بهترین مرکز ارائه دهنده سرویس کولوکیشن در سال 1401

بهترین مرکز ارائه دهنده سرویس کولوکیشن در سال 1401

در ابتدا بهتر است در رابطه با کولوکیشن مطالبی را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم. تصور کنید که شما سروری را خریداری کرده اید. ولیکن محیط مناسبی برای پشتیبانی ندارید در این صورت یک راهبرد ویژه پیش روی شما قرار دارد. به این صورت که از کمپانی های که اتاق سرور دارند یک مکان یا فضایی خصوصی برای سرور خود تهیه نمایید. در مجموع به این فرآیند کولوکیشن گفته می شود. در اکثر موارد سرور در یک مکان خاص که دارای امکاناتی از قبیل برق و اینترنت قوی و…. می باشد نگهداری می شود. ولیکن در بعضی از موارد این احتمال وجود دارد که شخصی تمایل به بکارگیری سرور اختصاصی داشته باشد. ولیکن همانگونه که می دانید امکان نگهداری سرور در هر مکانی وجود ندارد از اینرو فرد از سرویس کولوکیشن استفاده می نماید. در این صورت اتصال به وسیله این مرکز انجام می پذیرد. در ادامه در این مطلب از مرکز داده مبین همراه ما باشید تا به صورت کامل در رابطه با بهترین مرکز ارائه دهنده سرویس کولوکیشن در سال 1401 گفتگو نماییم.

چرا باید از اشتراک فضای رک استفاده نماییم

برای پاسخ گویی به این سؤال شما بایستی چنین مطرح کنیم که به علت آنکه سرور دارای حساسیت بالای است. به منظور نگهداری مناسب از آن بایستی دانش و مهارت کافی داشته باشید. در نتیجه این احتمال وجود دارد که فرد تخصص و امکانات مورد نیاز را نداشته در نتیجه در این صورت برای افراد سرویس کولوکیشن بهترین پارامتر خواهد بود. همچنین اگر شما سروری را خریداری کرده اید و مالک آن هستید ولیکن محیطی کافی ندارید. در این صورت کولوکیشن شرایطی را برای شما فراهم خواهد ساخت که نگرانی از بابت امنیت سرور نخواهید داشت. چرا که سرور شما در یک محیط پایدار، استاندارد و امن قرار خواهد گرفت. در واقع میتوان این سرویس را نوعی سرمایه گذاری مطمئن به حساب آورد. زمانی که شما سروری را تهیه می کنید تحت عنوان سرمایه اولیه شما خواهد بود اما برای نگهداری و راه اندازی آن بایست مبلغی را پرداخت نمایید. چنانچه که شما بتوانید سروری را که خریداری کرده اید را اجاره بدهید این شرایط را خواهید داشت به کسب درآمد برسید.

چرا باید از اشتراک فضای رک استفاده نماییم

تعرفه اشتراک فضای دیتا سنتر کولوکیشن

این مورد تا حدود بسیاری به شرکت هاستینگ ارائه کننده این خدمات وابسته می باشد در نتیجه نمی توان برای آن تعرفه دقیقی را بیان کرد. بهتر است شما به وب سایت های که این خدمات را ارائه می کنند مراجعه نمایید و تعرفه ها را مشاهده نمایید. توجه نمایید این شرایط برای شما فراهم می باشد که این سرویس را در ایران و همچنین در خارج از کشور تهیه نمایید. ولیکن بایستی این نکته را بدانید که در صورت تهیه فضای اشتراک دیتا سنتر خارج دیگر دسترسی فیزیکی به سرور برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

انتخاب یک ارائه دهنده مرکز داده

عوامل بسیاری وجود دارد که شما بایستی در زمان انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده این سرویس بدان توجه نمایید که در ادامه برخی از آن را برای شما مطرح خواهیم نمود.

  • قیمت.
  • محل قرار گیری مرکز داده.
  • قابلیت اطمینان.
  • امنیت مرکز داده کولوکیشن.
  • پایداری.
  • امکان ارتقاء سرویس.

بدون شک می دانید که تعویض سرور ها هر چند سال یک بار امکان پذیر نمی باشد از اینرو بایستی امکان ارتقاء سخت افزاری سرور در آینده وجود داشته باشد. چرا که ممکن است شرکت و یا مجموعه در سال های آتی گسترش و توسعه پیدا نماید.

انتخاب یک ارائه دهنده مرکز داده

بهترین ارائه دهندگان مرکز داده کولوکیشن در جهان

شرکت های بسیاری را میتوانید بیابید که سرویس کولوکیشن را ارائه می نمایند. از اینرو بدون شک انتخاب، وارسی و رتبه بندی آنها برای شما بسیار زمان بر خواهد بود. از ایرو ما در ادامه این مطب بهترین ارائه دهنده های این سرویس را برای شما شرح خواهیم داد.

Equinixg (اکوئینیکس).

Colocation CoreSite.

SunGard AS (سان گارد).

Digital Realty (دیجیتال ریلتی).

China Telecom (چاینا تلکام).

Cyxtera.

 

بهترین ارائه دهندگان مرکز داده کولوکیشن در جهان

کلام پایانی

ما در این مطلب از مرکز داده مبین تلاش خود را نمودیم اطلاعات کاملی را در رابطه با سرویس کولوکیشن و  بهترین مرکز ارائه دهنده سرویس کولوکیشن در سال 1401 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در واقع شما در وهله اول بایستی میزان بودجه خود را مشخص نمایید چرا که انتخاب بهترین شرکت های مرکز داده وابسته به این موضوع می باشد. چرا که برای مثال شما شرکت ارائه دهنده سرویس لوکوکیشن را انتخاب کرده اید. ولیکن تعرفه ای که شرکت انتخابی برای سرویس خود در نظر گرفته است بسیار بیشتر از بودجه شما می باشد.

پیشنهاد مطالعه :تاثیر سرویس کولوکیشن در کسب و کارها

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *