معرفی 5 افزونه افزایش سرعت وردپرس

افزونه افزایش سرعت وردپرس

چندین افزونه افزایش سرعت وردپرس را به همراه ویژگی های آنها ، برای شما کاربران معرفی می کنیم تا با آنها به خوبی آشنا شوید.

برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی علاوه بر خرید هاست مناسب ، به نصب افزونه هایی نیاز می باشد. افزونه هایی که سرعت وردپرس را افزایش دهند.

Wp Rocket

این افزونه را می توان یکی از قوی ترین افزونه ها برای افزایش سرعت وردپرس دانست. افزونه راکت در قالب تجاری ارائه شده است و از معروفترین افزونه های وردپرس می باشد. با استفاده از این افزونه امکان تمرکز بر قسمت هایی از عکس ها ، فایل های جاوا اسکریپت ، فایل های html و … فراهم شده است. با امکاناتی که این افزونه دارد ، افزایش سرعت سایت وردپرس امکان پذیر می شود.

مزایای این افزونه شامل افزایش سرعت بارگذاری سایت ، آپلود تصاویر در زمان مناسب ، گسترش پذیری ، همخوانی با وردپرس شبکه ، کاهش شمار درخواست های سمت سرور ، کمک به بهبود سرعت آپلود جاوا اسکریپت ، کش مرورگر ، برخورداری از ویژگی lazy load ، امکان فشرده سازی کدهای css  و جاوا اسکریپت ، فشرده کردن فایل های ایستا و … می باشند.

از معایب این افزونه به رایگان نبودن آن و ایجاد اختلال در سایت در صورت انجام برخی از تنظیمات مربوط به آن ، می توان اشاره کرد.

افزونه لایت اسپید کش ، افزونه افزایش سرعت وردپرس

این افزونه ، به ذخیره کردن محتواهای صفحات پویا اقدام می کند و سبب کاهش زمان آپلود صفحات می شود.

مزایای افزونه Lite Speed Cache شامل ذخیره صفحه به منظور بهبود آپلود سایت ، پشتیبانی از ووکامرس و بی بی پرس ، پاک کردن خودکار صفحات موردنظر طبق رویدادهای مشخص ، کش مستقل برای نسخه های دسکتاپ و گوشی های همراه ، توانایی برنامه ریزی برای آدرس های معین ، اعمال محدودیت برای کاربران مورد استفاده کش توسط آدرس و سیستم عامل و کوکی ها ، رابط کاربری گرافیکی و مهیج ، بهینه سازی تصاویر و … می باشند.

افزونه توتال کش وردپرس

این افزونه افزایش سرعت وردپرس ، می تواند به بهبود کارایی سایت کمک کند. این افزونه قابلیت های بسیاری را در اختیار مدیران سایت ها قرار می دهد. با این افزونه امکان مدیریت کش در قسمت های گوناگون سایت ایجاد می شود.

ویژگی های این افزونه شامل کش مرورگر ، بهبود سرعت صفحات سایت ، همخوانی با تمامی قالب ها ، سازگاری با انواع هاست ها مانند سرور مجازی و … ، افزایش رتبه سایت در جستجوها ، کمک به ماندگاری کاربران در سایت ، انجام Lazy Loading  برای نقشه های گوگل ، امکان کش فیدهای سایت و طبقه بندی ها و برچسب ها و نظرات ، صرفه جویی بالا در پهنای باند با توانایی فشرده سازی کدها و … می باشند.

افزونه WP Fastest Cache ، افزونه افزایش سرعت وردپرس

این افزونه کارایی زیادی برای سایت های وردپرسی دارد. افزونه  WP Fastest Cache سه وظیفه مهم را انجام می دهد. این وظایف شامل بهینه سازی سرعت سایت ، ذخیره سازی یک نسخه کپی استاتیک از پست ها و صفحات ، کاهش شمار تقاضاهای پایگاه داده برای ارائه سایت شما از سرور موردنظر می باشد.

 

افزونه افزایش سرعت وردپرس

ویژگی های این افزونه شامل موارد زیر می باشند.

امکان کش برگه ها و صفحات سایت

پاکسازی و تازه سازی هوشمند پوشه های کش

مجهز به زمان بندی برای حذف و ایجاد فایل ها یا پوشه های کش

ایجاد کش جداگانه برای موبایل و تبلت

امکان فشرده سازی و همگام سازی فایل های Js به طور جداگانه در فوتر و هدر و عدم آشفتگی سایت

تنظیمات درست شبکه توزیع محتوا

توانایی جداسازی صفحات ، کوکی ها ، پوشه های Js و Css  و نمایندگان کاربر

کش مرورگر و کش ابزارک ها

و ….

افزونه WP Super Cache

 

 افزونه افزایش سرعت وردپرس

افزونه سوپر کش ، از افزونه افزایش سرعت وردپرس می باشد. بررسی ها نشان می دهد که این افزونه شمار بالایی از دانلودها را داشته است. این افزونه صفحات داینامیک سایت را کش کرده و آنها را به صفحات استاتیک مبدل می کند.

مزایای این افزونه شامل رایگان بودن ، فشرده سازی صفحات ، افزایش سرعت آپلود صفحات با حجم و تقاضای کمتر از سرور ، توانایی خروج لینک دلخواه از کش شدن ، پشتیبانی از CDN ، برخورداری از مستندات کامل برای توسعه افزونه ، ارتقاء رتبه صفحات در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر و … می باشند.

از معایب این افزونه ، می توان به نیاز به پاکسازی حافظه کش پس از ویرایش مطالب ، نامناسب بودن برای کاربران آماتور ، نیاز به فعالسازی کش بعد از فعالسازی پلاگین و … اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *