دلایل استفاده از هاست SSD

دلایل استفاده از هاست SSD-وب سایت مبین

دلایل استفاده از هاست SSD را با مرکز داده مبین مورد بررسی قرار می دهیم. هاست SSD یک پایه ضروری برای یک وب سایت سریع است. علاوه بر مزایای سرعت، میزبانی SSD بسیار قابل اعتمادتر از میزبانی وب است که توسط درایوهای قطعه متحرک قدیمی طراحی شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه این هاست چیست و چرا مزایای بزرگی برای صاحبان وب سایت دارد، ادامه مطلب را بخوانید! در صورت نیاز به خرید هاست و مشاهده پلن های آن می توانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

هاست SSD چیست؟ و دلایل استفاده از هاست SSD چه می باشد؟

SSD مخفف درایو “دیسک حالت جامد” است، که نوعی درایو است که قطعات متحرک ندارد . اگرچه درایوهای SSD گرانتر از درایوهای سنتی هستند، اما درایوهای SSD بسیار بهتر از همتایان هارد دیسک (HDD) خود هستند. چون قطعات متحرک ندارند، بسیار انعطاف پذیرتر و قابل اعتمادتر هستند. آنها همچنین تأخیر کمتری دارند، به این معنی که آنها می توانند فایل ها را خیلی سریعتر به شما و بازدیدکنندگانتان بیابند و ارائه دهند که همگی از دلایل استفاده از این هاست می باشند.

درست مانند بسیاری از رایانه ها که با درایوهای SSD فروخته می شوند، سرورهای وب نیز می توانند به آنها مجهز شوند. فایل‌های وب‌سایت شما در این درایوها ذخیره می‌شوند مانند فایل‌های شما در هارد دیسک رایانه اتان.

همه وب‌سایت‌های Lyrical Host از درایوهای SSD سامسونگ پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که عملکرد عالی دارید. این یکی از دلایلی است که سرعت میزبانی ما از بسیاری از هاست های آمریکایی حتی از انگلستان نیز بیشتر است! می‌توانید در صفحه پلتفرم‌ها و فناوری‌ها و صفحه سرعت و امنیت ما درباره فناوری‌هایی که استفاده می‌کنیم بیشتر بیاموزید.

دلایل استفاده از هاست SSD-وب سایت مبین

پیشنهاد مطالعه : خرید سرور مجازی

دلایل استفاده از هاست SSD

از جمله دلایلی که می توانیم به آن اشاره کنیم عبارتند از:

سرعت از دلایل استفاده از هاست SSD

در مقایسه با انتخاب صحنه‌ای که می‌خواهید در یک DVD به آن بروید، به این فکر کنید که باید یک نوار ویدئو را سریع جلو ببرید. برای پیدا کردن مکان مناسب، زمان زیادی صرف می شود، یکی تقریباً فوری است. زمانی که شما یا یکی از بازدیدکنندگان سایت شما را مرور می‌کنید، وب‌سایتی که توسط فضای وب SSD پشتیبانی می‌شود، می‌تواند صفحات را بسیار سریع‌تر از وب‌سایتی که توسط یک هارد دیسک استاندارد پشتیبانی می‌شود، پیدا کرده و ارائه دهد.

اگر فایل‌های وب‌سایت شما بر روی یک هارد دیسک قدیمی معمولی ذخیره می‌شوند، صرف نظر از اینکه چقدر تصاویر شما بهینه شده‌اند و چقدر از پلاگین‌ها استفاده می‌شود، سایت شما همیشه کندتر از همان سایتی است که توسط این هاست پشتیبانی می‌شود. بنابراین، اگر میزبانی SSD ندارید، سایت شما در حال حاضر، و همیشه، حتی قبل از اینکه ساخت آن را به پایان برسانید، در مضیقه است.

 قابلیت اطمینان از دلایل استفاده از هاست SSD

درایوهای SSD بسیار انعطاف‌پذیر هستند و در برابر ضربه‌های فیزیکی آسیب‌پذیرتر هستند و چون قطعات متحرک ندارند، کمتر ممکن است فرسوده شوند یا خراب شوند. به این دلایل، فایل‌های وب‌سایت شما در مقایسه با زمانی که روی هارد دیسک‌های قدیمی معمولی میزبانی می‌شوند، کمتر در معرض خطر از دست رفتن هستند. از مهم‌ترین  دلایل استفاده از هاست SSD می باشد.

میزبانی کامل SSD در مقابل میزبانی حافظه پنهان SSD

برای صرفه جویی در هزینه، بسیاری از هاست ها چیزی را که فضای وب SSD می نامند ارائه می دهند، اما در واقع تنها حافظه پنهان آنها است که از سخت افزار SSD استفاده می کند. این بدان معنی است که هر کسی که از یک صفحه ذخیره نشده یا صفحه ای که کش در آن منقضی شده است بازدید می کند، باید صفحه را از هارد دیسک استاندارد بارگیری کند نه از SSD. این باعث صرفه جویی در هزینه میزبان می شود، اما برای مشتریان گمراه کننده است و عملکردی مشابه فضای وب SSD کامل را ارائه نمی دهد.

همیشه با میزبان وب بررسی کنید که چه نوع فضای SSD را در طرحی که می‌خواهید بخرید فراهم می‌کند. در Lyrical Host، همه پلن های ما دارای فضای وب کامل SSD به صورت استاندارد هستند.

به طور خلاصه، اگر به وب‌سایت خود اهمیت می‌دهید، همیشه باید مطمئن شوید که از میزبانی استفاده می‌کنید که فضای وب کامل SSD را به وب‌سایت شما اختصاص می‌دهد. سریعتر است، قابل اعتمادتر است و باید یکی از موارد کلیدی باشد که شما به دنبال آن هستید. همه هاستینگ ها برابر نیستند! با خواندن این مطلب دلایل استفاده از هاست SSD را متوجه شدیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *