معتبر ترین شبیه ساز های اندروید برای سرور مجازی اندروید

معتبر ترین شبیه ساز های اندروید برای سرور مجازی اندروید

یکی از بهترین سرور های کاربردی برای گیمر ها و همچنین توسعه دهندگان اندروید سرور مجازی اندروید می باشد. استفاده و پیاده سازی شبیه ساز های اندروید بر  روی سرور مجازی موجب می گردد سرعت عملیاتی که قصد انجام آن را دارید به طرز قابل توجهی افزایش یابد. در نتیجه خواهید توانست فایل های با حجم بسیار را در آن ذخیره نمایید. انواع متعددی از شبیه ساز ها برای اندروید و لینوکس طراحی شده است که در ادامه برخی از آنها را برای شما شرح خواهیم داد. توصیه می کنیم که به شما با توجه به هدف خود از بکار گیری سرور مجازی اندروید شبیه ساز مناسب را انتخاب نمایید. برای نمونه اگر شما یک توسعه دهنده هستید مناسب ترین گزینه برای شما android studio می باشد. همچنین این امکان را دارید ماشین مجازی آن را از AMD به یک ماشین دیگر تبدیل کنید. اگر شما به دنبال آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین  شبیه ساز های اندروید هستید‌. در این صورت تا انتهایی این مطلب از مرکز داده مبین همراه ما باشید چرا که ما قصد داریم در رابطه با معتبر ترین شبیه ساز های اندروید برای سرور مجازی اندروید گفتگو نماییم.

 

سرور مجازی اندروید

بکارگیری شبیه ساز برای سرور مجازی اندروید  موجب می گردد؛ محیط اندروید را با امکانات متعدد آن در کامپیوتر شخصی خود و‌‌‌‌ ….. داشته باشید. شبیه ساز اندروید و یا Android Emulator سیستم عامل اندروید را در یک ماشین مجازی AVD   پیاده می نماید. شما با استفاده از شبیه ساز اندروید به سهولت خواهید توانست برنامه های متعدد خود را در سیستم های متعدد بدون آنکه به گوشی موبایل نیازی داشته باشید در اختیار خواهید داشت. یکی از دلایل که موجب شده است توسعه دهندگان به کار کردن در محیط اندروید روی بیاورند. بکارگیری گسترده آن در میان مردم می باشد. در یک بیان ساده  در پاره ای از موارد پیاده سازی و تست برنامه های سنگین اندروید در گوشی های هوشمند بسیار دشوار می باشد. در این صورت در چنین مواردی است که شبیه ساز اندروید کاربردی خواهد بود.

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای سرور مجازی اندروید در ویندوز

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای سرور مجازی اندروید در ویندوز

Android Studio

این شبیه ساز بر طبق نرم افزار IntelliJ IDEA JetBrains طراحی شده است. همچنین به صورت ویژه برای گسترش اندروید در نظر گرفته شده است‌. یکی از بهترین برنامه های می باشد که به منظور نصب و اجرا در سرور مجازی ویندوز و لینوکس آن را میتوانید بکار ببرید‌. در نتیجه Android Studio در میان شبیه ساز های اندروید بالا ترین رتبه را دارد. به دلیل آنکه این شبیه ساز محصول می باشد از اینرو شما میتوانید امکان پشتیبانی مستقیم از گوگل را نیز داشته باشید. به دلیل آنکه شبیه ساز Android Studio با دستگاه مجازی AVD کار می نماید در نتیجه بهترین پارامتر برای توسعه دهندگان خواهد بود. چرا که امکان دسترسی به ویرایشگر کد را دارند. توجه نمایید که برای نصب این شبیه ساز بر روی سرور مجازی شما نیازمند پردازنده گرافیکی GPU هستید‌.

Android Studio

AVD

یکی از مناسب ترین ورژن های شبیه  ساز اندروید می باشد که کما بیش میتواند همه ای قابلیت های یک سیستم واقعی Android را عرضه نماید. به دلیل آنکه این شبیه ساز با Android Studio همراه می باشد که در نتیجه امکان بسط برنامه را فراهم می سازد‌. شما با این شبیه ساز به سهولت میتوانید سرعت های متعدد شبکه، تماس ها و همچنین پیام های متنی ورودی و… را شبیه سازی نمایید.

نکته

به دلیل آنکه AVD  به ظرفیت رم بسیاری را میخواهد. ما به شما توصیه می نماییم در صورتی که کد نویسی سنگینی انجام نمی دهید و یا اینکه برنامه های که نصب کرده اید سنگین نیستند. در این صورت بهترین راه حل برای شما تغییر AVD  می باشد‌.

نکته

Bluestacks (بلواستکس)

این برنامه به نحوی طراحی و ساخته شده است که این امکان را برای برنامه های اندروید فراهم میسازد. به این صورت که بر روی کامپیوتر های که از سیستم عامل Windows و macOS  برخوردار هستند پیاده شوند. به منظور نصب این برنامه بایستی رَم ویندوز در سرور مجازی به صورت تقریبی چهار گیگابایت باشد. از اینرو اگر از دو ماشین مجازی استفاده می کنید. بایستی RAM  شما هشت گیگابایت باشد.

Bluestacks (بلواستکس)

کلام پایانی

ما در این مقاله از مرکز داده مبین تلاش نمودیم تا معتبر ترین شبیه سازی های اندروید برای سرور مجازی اندروید برای شما عزیزان معرفی نماییم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. در حقیقت شبیه ساز های اندروید بسیار کاربردی می باشد چرا که اکثر تولید کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزار و اپلیکیشن ها پیش از آنکه برنامه خود را به بازار ارائه دهند. این امکان را دارند آنها را آزمایش کنند.

اطلاعات بیشتر برای شما خوانندگان عزیز : روش های افزایش امنیت سرور مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *