مزایای انتخاب سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS چیست

مزایای انتخاب سرورهای مجازی در IBM Cloud VPC چیست

مزایای انتخاب سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS چیست ؟ سرور های مجازی یکی از مهم ترین دغدغه افزادی است که مدیریت وب سایتی را بر عهده دارند. تمامی وبمستران برای رسیدگی بهتر به فعالیت های خود از سرور های مجازی استفاده می کنند. سرور مجازی یا به عبارتی VPS  بسیار پرکاربرد است و مزایای زیادی دارد.  یکی از سرور های مجازی پر کاربرد که بسیار رایج است، سرورهای مجازی در IBM Cloud VPSمی باشد. در این مقاله مزیت های ناشی از این سرور ویژه را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی سرور های مجازی، این مقاله را از دست ندهید. جهت آشنایی با بهترین vps ایرانی می توانید مقاله آن را مطالعه نمایید.

IBM Cloud VPS

منظور از سرورهای مجازی در IBM Cloud VPSچیست؟

در بحث مزایای انتخاب سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS باید اظهار داشت که سرور مجازی یکی از بخش های پرکاربرد است که هر شخصی با استفاده از اصول و روش های موجود می تواند، یکی از آن ها را انتخاب کند. می دانیم که برای راه اندازی سرور مجازی نیاز به یک هاست و سرور پشتیبان داریم. فضای ابری به خوبی ا سرور مجازی پشتیبانی می کند. برای تشریح بهتر سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS لازم است تا فضای ابری نیز به خوبی تشریح شود.

فضای بری یک سرور بسیار مجهز و پیشرفته است که این فرصت را در اختیار کاربران و وبمستران قرار می دهد تا با صرف هزینه های کمتری و بدون نیاز به سرور های فیزیکی و سخت افزاری به راحتی وارد دنیای سیستم شبکه شوند. خوشبختانه امکان راه اندازی سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS وجود دارد و می توان از فضای ابری بیشترین بهره را برد.

منظور از سرورهای مجازی در IBM Cloud VPCچیست؟

مزیت های سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS

سرور مجازی دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که ویژگی های بارز این سرور باعث شده تا همیشه مورد استفاده قرا بگیرد، اما زمانی که هاست این سرور فضای ابری است، مزیت های این دو سرور با هم دیگر ترکیب شده و برای کاربران بسیار سودمند واقع خواهد شد. مجموعه مزایای سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS به شرح زیر می باشد؛

 

  1. اولین مزیت این اتفاق هزینه های پایین و مقرون به صرفه بودن آن است. متاسفانه دسترسی به یک سری هاست و سرور های پشیبانی به حدی بالاست که نمی توان برای همیشه از ان ها استفاده کرد. اما در فضای ابری شاهد نزول قیمت ها هستیم.
  2. سرور مجازی تمامی ویژگی های و مزیت های سرور اختصاصی را دارد. اما سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS قدرت فوق العاده ای داشته و هم چنین سرعت زیاد، عدم مقاومت در ارتقا و انعطاف زیاد در این زمینه از جمله مزیت های بارز سرور مجازی در فضای ابری می باشد.
  3. این سرور کاملا استیبل خواهد بود.
  4. سرور شما تا حدود 99 درصد اپتایم خواهد شد. با این وجود در صورتی مه شما از سرور خارج شوید به راحتی از طریق VPS می توان به دیتا های مربوطه دسترسی پیدا کرد.
  5. فضای ابری در مرکز اطلاعات “هتزنر المان” و “او وی اچ فرانسه” قابلیت ارتقا داشته و در مختصات آمریکا و کانادا نیز راه اندازی می شود.
  6. امکان نصب و RE LOAD سیستم عامل های مختلف وجود دارد.
  7. هزینه های آی پی اضافی چندان زیاد نبوده و می توانید هر چند تا که می خواهید، آی پی به آن اضافه کنید.
  8. سرور های مجازی بدون هیچ محدودیتی ارائه شده و می توان آزادانه از روت استفاده کرد.
  9. یکی از مزیت های بینظیر سرورهای مجازی در IBM Cloud VPSاین است که بعد از نصب سیستم عامل می توان تغییراتی در کارت شبکه، سی پی یو و حتی حجم هارد ایجاد کرد.
  10. یکی دیگ از مزیت هایی که به واسطه ی فضای ابری وجود دارد، امکان فعال کردن کارت صدا می باشد.

 

کلام پایانی

سرورهای مجازی در IBM Cloud VPS به دلیل مزیای  فوق العاده ای که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو تمامی افرادی که در فضای وب و شبکه چه به عنوان کاربر و چه وب مستر به دنبال راه اندازی سرور مجازی در فضای ابری هستند. برای دسترسی بهتر به فضای ابری و هم چنین راه اندازی سرور مجازی در این سرور باید از پشتیبانی های با کیفیتی بهره مند شد.

مرکز داده مبین تمامی خدمات ناشی از سیستم شبکه اعم از؛ هاست، فضای ابری و… را به بهترین شکل ممکن ارائه می کند. گاهی راه اندازی سرور مجازی در فضای ابری کار ساده ای نیست و نیازمند قلق و ترفند های خاصی خواهد بود، با مراجعه به مرکز داده مبین علاوه بر دریافت راهنمایی های لازم، می توانید نرم افزار و سخت افزار های مربوطه را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با بهترین ارائه دهنده vps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *