بک آپ گیری از محصولات ووکامرس

معرفی روش های بکاپ گیری - مرکز داده مبین

بک آپ گیری از محصولات ووکامرس

امروزه بیشتره فعالیت های افراد در وب سایت ها و به واسطه ی اینترنت انجام می شود ، که در اینترنت ها از فروشگاه های اینترنتی هم استفاده دارند. بک آپ گیری یکی از اقدامات مهم برای ذخیره سازی اطلاعات مهم می باشد. گاهی نیاز است که یک بک آپ گیری از محصولات ووکامرس افراد در فروشگاه های خود داشته باشند که بتوانند در جاهای دیگری از آن بهره ببرند که روش انجام این عمل را نمی دانند.

در این مقاله قصد داریم که برای شما از چگونگی انجام این عملکرد بک آپ گیری اطلاعاتی را ارائه بدهیم.

پیشنهاد مطالعه : انواع سرور مجازی با پلن های مختلف

بک آپ گیری از محصولات ووکامرس چگونه است؟

 حالا شما تمام فعالیت های کوچک و بزرگ خود را در این ووکامرس دارید ، و محصولات زیادی را نیز در سایت و فروشگاه های خود دارید که می خواهید از آن یک نمونه داشته باشید و نیاز است که  بک آپ گیری از محصولات ووکامرس انجام دهید ، و از آن در سایت های دیگری هم می توانید استفاده کنید.

برای انجام عمل بک آپ گیری نیاز است که چند مرحله را انجام دهید که البته دو راه کلی دارد که هر کدام از این راه ها خود مراحلی را نیاز است که طی شود.

پنج مرحله  بک آپ گیری از محصولات ووکامرس عبارتند از :

یک : در مرحله اول بک آپ گیری از محصولات ووکامرس شما باید وارد ورودی وردپرس سایت ووکامرس خود بشوید.

دو : در مرحله دوم نیز بر روی گزینه محصولات بزنید تا وارد تمامی محصولات های سایت و فروشگاه خود شوید.

سه : در مرحله سوم نیز شما باید بر روی گزینه بک آپ گیری بزنید که صفحه جدیدی باز می شود و در این قسمت می توانید انتشار محصولات را بر اساس یک سری از شرایط ها انتخاب کنید.

چهار : در مرحله چهارم هم با انتخاب شرایطی که مد نظر داشتید ، آماده بک آپ گیری هستند محصولات که باید بر روی منوی کشویی  بزنید تا محصولات را در هر بخشی که می خواهید هم بک آپ گیری را انجام دهید.

پنج : حالا بر روی گزینه CSV  بزنید و منتظر جمع بندی و صور محصولات که انتخاب کرده اید باشد ، و سپس فایل CSV  شما بارگیری شده است که در هر زمان بخواهید می توانید آن را در فروشگاه های خود انتقال دهید.

با انجام این پنج مرحله به دقت و درستی ، می توانید به راحتی این عمل بک آپ گیری از محصولات ووکامرس را خود تان داشته باشید.

بک آپ گیری از محصولات ووکامرس - مرکز داده مبین

ووکامرس به چه معنا است؟

امروزه بنا به روی کار آمدن فضای مجازی و اینترنتی،  بیشتر فعالیت های افراد به سمت مجازی کشیده شده است که یکی از این ها به وجود آوردن فروشگاه اینترنتی است‌.

اگر فردی بخواهد یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کند ، نیاز است که یک سیستم مدیریتی خیلی قوی و مهمی را برای آن نیز داشته باشد ، که برخی از این سیستم های مدیریتی رایگان و برخی دارای هزینه های می باشند.

حالا به توضیح ووکامرس می پردازیم که ووکامرس یک افزونه بسیار قوی و رایگانی است به استفاده از این ووکامرس می توان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد.

ووکامرس توسط تیمی به نام Woo Themes   ارائه شد است در سال 1393 نیز وار بازار شده است که بسیار موفق و کاربردی و مفیدی می باشد.

انواع محصولات ووکامرس را بشناسید؟

محصولات ووکامرس به چهار دسته مهم و اصلی تقسیم می‌شوند که هر کدام نیز  دارای ویژگی های خاص خود هستند.

انواع محصولات ووکامرس عبارتند از :

محصولات ساده ووکامرس :

به دو دسته مجازی و دانلودی هم تقسیم بندی می شوند.

محصولات متغیر ووکامرس

محصولات خارجی ووکامرس

محصولات گروه بندی شده ووکامرس

هر کدام از این محصولات نیز خود دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث شده است آن ها را به این تقسیم بندی ایجاد کند ، و از تمامی این محصولات می توانید بک آپ گیری را داشته باشید.

سخن آخر 

سعی کردیم که در این مقاله راجع به اینکه چگونه می توان بک آپ گیری از محصولات ووکامرس را انجام دهید مطالبی را مطرح کنیم، تا زمانی که نیاز بود در وب سایت خود از محصولاتی که وجود دارد یک بک آپ گیری کنید با مطالعه این مطلب ها به راحتی با روش انجام این روش آشنا شوید و خودتان آن را عملی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *