سرور اختصاصی خارجی بهتر است یا ایرانی؟

سرور اختصاصی خارجی بهتر است یا ایرانی؟

سرور خارجی بهتر است یا ایرانی؟ ضروری ترین جزء یک شبکه اینترنتی می باشد؛ چرا که به مجموعه جهت می دهد. سرور ها در چندین نوع تولید می شوند. برترین نوع این سخت افزار، سرور اختصاصی می باشد. سرور های اختصاصی میزان ارور و خطا را در مجموعه می کاهند و سبب می شوند؛ مجموعه از بالا ترین عملکرد و بازدهی برخوردار شود. سرور اختصاصی در برند های داخلی و خارجی بسیاری تولید می شود؛ در این مقاله در رابطه با اینکه سرور اختصاصی خارجی بهتر است یا ایرانی و مزایا و کاربرد هر سرور به صورت مفصل توضیح می دهیم . ممنون میشم، به ما این افتخار را بدهید، که میزبان شما باشیم.

سرور اختصاصی چیست؟سرور خارجی بهتر؟یا ایرانی؟

بهترین نوع سرور هایی که در فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد؛ انواع سرور اختصاصی می باشد. در ساخت سرور های اختصاصی از فناوری های بروزی استفاده می شود؛ به همین دلیل عملکرد آن ها در ترافیک های مجازی فوق العاده می باشد.

سرور اختصاصی با این که نوعی سرور میزبانی می باشد؛ اما امکانات و قابلیت های آن بسیار است‌. از آن جایی که منابع کاربر، در سرور اختصاصی نا محدود می باشد؛ او می تواند وب سایت مد نظرش را به راحتی طراحی و اجرا سازد. به دلیل این که رفع و دفع حملات سایبری در سرور اختصاصی، بر عهده شخص کاربر نیست؛ این گونه از سیستم ها خیلی کم نیاز به تعمیر دارند.

سرور اختصاصی، بر اساس نیاز شخص یا شرکت مشتری، طراحی می شود. به همین دلیل شخص می تواند به راحتی با خرید یا اجاره سرور اختصاصی، وب سایت مورد علاقه اش را طراحی کند و در آخر اطلاعات مد نظرش را به اشتراک بگذارد.

بابت پهنای باند، فضای دیتاسنتر، امنیت و هر شاخصه ای که به وب سایت شما مربوط می شود؛ بایستی کاربر هزینه پرداخت کند. بنابراین به میزان هزینه ای که می پردازید؛ خدمات دریافت می کنید.

هاست و سرور اختصاصی بیشتر مناسب حرفه ای هاست؛ چرا که مکانیسم آن کمی پیچیده و سخت است. برای این که در راه اندازی سرور اختصاصی موفق باشید؛ حتما قبل از امتحان کردن این سرور، از سرور اشتراکی بهره بگیرید.

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی ایرانی

ایران از لحاظ صنعت تکنولوژی و ارتباطات در بالا ترین درجه قرار گرفته است. مهندسانی که در صنعت ارتباطات فعالیت می کنند؛ توانسته اند، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا برترین سرور های ایرانی را تولید و به بازار عرضه کنند.

سرور های ایرانی از نظر عملکرد و بازدهی فوق العاده هستند؛ چرا که در ساخت آن ها از اغلب استاندارد های جهانی و ایران تبعیت شده است. بنابراین در شرایط بد افزاری نیز می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

صبا هاست، بهترین سرور اختصاصی ایران است. این سرور در بزرگ ترین مرکز مخابراطی ایران نگهداری می شود. بنابراین قابلیت آن در پردازش و حفظ اطلاعات بالا است. دیتاسنتر این سرور اختصاصی از لحاظ پورت شبکه، تامین انرژی برق و نیرو های پشتیبانی عالی است. به همین علت، وب سایت ها معتبر، فروشگاه های اینترنتی بزرگ و همین طور کسب و کار های اینترنتی ایرانی می توانند برای بهبود عملکرد شان از صباهاست بهره بگیرند.

سرور خارجی بهتر است؟

سرور خارجی بهتر است.این سرور ها در ورژن های مختلفی تولید می شوند؛ لذا در خارج از کشور، صنعت ارتباطات از پیشرفت های بیشتری برخوردار می باشد. سرور اختصاصی خارجی از نظر عملکرد، سرعت پردازش اطلاعات، پهنای باند و… در بهترین درجه قرار گرفته است؛ اما با این حال ضعف هایی دارد.

سرور اختصاصی در خارج از کشور به خوبی عمل نمی کند؛ زیرا شرکت سازنده سرور، نمی تواند از آن کاربر پشتیبانی کند. به همین خاطر، در کشور هایی همچون ایران کاربردی ندارند.

سرور های خارجی نیز در بهترین شرایط تولید می شوند؛ اما اغلب آن ها در ایران کار نمی کنند. زیرا باید تحت اپراتور مرکزی قرار بگیرند. البته برخی از سرور های اختصاصی در ایران کار می کنند.

سرور های اختصاصی خارجی که در ایران از عملکرد بی نظیری برخوردار هستند، از نظر انرژی برق و اینترنت به صرفه نیستند؛ زیرا رومینگ می شوند. به همین خاطر چندین برابر سرور اختصاصی ایران باید بابت آن هزینه صرف کرد.

 

سرور اختصاصی خارجی

مزایای سرور اختصاصی خارجی و ایرانی

خرید سرور اختصاصی ایرانی از هر نظر به نفع کاربران ایرانی می باشد؛ لذا قیمت شان مناسب و مقرون به صرفه است. به همین دلیل، تمام ایرانیان می توانند، برای مدیریت بهتر کسب و کار های مجازی خود از این سخت افزار بهره بگیرند.

برترین مزایای سرور اختصاصی ایران:

  • امکان مجازی سازی
  • دسترسی کامل به Root
  • سفارشی سازی نرم افزار ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته بدون تعطیلی، حتی در تعطیلات رسمی کشور نیز خدمات رسانی می کنند.
  • و…

مزایای سرور اختصاصی خارجی و ایرانی

مهم ترین مزایای سرور اختصاصی خارجی

  • عملکرد بالا
  • امکانات و قابلیت های بی نظیر
  • نصب بر روی اکثر سیستم ها
  • فضای ذخیره سازی بالا
  • و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *