مزایای هاست مدیریت شده

مزایای هاست مدیریت شده

مزایای هاست مدیریت شده شامل پشتیبانی تخصصی ، پایداری و آپتایم بالا ، افزایش سرعت بارگذاری سایت ها و افزایش امنیت و بهبود عملکرد سایت ها می باشد.

هاست مدیریت شده چیست ؟

هاست مدیریت شده عرضه فناوری اطلاعات به گونه ای می باشد که شرکت هاستینگ سرورهای اختصاصی و سخت افزارهای مربوط به آن را به یک کاربر اجاره داده و مدیریت آن را خود بر عهده دارد.

 

مزایای هاست مدیریت شده

تنظیمات سخت افزار و نرم افزار هاست ، خدمات پشتیبانی فنی ، کنترل پچ ، خدمات مربوط به نگهداری ، کنترل و نظارت و آپدیت سیستم از جمله وظایف هاست مدیریت شده می باشد. البته این فقط بخشی از خدمات هاست مدیریت شده می باشد. ممکن است این خدمات پیشرفته تر باشد که مزایای هاست مدیریت شده در این حالت بیشتر است.

خدمات هاست مدیریت شده

به طور کلی خدمات هاست مدیریت شده شامل پشتیبان گیری و بازیابی رویدادها ، پشتیبانی برنامه ها و نرم افزارها ، پیکربندی و کنترل و نظارت سرور ، برقراری امنیت برای حفاظت از مراکز داده ، شناسایی نفوذها ، پیشرفت خدمات ، به روز رسانی سیستم ها و … می باشد.

انجام این خدمات با توجه به قرارداد فی مابین شرکت خدمات دهنده و مشتریان تعیین می شود. بنابراین نوع خدمات با توجه به مبلغی که برای خرید هاست مدیریت شده می پردازید ، متفاوت است.

هاست مدیریت شده وردپرس

هاست دارای انواع مختلفی می باشد که شامل هاست ابری ، هاست اشتراکی ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، هاست مدیریت شده یا هاست وردپرس است. مزایای هاست مدیریت شده سبب شده است که برای میزبانی بسیاری از وب سایت ها این سرویس در نظر گرفته شود.

هاست مدیریت شده وردپرس به علت امنیت فوق العاده بالایی که دارد و پشتیبانی تخصصی بسیار حرفه ای که ارائه می دهد ، برای کسب و کارها و مشاغل بزرگ بسیار مناسب می باشد.

قیمت

نرخ هاست مدیریت شده با توجه به منابع سخت افزاری و نرم افزاری آن و کیفیت پشتیبانی از آن متفاوت می باشد. این مزیت که با استفاده از هاست مدیریت شده نیاز به زمان و هزینه بالا برای مدیریت هاست ندارید ، یک امتیازی می باشد که ارزش خرید هاست مدیریت شده را ولو به هر قیمت دارد.

مزایای هاست مدیریت شده وردپرس

از جمله مزایای این هاست را می توان به موارد زیر اشاره نمود.

امکان سرعت بالا و کیفیت بالای این سرویس با به کارگیری رم RAM  و سی پی یو CPU اضافه بر روی هاست مدیریت شده وردپرس فراهم شده است.

در این سرویس از به روزترین سخت افزارها مانند هارد NVMe SSD و پیشرفته ترین پردازنده ها برای هاست وردپرس استفاده شده است.

فراهم کردن نیاز کاربران در زمان قطعی یا اختلال سرورها با تهیه ی نسخه های متعددی از فایل های بکاپ صورت می گیرد.

محدودیت های آنی را رفع و امکان مصرف رم بیشتر در هنگام بالارفتن بازدیدها از سایت را فراهم نموده است.

یکی دیگر از مزایای هاست مدیریت شده ، کاهش زمان بارگذاری سایت ها و بهبود و ارتقاء عملکرد سرور می باشد.

در هاست مدیریت شده وردپرس امکان دسترسی همیشگی به ایمیل سرور وجود دارد.

در هاست مدیریت شده وردپرس از رم های ویژه مانند DDR4  برای افزایش سرعت و راندمان سایت و کاهش قابل ملاحضه مصرف انرژی استفاده شده است.

استفاده از اسکنرهای ویژه سبب کنترل بهتر فایل های بارگذاری شده ، می گردد.

از دیگر مزایای هاست مدیریت شده وردپرس ، ایجاد همزمان ریموت بکاپ و لوکال بکاپ است. این عملکرد سبب افزایش امنیت و بهبود نگهداری از فایل های پشتیبان سایت شده است.

برخی از شرکت های هاستینگ ، هاست مدیریت شده وردپرس را با دامنه رایگان عرضه می کنند.

در هاست مدیریت شده وردپرس اعتبار آدرس های IP بالاتر از سایر سرویس ها می باشد.

دلایل انتخاب

دلایل کلی که موجب شده است هاست مدیریت شده وردپرس برای سایت ها انتخاب شود ، موارد زیر است.

پایداری و آپتایم بالای این نوع سرویس میزبانی ، دلیل انتخاب آن برای بسیاری از مشاغل آنلاین است.

هاست مدیریت شده وردپرس امکان به روز رسانی و آپدیت هسته اصلی وردپرس را دارا می باشد. این ویژگی موجب افزایش قدرت و امنیت سایت ها می شود.

در این سرویس از سخت افزار و نرم افزار بسیار پیشرفته و جدید استفاده شده است که سبب ایجاد یک فضای میزبانی بهینه برای وردپرس شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *