتالی خود راه اندازی کنید،هاست اشتراکی php یک فضای مناسب جهت ایجاد کسب و کار اینترنتی است که با عنوان میزبان سایت عمل میکند.

پس از ثبت دامنه جهت راه اندازی وب سایت مورد نظر خود در قدم دوم شما نیاز به یک هاست اشتراکی دارید،هاست اشتراکی php با ایجاد یک فضای محدود به همراه امکانات تعیین شده بر روی آن به منظور میزبانی و پشتیبانی سرور و وب سایت میباشد.

این نوع هاست اشتراکی به چه منظوری استفاده میشود؟

هر رایانه متصل به اینترنت به احتمال زیاد یک سرور است اما هزینه های زیادی جهت تهیه تجهیزات،ترم ابزارهای لازم و…لازم است از آنجایی که گفته شد به دلیل بالا بودن هزینه این امکانات شرکت هایی روی کار آمده اند به منظور پشتیبانی وب سایت ها است.اما هاست اشتراکی php چگونه این کار را انجام میدهد؟

با تهیه لوازم کار برای بوجود آوردن فضای هاست اشتراکی برخی از لوازم سرور مانند دیسک سخت را به صورت اجاره ای در اختیار متقاضیان این امر قرار میدهند.

هاست اشتراکی php به چه منظوری استفاده میشود؟

نکات قابل  توجه در رابطه با هاست اشتراکی php

  • یکی از امکاناتی هاست اشتراکی php در اختیار شما قرار میدهد، استفاده از دیسک سخت است که این فضا از چند مگابایت تا چند گیگابایت بر اساس نیاز شما در اختیارتان قرار میگیرد و باید به این نکته توجه داشته باشید که فایل های ارسالی برروی هاست اشتراکی باید کمتر یا مساوی با فضای اجاره شده باشد.
  • با استفاده از هاست اشتراکی میزان استفاده از ارسال و یا دریافت فایل ها به صورت ماهیانه مشخص میشود و نباید بیشتر از آن حد مشخص شده باشد.
  • به دلیل وسیع بودن بخش سایت ها و فضا و محیط های مجازی،موضوع امنیت داشتن سرور مجازی،هاست های اشتراکی و…بسیار حائز اهمیت است.هاست اشتراکی php با دارا بودن امکاناتی مثل تشخیص گلهای نفوذ،انتی ویروس ها و…امنیت کامل را در اختیار متقاضیان خود جهت استفاده از هاست اشتراکی قرار میدهد.
  • هاست اشتراکی که از نام آن هم نیز پیداست یک فضای کاملا اشتراکی میباشد و اختصاصی نیست و ممکن است روی سروری که شما وب سایت خود را راه اندازی کرده اید صدها هاست دیگر نیز وجود داشته باشد،یعنی اینکه اگر وب سایت شما روی یک هاست اشتراکی قرار داشته باشد هر کدام میتوانند از هاست اشتراکی شما نهایت های اشتراکی دیگر استفاده کنند،ممکن است سایت همسایه شما در یک بازه زمانی بازدید بالایی داشته باشد بدیهی است که در پی این امر سرعت هاست اشتراکی شما را نیز کاهش دهد و در یک کلام مشکلات شبکه روی تمامی هاست های اشتراکی اثر میگذارند.

این هاست چه امکاناتی دارد؟

امکاناتی که این هاست اشتراکی در اختیار متقاضیان قرار میدهد، شامل موارد زیر است:

  • در اکثر موارد هاست اشتراکی php نیاز کاربر را رفع می نماید
  • به صرفه بودن و کم هزینه بودن هاست اشتراکی نسبت به خدمات دیگر از این قبیل
  • با استفاده از کامپیوترهای نیرومند شبکه ای با سرعت بسیار بالایی را در اختیار وب سایت شما برا میدهد
  • مناسب جهت راه اندازی وب سایت های کوچک و جدید
  • مدیریت آسان
  • نیاز نداشتن به نگهداری فنی
  • حل مشکلات فنی هاست اشتراکی توسط شرکت ارائه کننده
  • محدود بودن دسترسی به منابع

کلام آخر

حتما با خوندن این مقاله به طور کامل با هاست اشتراکی php آشنا شده اید و با خیال راحت میتوانید نسبت به خریداری این سرور جهت راه اندازی وب سایت و کسب و کار خود اقدام نمایید.

اما توجه داشته باشید که هاست اشتراکی یک سرویس کاملا اشتراکی است و محدودیت هایی را بخاطر همین موضوع دارد مثل وجود ترافیک و‌… نکته بعدی که باید ان را رعایت کنید این است که بیش از حد مجاز تعیین شده از آن استفاده نکنید تا سرعت پاسخ گویی هاست اشتراکی پایین نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *