سرور مجازی رایگان گوگل

سرور مجازی رایگان گوگل

امروزه اکثر فعالیت ها وابسته شده اند به فضای مجازی و وب سایت ها و اینترنت ها واقعا در هر شرایطی کمک حال هستند و با کیفیت بالا هم عمل می کنند. بعضی ها که در رابطه با سرور ها فعالیت دارند شاید به دنبال این باشند که سرور مجازی رایگان گوگل چیست؟ و توضیحی در این باره بخواهند که ما در این مقاله قصد داریم برای شما از این سرور مجازی گوگل و مشخصاتی از آن و دیگر مسائل اطلاعاتی را ارائه بدهیم.

معرفی سرور مجازی رایگان گوگل

گوگل در همه عرصه ها فعالیت خوبی از خود ارائه داده است و خیلی فعالیت های گسترده ای دارد که باعث محبوب بودن آن شده است. گوگل در زمینه سرورها و وب سایت ها و سرور های مجازی  و تبلیغات و دیگر خدمات نیز نقش موثری را ایفا کرده است که بسیار موفق بوده و از پرطرفدارها می باشد.

گوگل در زمینه سرور هم نقش دارد که به اسم گوگل سایت ساز و یا نام دیگر آن Google Sites  هم می باشد. با سرور های گوگل شما می توانید به صورت هزینه ای و یا حتی رایگان نیز به ساخت یک سایت و سرور های مجازی رایگان گوگل بپردازید که کاری راحت و بدون دشواری است.

این سایت های رایگان گوگل مسلم است که به دلیل رایگان بودن تقاضای زیادی را پیدا می کنند. اما خب معلوم است که خدمات زیادی ارائه نمی دهند و از امکانات مختصری به نسبت دیگر سایت ها که باید هزینه پرداخت کنید برخوردار می باشند.

چگونه یک سرور مجازی رایگان گوگل را بسازید؟

برای ساخت سرور مجازی رایگان گوگل باید چند مرحله را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید در آخر صاحب یک وب سایتی رایگان در گوگل شده باشید. مراحل ساخت آن عبارتند از :

مرحله اول :

در ابتدا شما باید وارد اکانت گوگل خود و یا همان جیمیل خود تان بشوید و سپس وارد صفحه سایت ساز گوگل بروید.

مرحله دوم :

در مرحله دوم باید Start a new site  را انتخاب کنید که هر مدل از قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید که این قالب ، قابلیت تغییر در قسمت های بعدی را به شما می دهد.

مرحله سوم :

در مرحله سوم باید به انتخاب اسم سایت خود بپردازید که در قسمت سمت چپ بالای صفحه،  باید اسمی که مد نظر دارید برای سایت خود را وارد کنید.

مرحله چهارم :

در مرحله چهارم نیز اگر می‌خواهید که سایت تان هر چند صفحه ای را داشته باشد بر روی کلمه page  بزنید و بر روی + بزنید که هر چند صفحه را می خواهید بزنید، که البته صفحه اول مهم ترین است و اصلی ترین است که آن را باید بیشتر از دیگر صفحه ها رسيدگي کنید.

مرحله پنجم :

در پایان کار ایجاد صفحات وب سایت،  شما باید عنوان صفحه های خود را در Click to edit text وارد کنید که یک صفحه ای ایجاد می‌شود برای بارگذاری عکس های شما.

مرحله ششم :

در مرحله ششم شما باید برای درج محتوای سایت خود بر روی گزینه lnsert بزنید و تا با گزینه های مربوط به اضافه کردن هر چیزی که می خواهید را وارد کنید با انتخاب آن ها.

در این مرحله دیگر پایان کار شما است و دیگر یک سرور مجازی رایگان گوگل را ساخته اید که برای خود داشته باشید و از آن بتوانید کار های مد نظر خود را به راحتی انجام بدهید.

چگونه یک سرور مجازی رایگان گوگل را بسازید؟

مزایای استفاده از سرور مجازی رایگان گوگل چیست؟

توجه داشته باشید که ساخت این سرور مجازی دارای مزیت ها و معایب هایی است که در این قسمت از مزایاها می گوییم. مزایای آن این است که رایگان است اما برای دیگر سایت ها باید حتما هزینه ای را پرداخت کنید تا بتوانید به ساخت آن بپردازید اما دیگر اینکه به همین دلیل است که این سرور رایگان دیگر نیازی به برنامه نویسی ندارد و کار کردن با آن بسیار راحت تر می باشد.

سخن آخر

سعی کردیم در این مقاله راجع به اینکه سرور مجازی رایگان گوگل چیست؟ مزایای استفاده از آن و نیز این که چگونه عمل می کند، اطلاعاتی را مطرح کنیم تا شما بتوانید در زمان نیاز با مطالعه این مقاله به راحتی با کاربرد آن آشنا شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *