تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود

تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود

امروزه استفاده از کامپیوتر ها و رایانه ها و وب سایت ها بین اکثر جوانان و دانشجویان و شرکت ها کاربرد زیادی پیدا کرده است. شاید که شما به هنگام استفاده از کامپیوتر ها و وب سایتی که دارید می خواهید بدانید چگونه می توانید تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود را انجام دهید. ما در این مقاله قصد داریم برای شما از این عمل و همچنین توضیحاتی کلی درباره عنوان های مهمی که در این زمینه است اطلاعاتی را ارائه بدهیم.

هاست چیست؟

هاست یک فضا است که بر روی یک سرور قرار می گیرد، که افراد برای راه اندازی یک سایت و سرور برای خود نیاز است که این هاست را تهیه کنند. برای خرید هاست می توانید از سایت مرکز داده مبین که از شناخته شده ترین مراکز فروش هاست می باشد دیدن فرمایید.

حافظه غیر قابل فرار و با قابلیت ماندگاری بسیار بالایی می باشد که با یک سرعت بسیار قوی قابل انجام می باشد.

هاست در سه نسخه های 1.1 و 1.2 و 1.3 هستند که در تاریخ های متفاوتی منتشر شده و مورد استفاده کاربران قرار گرفته است.

این توضیحاتی درباره هاست هست و شما نیاز دارید سرور مجازی خود را به این هاست تبدیل کنید تا عملکرد بهتری را داشته باشید.

تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود چگونه صورت می گیرد؟

شاید برای شما پیش آمده باشد که به هنگام کار با رایانه و وب سایت هایتان نیاز دارید که سرور مجازی خود را به هاست دانلود تبدیل کنید و اطلاعی در این باره نداشته باشید. نام دیگر آن، کانفینگ آی آی اِس (IIS config)می باشد.

انجام این کار به چند مرحله نیاز دارد که در این قسمت آن ها را مطرح خواهیم کرد تا با به ترتیب انجام دادن هر کدام به راحتی این عمل صورت گیرد به واسطه خودتان نه دیگری نیاز نیست حتما به کافی نتی ها مراجعه کنید برای این تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود با کمک ما می توانید انجام دهید.

مراحل تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود

مراحل آن که باید بدانید عبارتند از  :

مراحله اول :

در ابتدا در مرحله اول باید با استفاده از Remote Desktop Connection  باید وارد سرور مجازی ویندوز خود تان بشوید.

مرحله دوم :

در مرحله دوم باید شما در منوی Start  سرور مجازی تان بشوید و سپس وارد قسمتی به نام Administrative Tools که در قسمت راست است وارد شوید و Server Manager  را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی برای تان باز شود.

مرحله سوم :

در مرحله سوم شما باید در این صفحه جدیدی که برای خودتان باز کره اید باید به انتخاب گزینه  Add Roles  بپردازید تا صفحه جدید دیگری نمایان شود.

مرحله چهارم :

در مرحله چهارم نیز این صفحه جدید که باز شده است بروید و گزینه Web Server IIS   را انتخاب کنید و با زدن دکمه Next  به مرحله بعدی وارد شوید.

مرحله پنجم :

در این مرحله پنجم هم وارد مرحله ای شدید که نیاز به تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود دارید و حالا باید فقط بر روی کلمه Next  بزنید و دیگر به تغییراتی کاری نداشته باشید.

مراحل تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود

مرحله ششم :

در مرحله ششم شما باید هر اطلاعاتی که آمده است و شما نیاز به آن ها دارید را تیک بزنید و تا در زمان نصب ای عملیات IIS  ، آن ها هم نصب شوند و بعد بر روی Next  بزنید.

مرحله هفتم :

در مرحله هفتم باید بر روی کلمه Add Any Required Role Services  بزنید و بعد وارد مرحله پایانی کار می شوید.

مرحله هشتم :

مرحله هشتم دیگر آخرین مرحله است که تمام عملکرد های که در این روند داشته اید را نشان می دهد و باید بر روی کلمه lnstall  بزنید.

در آخر بعد از انجام دادن این کار ها شما تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود را انجام داده اید و موفق به این کار شده اید.

پیشنهاد مطالعه: با کیفیت ترین هاست در کشور ایران

سخن آخر

سعی کردیم در این مقاله راجع به اینکه چگونه اقدام به تبدیل سرور مجازی به هاست دانلود بکنید ، و هاست چیست و چطور می‌شود سروری به آن تبدیل شود تا شما در صورت نیاز به هنگام کار با رایانه های شخصی خود این عمل را بشناسید و به راحتی خودتان آن را انجام دهید کار آنچنان سختی نیست و قابل انجام هست با کمی دقت که داشته باشید به هنگام مطالعه این مقاله که کاملا اختصاصی به این عنوان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *