ارزان ترین و بهترین سرور مجازی برای استفاده خانگی

ارزان ترین و بهترین سرور مجازی برای استفاده خانگی

سرور مجازی برای استفاده خانگی چگونه است؟سرور مجازی از پرطرفدار ترین نوع سرور ها می باشد؛ چرا که از نظر عملکرد و مشخصات فنی در بالا ترین درجه قرار گرفته است. در ساخت سرور مجازی تکنولوژی های مختلفی به کار رفته، به همین دلیل از لحاظ سازگاری با دیگر تجهیزات شبکه منحصر به فرد است. یکی از راهکار های کارساز در صنعت ارتباطات برای افزایش عملکرد شبکه ها، بهره گیری از انواع سرور های مجازی می باشد. سرور مجازی از نظر عملکرد، بازدهی، نوع زبان و… متنوع است. به همین دلیل، در اغلب محیط ها مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از برترین محیط ها برای راه اندازی سرور مجازی، خانه ها است. امروزه در اغلب منازل، وجود یک سرور مجازی الزامی می باشد؛ لذا سرعت و عملکرد این سرور ها بالا است. به همین دلیل باعث افزایش بازدهی وب سایت ها می شود.

در این مقاله، به صورت مفصل در رابطه با سرور مجازی که در خانه ها استفاده می شود؛ توضیح داده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

ارزان ترین و بهترین سرور مجازی برای استفاده خانگی

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی  در کنار هاست اشتراکی ، تعیین کننده فعالیت سیستم های شبکه می باشد. کاربران و مدیران سایت، بایستی با در نظر گرفتن عملکرد شبکه، نوع سرور مجازی مجموعه را انتخاب و تعیین کنند. سرور مجازی باعث خصوصی شدن سیستم شبکه شما می شود. بنابراین سبب شده تنها مخاطبان سایت، شما را دنبال کنند.

سرور مجازی با این که از نظر سیستم کمی پیچیده است؛ اما نصب و اجرای آن بر سیستم های شبکه آسان می باشد، چرا که با اکثر نرم افزارها و سخت افزار ها همخوانی دارد. به همین دلیل باعث ویروسی شدن سیستم های شبکه نمی شوند.

انواع سرور مجازی، از نظر قدرت و سرعت بالا هستند. سرعت بالا سرور های مجازی، ناشی از تکنولوژی بروز آن ها می باشد. سرور مجازی در برند های داخلی و خارجی بسیاری تولید می شود. بنابراین کاربران و مدیران سایت می توانند بر حسب وسع مالی خود، به خریداری سرور مجازی دلخواه شان بپردازند.

عملکرد سرور مجازی، به محیط شبکه نیز بستگی دارد. هر چه محیط شبکه از نظر نرم افزار ها و سخت افزار ها بروز و پیشرفته باشد؛ سرور مجازی از عملکرد بالا تری بهره مند می شود، لذا همگی ابزار آلات الکترونیکی از سیستم عامل بروزی تبعیت می کنند.

قابلیت و امکانات سرور مجازی بالا است. به همین دلیل، بروز ارور و خطا در این سرور بسیار کم و ناچیز می باشد. در نتیجه از سرور مجازی برای راه اندازی سیستم های خانگی، شرکتی و تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

سرور مجازی چیست؟

آیا به کار گیری از سرور مجازی در مصارف خانگی،  مقدور است؟

سرور مجازی در مصارف خانگی بیشترین کاربرد را دارند؛ لذا سیستم شبکه های خانگی از نظر عملکرد، امنیت، پهنای باند بسیار ضعیف می باشد و تنها سروری که می تواند به عملکرد آن بهبود ببخشد؛ سرور مجازی است.

تنوع سرور مجازی در سیستم های خانگی بسیار است، زیرا سیستم های خانگی نسبت به شبکه های کاری از نرم افزار های کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل نیازمند به فضای ذخیره و پهنای باند بسیاری نیستند.

سرور مجازی، در سیستم های خانگی اثرات مثبتی به جا می گذارند. به همین دلیل استفاده از آن ها در مصارف خانگی ضروری است. چرا که روند بارگذاری و ذخیره سازی اطلاعات را در  فضای دیتاسنتر به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

انواع سرور مجازی که در شبکه های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد؟

یکی از موفقیت های مهندسان ایرانی در زمینه تولید انواع سرور مجازی می باشد. سرور های مجازی که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده اند، از نظر امنیت، پهنای باند، فضای ذخیره و… در بهترین شرایط قرار دارند. به همین دلیل برخی از این ابزار آلات الکترونیکی در بازار های خارجی نیز به فروش می رسد.

در جدول زیر برترین و ارزان ترین سرور مجازی برای مصارف خانگی نام برده شده است:

نوع سرور مجازی تعداد هسته ها (CPU) RAM HDD
NPSECO01 ۱ هسته ۱ گیگابایت 50GB SAS
NOSECO02 ا هسته ۲ گیگابایت 100GB SAS
NPSECO07 ۳ هسته ۸ گیگابایت 400GB SAS

تمامی سرور های مجازی نام برده شده ساخت کشور عزیزمان ایران هستند. کیفیت و عملکرد این سرور ها تضمین شده اند. بنابراین با خیالی آسوده به خرید سرور مجازی مورد نیاز تان بپردازید.

ویژگی های برتر سرور مجازی

  • نصب راحت
  • دارای امکانات بروز و کاربردی
  • مطابق با استاندارد های جهانی
  • امنیت بالا
  • و…

ویژگی های برتر سرور مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *