معرفی بهترین افزونه های شبکه اجتماعی

معرفی بهترین افزونه های شبکه اجتماعی

معرفی بهترین افزونه های شبکه اجتماعی : شبکه های اجتماعی را میتوان یکی از بهترین راهبرد های برشمرد که میتوان از طریق آن سبب افزایش بازدید وب سایت و جذب کاربران بسیار شود. شما در وردپرس میتوانید انواع متعددی از افزونه های شبکه اجتماعی بیابید؛ که همین مسئله میتواند منجر گردد که شما در زمان انتخاب دچار تردید شوید. به این مسئله توجه کنید به دلیل آنکه این افزونه ها استایل و اسکریپ های بسیاری لود می نمایند.

از اینرو میتواند بر روی سرعت و کارایی وب سایت شما تاثیر بگذارند. مهم ترین مسئله در زمان انتخاب این است که ساده ترین افزونه ای را انتخاب نمایید که بتواند نیاز شما را بهترین نحو برطرف سازد. در ادامه در این مطلب از مرکز داده مبین همراه ما باشید تا به صورت کامل در رابطه با معرفی بهترین افزونه های شبکه اجتماعی گفتگو نماییم.

افزونه های شبکه اجتماعی در وردپرس

اساسی ترین مسئله ای که اکثر این افزونه ها با آن روبرو هستند کارایی آنها است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم به دلیل آنکه  این پلاگین ها بایستی صفحات و اسکریپ های اضافی را آپلود کنند معمولاً سبب کند شدن وب سایت می گردد. از اینرو بایستی در انتخاب افزونه با دقت عمل نمایید و بهترین آن ر ا انتخاب نمایید. چرا که میتواند بر روی تجربه کاربری تاثیر  منفی بگذارد.

افزونه های شبکه اجتماعی در وردپرس

افزونه Shared Counts

یکی از برجسته ترین افزونه های شبکه اجتماعی با کارایی و سرعت بالا می باشد ولیکن بایستی بدانید که از شمار کمی از شبکه اجتماعی از قبیل Facebook، Twitter، Pinterest و…. پشتیبانی می نماید. این امکان را دارید تعدادی سبک برای چینش دکمه ها اعمال کنید.

افزونه Social Warfare

چنانچه که تمایل دارید ویژگی های بیشتری برای وب سایت وردپرسی خود داشته باشید این افزونه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با بیشتر قالب های وردپرس سازگار بوده و از شبکه های اجتماعی محبوب پشتیبانی می نماید. به دلیل آنکه دارای گزینه های پیکربندی بیشتری است از اینرو کار برای آن حتی برای افراد مبتدی آسان می باشد.

افزونه AddtoAny

چنانچه که شما به دنبال یک پلاگین رایگان  و در عین حال سریع به منظور افزودن دکمه های شبکه های اجتماعی به وب سایت خود می باشید. در این صورت این افزونه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

Jetpack

این افزونه قابلیت های بسیاری را برای وب سایت شما به همراه دارد. برای مثال این امکان را دارید دکمه های مربوط به شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود اضافه نمایید. از مهم ترین دلیلی که سبب می گردد این افزونه به درستی کار کند زیر ساخت قوی آن می باشد. پس از آنکه موفق به فعالسازی و اتصال این افزونه شودید در این صورت در حالت پیش فرض بهترین قابلیت های آن برای شما فعال می گردد.

Sassy Social Share

این افزونه توانسته است به دلیل داشتن عملکرد خوب امتیاز بالایی بدست آورد از مهم ترین مزیت این افزونه استایل دکمه های آن می باشد؛ که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

نکته

توجه نمایید پلاگین های معرفی شده جزء عالی ترین پلاگین های شبکه اجتماعی می باشد در نتیجه در زمان انتخاب و تهیه این افزونه ها بایستی به نیاز وب سایت وردپرسی خود توجه نمایید.

نکته

افزونه Shareaholic

چنانچه که شما به دنبال فرصتی برای ارتباط با کاربران خود می باشید در این صورت این افزونه مناسب شما خواهد بود. این افزونه هر آنچه که شما برای رشد کاربران و به وجود آوردن رابطه بهتر با آنها نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. به وسیله این افزونه خواهید توانست گزینه های از قبیل اشتراک در شبکه های اجتماعی، آنالیز محتوانوشته های مرتبط و… را به وب سایت تان اضافه نمایید. این افزونه سبب می گردد تا هر وب سایت وردپرسی به سهولت ترافیک خود را بالا ببرد، در نتیجه به کسب درآمد برسد. این مسئله حائز اهمیت است به این صورت که شما به منظور استفاده از بیشتر عملکرد های این افزونه نیازی به  ساخت حساب کاربری ندارید. چنانچه که اگر بخواهید به قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشید میتوانید حساب کاربری به وجود آورید.

افزونه Share Buttons by AddThis

جزء افزونه های برتر شبکه اجتماعی وردپرس می باشد که رایگان می باشد. به کمک این افزونه شما این امکان را فراهم خواهید ساخت کاربران تان به سهولت محتوای شما را در وب به اشتراک بگذارند. گزینه های اشتراگ گذاری افزونه Share Buttons by AddThis بسیار شیک می باشند و به سرعت بالای در بارگذاری دارند.

افزونه Share Buttons by AddThis

کلام پایانی

همانگونه که مشاهده کردید افزونه های شبکه اجتماعی بسیاری را میتوان یافت. ولیکن آنچه اهمیت دارد انتخاب درست می باشد. امیدوارم معرفی بهترین افزونه های شبکه اجتماعی توانسته باشد ابهامات شما را برطرف نماید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی افزونه برتر ایمیل مارکتینگ در وردپرس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *