بهترین سرور مجازی ترید در سال 1401

بهترین سرور مجازی ترید در سال 1401

سرور مجازی ترید که با نام سرور ترید نیز در میان معامله گران کاربرد دارد. یکی از بهترین پارامتر ها برای اشخاصی می باشد، که به کسب و کار در وب سایت های جهانی با هویت غیر ایرانی نیاز دارند. بدون شک اگر در این حیطه فعالیت می کنید می دانید که بیشتر وب سایت های غیر ایرانی و صرافی های بین اللملی بسیار معروف و پر طرفدار همچون بایننس به علت وجود تحریم با مخاطبان ایرانی کار نمی کنند. از اینرو سهامداران و معامله گران ایرانی بایستی از راه واسطه معاملات را انجام نمایند. همچنین این امکان را دارند از شیوه های به منظور تغییر IP خود به IP ثابت خارج از کشور استفاده نمایند. این نکته را برای شما خاطر نشان کنیم که بکارگیری شیوه های نا مطمئن سبب خواهد شد به احتمال بسیار حساب کاربری شما مسدود گردد. ما در این مطلب از مرکز داده مبین تمایل داریم در رابطه با بهترین سرور مجازی ترید در سال 1401 برای شما عزیزان مطالبی را شرح دهیم تا انتها با ما همراه باشید.

سرور مجازی چیست؟

در رابطه با سرور مجازی بهتر است که اینگونه برای شما مطرح نماییم که یک کامپیوتر می باشد؛ که شما این امکان را دارید در هر نقطه از دنیا برای مدت زمان معینی با قیمت مشخص شده آن را اجاره نمایید. شما به وسیله یک نرم افزار از راه دور میتوانید به سرور مجازی متصل شده و آن را کنترل نمایید. برای آشنایی با خرید سرور مجازی میتوانید به لینک آن مراجعه فرمایید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی ترید چیست؟

نوعی خاصی از سرور مجازی می باشد که بر گرفته از عبارت Trade Virtual Private Server می باشد. در واقع شما به وسیله بکارگیری این سرور ها بدون هیچ گونه واسطه با پرداخت هر نوع کارمزد در وب سایت های ترید ارز های دیجیتال همچون کراکن، بیت فینیکس، کوکوین، بیت استمپ و… بدون نگرانی و با اطمینان خاطر حساب کاربری به وجود آورید. سپس به سهولت به ترید و سرمایه گذاری می پردازید بدون آنکه نگرانی از این بابت داشته باشید. یکی از بهترین مزیت این سرور امنیت بالای آن می باشد. به دلیل آنکه شما به وسیله نام کاربری و رمز عبوری که دارید به آن دسترسی دارید. هیچ فردی نمیتواند به داده های شما دسترسی پیدا کند و یا اینکه امکان استفاده از IP اختصاصی ترید شما را نخواهد داشت.

مزیت های بکارگیری از سرور مجازی

  • امکان دسترسی به یک کامپیوتر در تمام ساعت شبانه روز.
  • در اختیار داشتن یک آدرس ip ثابت در خارج از کشور.
  • داشتن یک اینترنت بدون هیچ گونه محدودیتی در خارج از کشور.
  • امنیت بسیار و حریم خصوصی.
  • داشتن پشتیبانی در تمام ساعت شبانه روز.
  • قابلیت بکارگیری نرم افزار های متعدد ترید خودکار ارز دیجیتال در سرور مجازی.
  • مزیت های بکارگیری از سرور مجازی

خرید آی پی ثابت ترید با سرور ترید یک شیوه مطمئن و ایمن

به احتمال بسیار می دانید که بیشتر وب سایت های جهانی به تغییر نمودن آی پی حساس می باشند. در نتیجه با انجام چنین کار های به احتمال بسیار حساب کاربری شما مسدود شده و ضرر های بسیاری را متحمل خواهید شد. از اینرو بایستی شما یک آی پی ثابت و اختصاصی در همه ی اتصال ها و از یک کشوری که مشکلی ندارد تهیه نمایید. برای کاربران ایرانی کشور های اروپایی همچون آلمان، فرانسه، فنلاند و هلند مناسب ترین پارامتر می باشد. زیرا وب سایت های بین اللملی با آن مشکلی نداشته و همچنین سرعت بالا و پینگ تایم خوبی را برای مخاطبان ایرانی فراهم می سازد. پینگ تایم به مدت زمانی اطلاق می گردد که لازم است درخواست شما به سرور ارسال گردد و به آن پاسخ  داده شود. پارامتر های همچون فاصله جغرافیایی، زیر ساخت، کیفیت اینترنت در PING TIME تأثیر می گذارد. از اینرو بکارگیری سرور های کشور اروپایی به دلیل آنکه مسافت و فاصله کمی که با ایران دارد؛ در مقایسه با آمریکا و کانادا بهترین پارامتر می باشد. از اینرو بیشتر افراد و معامله گران حرفه ای از این کشور ها سرور خریداری می کنند.

خرید آی پی ثابت ترید با سرور ترید یک شیوه مطمئن و ایمن

کلام پایانی

در این مطلب از مرکز داده مبین ما تلاش خود را نمودیم تا اطلاعات کامل و مفیدی را در رابطه با بهترین سرور مجازی ترید در سال 1401 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. استفاده از سرور مجازی ترید امکانات و مزایایی بسیاری را در اختیارشما قرار خواهد داد. در حقیقت اگر شما تمایل دارید به صورت حرفه ای وارد این حیطه شوید بهترین و مناسب ترین گزینه بکارگیری سرور مجازی ترید می باشد.

بیشتر بخوانید : معتبرترین شبیه ساز اندروید برای سرور مجازی اندروید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *