بهترین افزونه برای مدیریت چند سایت در وردپرس

مدیریت چند سایت

مدیریت چند سایت با داشتن یک هاست و یک هسته وردپرسی امکان پذیر هست و ضرورتی به نصب چندین باره وردپرس در یک هاست نمی باشد.

افزونه های زیادی وجود دارند که امکان مدیریت سایت های متعددی در وردپرس را فراهم می کنند. البته مدیریت سایت های متعدد در وردپرس نیاز به خرید هاست پر قدرت و با کیفیت دارد. افزونه های مدیریت سایت های متعدد در وردپرس بسیار زیاد می باشند و ما در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

افزونه MonsterInsights

 

مدیریت چند سایت

تعداد بالایی از وب سایت ها از این افزونه استفاده می کنند. این افزونه امکان افزودن گوگل آنالیتیکس را به سایت وردپرس کاربر ، می دهد. همچنین کاربر می تواند به صورت مستقیم داده های ترافیک خود را از قسمت داشبورد مدیر وردپرس ببیند. دستیابی به این داده ها امکان افزایش میزان بازدید ها و درآمد کاربر را فراهم می کند.

افزونه  WP Mail SMTP

این افزونه برای مدیریت چند سایت در وردپرس ، مناسب می باشد. افزونه SMTP از دریافت ایمیل های ارسالی از وردپرس توسط کاربران ، مطمئن می گردد. بیشتر شرکت های میزبان وردپرس ، برنامه درستی برای ارسال ایمیل ها توسط وردپرس ندارند. این افزونه می تواند این مشکل را حل کند. در واقع شما اطمینان حاصل می کنید که ایمیل های ارسالی با موفقیت به مقصد  تحویل داده شده است.

افزونه Multisite Enhancements

 

مدیریت چند سایت

این افزونه از اطلاعات زیادی مانند سایت های فعال در شبکه شما ، منابع سایت ها ، قالب ها و افزونه های فعال و .. برخوردار است. از قابلیت دیگر این افزونه پر قدرت ، امکان بهینه سازی داشبوردهای مدیریت برای زیر مجموعه های خود است. توسط این افزونه می توانید اطلاعات لازم هر پیشخوان را نمایش دهید و سایر اطلاعات غیر مفید را نمایش ندهید.

افزونه AIOSEO ، برای مدیریت چند سایت در وردپرس

AIOSEO یک افزونه مناسب برای سئو می باشد که تمامی قابلیت های موردنیاز برای ارتقاء سئوسایت در وب سایت های کاربران را دارا می باشد. این افزونه مزایایی شامل امکان بهینه سازی عنوان متا ، توضیحات متا ، طراحی نقشه سایت ، امکان اتصال سایت های خود به کنسول گوگل و … را دارا می باشد. کاربران با نصب ورژن پرو AIOSEO ، از امکانات اضافی مثل سئو محلی ، سئو ووکامرس و سئو تصویر و … بهره می برند.

افزونه INFINITE WP

این افزونه از کاربردی ترین و برترین افزونه های مدیریت چند سایت در وردپرس می باشد. افزونه فوق امکان مدیریت قالب و هسته وردپرس و مدیریت افزونه ها را به بهترین نحو از طریق یک داشبورد فراهم می کند. کنترل و نظارت جامع بر تمامی سایت های موجود در شبکه چند سایته از دیگر توانایی این افزونه می باشد.

افزونه User Switching ، برای مدیریت چند سایت در وردپرس

این افزونه سبب می شود که کاربر بتواند به آسانی در نقش های مختلف مانند مدیر سایت ، فروشنده و کاربر و … جابجا شود. این ویژگی در موارد زیادی مانند عیب یابی سایت ، کاربردی می باشد. افزونه User Switching امنیت بسیار بالایی دارد و از نمایش رمزهای عبور جلوگیری می کند.

افزونه Duplicator

این افزونه امکان جابه جایی سایت وردپرسی را میان سرورهای گوناگون و حساب های میزبانی وردپرس ایجاد می کند. کار با این افزونه راحت است و به راحتی می توان همه ی فایل های وب سایت را بارگیری نمود و در سرور جدید آپلود کرد. بنابراین انتقال یک شبکه چند سایته با این افزونه بسیار آسان می باشد.

افزونه OptinMonster

 

مدیریت چند سایت

یکی از افزونه های خوب برای مدیریت چند سایت در وردپرس می باشد. این افزونه امکان تبدیل کاربر به مشتری را ایجاد می کند و به فروش بیشتر محصولات کمک می کند. افزونه OptinMonster برای تجارت آنلاین بسیار مناسب و ایده آل می باشد و وب سایت های بزرگی از آن استفاده می کنند. مزایای دیگر این افزونه ایجاد حالت پاپ آپ ، ایجاد کمپین های گوناگون برای سایت ، ایجاد پنجره های بازشو سفارشی و … می باشند.

افزونه WPForms ، برای مدیریت چند سایت در وردپرس

از افزونه های مفید برای ایجاد فرم تماس با وردپرس در بازار می باشد که کاربران بی شماری از آن استفاده می کنند. قابلیت های ایجاد فرم های تماس ساده ، فرم های چند صفحه ای ، فرم های ثبت نام کاربر و … از ویژگی های این افزونه می باشد. قطعاً یک شبکه چند سایته به فرم های گوناگونی نیاز دارد که این افزونه این امکانات را به راحتی ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *